ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داوید ویا: برد چک، اصلا آسان نبود



 

 

داوید ویا: برد چک، اصلا آسان نبود

 

داوید ویا، مهاجم تیم ملی اسپانیا گفت پیروزی بر جمهوری چک در مرحله گروهی رقابتهای یورو2012 اصلا کار آسانی نبوده ولی به خاطر دو گلی که به ثمر رساند بسیار خوشحال است.

"یاروسلاو پلاسیل" بازیکن چک در دقیقه 29 تیمش را پیش انداخت ولی داوید ویا در دقیقه 69 بازی را به تساوی کشید و تنها 3 دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی اسپانیا را از میهمانش جلو انداخت.

ویا گفت: حریف جمعه شب ما سرسخت بود و این بازی،بازی سختی بود. آنها به اولین گل بازی رسیدند و کار ما را سخت کردند ولی ما خوب بازی کردیم؛ هرچند که پتر چک چندین فرصت گلزنی ما را مهار کرد.»

ویا ضمن ابراز امیدواری نسبت به روند پیروزی تیمش گفت:« ما نباید همین جا متوقف شویم. باید در بازی بعدی مان مقابل لیتوانی پیروز شویم و قبل از آن لازم است که استراحت کنیم.»

داوید ویا با زدن 2 گل در دیدار با چک و در مجموع تعداد 46 گل ملی خود را به صدر جدول برترین گلزنان تیم ملی اسپانیا رساند.


ویدیو مرتبط :
گل داوید ویا به سه ویا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوید ویا به آتلتیکو مادرید پیوست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

داوید ویا به آتلتیکو مادرید پیوست

بارسلونا انتقال داوید ویا به آتلتیکو مادرید در ازای پرداخت 5.1 میلیون یورو به آتلتیکو مادرید را تایید کرد.

داوید ویا، مهاجم اسپانیایی بارسلونا که از زمان پیوستن به بارسلونا با مصدومیت‌های مداوم دست و پنجه نرم می‌کرد، روز گذشته راهی تیم دوم شهر مادرید شد. بارسلونا که در فصل نقل و انتقالات نیمار ، مهاجم برزیلی را به خدمت گرفته است، روز گذشته تایید کرد که "ویا" مهاجم اسپانیایی این تیم با قراردادی به ارزش 5.1 میلیون یورو راهی آتلتیکو مادرید می‌شود.

 

البته در صورتی که اتلتیکو مادرید ویا را به باشگاه دیگری بفروشد نیمی از مبلغ قرارداد به جیب سران باشگاه بارسلونا می‌رود. با این وجود راسل به دلیل این فروش ارزان قیمت بی‌تردید با فشار رسانه‌های کاتالانی روبرو خواهد شد.

داوید ویا که از تاتنهام در لیگ برتر نیز پیشنهاد داشت، قرار است در آتلتیکو مادرید جانشین رادامل فالکائو شود که به موناکو پیوسته است.

"ال گوآخه" که در والنسیا توانسته بود عملکرد درخشانی داشته باشد در تیم بارسلونا نیز با وجود مصدومیت‌های زیاد در 119 بازی 48 گل را به ثمر رساند./ایسنا