ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دانش آموزان فوتبالیست به کره جنوبی می روند



 

 

دانش آموزان فوتبالیست به کره جنوبی می روند

 

دبیر فدراسیون ورزش مدارس گفت: تیم ملی فوتبال دانش آموزی برای شرکت در مسابقات زیر18 سال دانش آموزان آسیا 14 شهریور به کره جنوبی اعزام می شود.

فرشید ارمیان گفت:‌ این مسابقات با حضور 11 کشور از 17 تا 29 شهریور برگزار می شود. وی گفت: کاروان کشورمان متشکل از20 ورزشکار ، دو مربی ، یک داور ، یک همراه و یک سرپرست به کره جنوبی سفر می کنند.

دبیر فدراسیون ورزش مدارس افزود: تیم ملی فوتبال دانش آموزی پیش تر فقط یک بار در سال 84 در مسابقات دانش آموزی آسیا در اندونزی شرکت کرد که دوم شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین لحظات زندگی دانش آموزان کشتی غرق شده کره جنوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایزه ای بزرگتر از مدال برای فوتبالیست های کره جنوبی!



در حاشیه المپیک 2012؛

جایزه ای بزرگتر از مدال برای فوتبالیست های کره جنوبی!

فوتبالیست های کره جنوبی پس از پیروزی مقابل ژاپن و کسب مدال برنز المپیک از خدمت سربازی معاف شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس، اعضای تیم ملی امید فوتبال کره جنوبی پس از پیروزی 2 برصفر مقابل ژاپن از انجام خدمت اجباری و 21ماهه سربازی معاف شدند.

این معافیت، مانع بزرگی را که برسر پیوستن این بازیکنان به لیگ های اروپائی به وجود آورده بود از میان برداشت.پارک چویانگ، مهاجم این تیم که گل اول را نیز برای کره جنوبی به ثمر رساند در این ارتباط گفت: من خیلی خوشحالم که حالا با گرفتن مدال برنز از خدمت سربازی معاف شده ایم و برای همه ماشانس بوجود آمده که توانایی های خود را در لیگ های اروپایی محک بزنیم.

من بسیار خوشحالم زیرا که از ابتدای المپیک این هدف ما بوده است و حالا به آن دست پیدا کرده ایم./باشگاه خبرنگاران