ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دانشور: حیف است شمس را از دست دهیم



 

 

دانشور: حیف است شمس را از دست دهیم

 

آقای گل لیگ برتر فوتسال گفت: حیف است شمس که به این خوبی نتیجه گرفته و سطح فوتسال ملی را بالا برده را از دست بدهیم.

مسعود دانشور اظهار داشت: در چند سال اخیر چندین‌بار برابر تیم ملی برزیل قرار گرفته‌ایم و به همین دلیل مصاف با این تیم دیگر برای‌مان استرس‌زا نیست. دیگر ترسی برای مصاف با تیم قهرمان جهان نداریم و حتی انتظار داریم در یکی از بازی‌های بعدی‌ای که برابر این تیم قرار می‌گیریم، آنها را شکست دهیم.

وی در مورد عدم تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تصریح کرد: به عنوان یک بازیکن نمی‌خواهم وارد مسائل مدیریتی شوم و در این مورد بزرگترها تصمیم‌گیری می‌کنند اما به عقیده من حیف است مربی‌ای که به این خوبی نتیجه گرفته و سطح فوتسال ملی را بالا برده را از دست بدهیم.

این بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند در مورد لیگ برتر فصل آینده نیز گفت: امسال با گیتی‌پسند در لیگ نتیجه خوبی گرفتیم. گرچه از چند تیم پیشنهاد دارم اما قراردادم با گیتی‌پسند دو ساله است و دوست دارم در این تیم بمانم. البته هنوز در این‌باره صحبتی نشده اما با توجه به نگاه خوب و مثبت مدیریت تیم، فکر نمی‌کنم در این خصوص مشکلی وجود داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
❤ حیف حیف حیف تو و من با هم نباشیم، با عشـــــــق ❤

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین دست دوم خوب را چگونه تشخیص دهیم؟


آموزش فشرده خرید ماشین دست دوم برای افراد ناوارد در 25 نکته...