ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داوری که حق ایران را خورد، ونگر را هم خشمگین کرد+تصاویر



 
اخبار ورزشی - داوری که حق ایران را خورد، ونگر را هم خشمگین کرد+تصاویر

کارت قرمز سخت‌گیرانه داور صربستانی به آرون رمزی باعث شد که ونگر نسبت به این داور موضع بگیرد و به انتقاد بپردازد.

به گزارش  فارس، شب گذشته آرسنال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا میهمان بشیکتاش ترکیه بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده میلوراد مازیچ داور صربستانی بود که در جام‌جهانی قضاوت دیدار ایران و آرژانتین را هم برعهده داشت.

عملکرد این داور صربستانی در این دیدار به خصوص تصمیم سخت‌گیرانه‌اش در اخراج آرون رمزی باعث شد تا آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال خشمگین شود و در نشست خبری واکنش تندی را نسبت به این داور نشان دهد و عنوان کرد که نمی‌دانم چرا داور رمزی را اخراج کرد؟

مازیچ در دیدار ایران و آرژانتین، به راحتی از خطای پنالتی زابالاتا روی اشکان دژاگه گذشت تا به نوعی حق تیم ملی ایران را ضایع کند.

اخبار,اخبارورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار,اخبارورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار,اخبارورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار,اخبارورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار,اخبارورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
داوری که کتک خورد..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوری فوتبال ایران می‌تواند در...



 

 

 

 

داوری فوتبال ایران می‌تواند در...

 

كامرانی‌فر: داوری فوتبال ایران می‌تواند در عرصه بین‌المللی مطرح شود

کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی 2010 گفت: داوری فوتبال ایران می‌تواند در عرصه بین‌المللی مطرح و افتخارآفرین شود.

حسن کامرانی‌فر در حاشیه مراسم تقدیر از خود که شب گذشته در باشگاه سایپا برگزار شد اظهار داشت: از اینکه در این مراسم شرکت کردم خوشحالم. البته من گلایه‌ای بابت تقدیر شدن نداشتم فقط بحثم این بود که پیش از اعزام به جام جهانی و حتی در طول مسابقات نیاز به یک سری حمایت‌ها داشتم که در آن زمان انجام نشد و در شرایط خاص کنونی نیز شاید نتوان آن را با چیز دیگری جبران کرد.

وی گفت: من از ایران به جام جهانی رفته بودم و به توجه ویژه‌ای نیاز داشتم. دوست داشتم فدراسیون نیز برایش مهم باشد که یک داور از ایران در این مسابقات حضور دارد. می‌خواستم نگاه جامعه فوتبال به داوری تغییر کند.

وی ادامه داد: داوری ایران می‌تواند در فوتبال بین‌المللی افتخارآمیز و مطرح باشد. همانطور که ژاپن و ازبکستان در این عرصه کار کردند، ما نیز می‌توانیم از طریق داوران دید بین‌المللی را به فوتبال ایران عوض کنیم. گلایه‌هایم به خاطر این مسائل بود.

کامرانی‌فر در مورد انصرافش از خداحافظی گفت: از ابتدا هم نگفته بودم از داوری کنار می‌روم زیرا من از جامعه داوری فوتبال ایران به جام جهانی رسیده بودم و از نظر اخلاقی درست نبود پس از این مسابقات داوری را کنار بگذارم. من حرفم این بود که باید به کارهای دیگرم برسم و شرایط خودم را هم در نظر بگیرم. هنوز هم بر سر این حرفم هستم و شاید در آینده به این نتیجه برسم که از داوری خداحافظی کنم. باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی در مورد اینکه فقط در بازی‌های حساس قرار است پرچم بزند گفت: من هرگز خود را در اندازه‌ای نمی‌بینم که فقط بخواهم در دیدارهای حساس قضاوت کنم بلکه در هر سطحی از داوری که فدراسیون به من تکلیف کند، حاضر خواهم شد.