ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داماد مارادونا گرگ شد!



مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیكومادرید اسپانیا در یك فیلم تبلیغاتی با شعار " سیاه همه چیز است و هیچ چیز نیست " در لباس گرگ برای نایك تبلیغ كرد.

 

به گزارش فارس و به نقل از سایت شخصی آخرو، كمپانی نایك كه به تازگی به رنگ سیاه رو آورده و ست كامل لباس ورزشی خود را در این رنگ به بازار آمریكای جنوبی و آسیا عرضه كرده از داماد مارادونا، آخرو خواسته در یك فیلم كوتاه تبلیغاتی حضور پیدا كرده و برایش تبلیغ كند.

آخرو در این آگهی تصویری لباس گرگ را بر تن دارد و طوری وانمود می‌كند كه با بر تن داشتن لباسی به این رنگ از همه چیز در امان است.

برخی نهادهای مبارزه با نژادپرستی انتخاب این شعار را جالب نمی‌دانند و از نایك خواسته‌اند طور دیگری تبلیغ كند.../فارس


ویدیو مرتبط :
ویدئو بهترین های دیگو مارادونا / 30 اکتبر تولد مارادونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس/ داماد و نوه مارادونا در بازی الوصل



عكس/ داماد و نوه مارادونا در بازی الوصل

خبرآنلاین: آگرو داماد مارادونا یکی از تماشاچیان ویژه بازی الوصل و الوحده در مرحله یک چهارم نهایی جام خلیج فارس بود.

نوه مارادونا و دخترش نیز در این عکس دیده می شوند. الوصل نیز در پایان موفق شد در ضربات پنالتی الوحده را شکست دهد که پنالتی آخر را خلعتبری زد. او سازنده تک گل تیمش در وقت اضافه نیز بود. بازی در وقت‌های قانونی و اضافه یک بر یک شد تا به پنالتی کشیده شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب