ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داریوش یزدانی مربی لس آنجلس بلوز شد/قبلا مربی بازیکن بودم، الان فقط مربی



داریوش یزدانی مربی لس آنجلس بلوز شد/قبلا مربی بازیکن بودم، الان فقط مربی

داریوش یزدانی هافبک اسبق استقلال و تیم ملی که تجربه بازی در لورکوزن، شارلوای بلژیک و الامارات را هم دارد، این روزها در تیم ال ای بلو آمریکا حضور دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش ستاره ها؛ او و احمد رضا عابدزاده دو عضو ایرانی کادر فنی این تیم هستند. یزدانی درباره شرایطش می گوید: «خدا را شکر وضعیت خوب است. من به این‌جا آمدم و با آقای منصوری مدیرعامل ال‌ای بلوز صحبت کردم که قرار شد در همین جا مشغول شوم. سال اولی است که در این‌جا هستم و قرارداد یک و نیم ساله‌ای با این باشگاه دارم. سال اول و تا به این‌جا مربی‌- بازیکن بلوز بودم اما اکنون عضوی از کادر فنی هستم و در کنار مربیان فعالیت می‌کنم تا اگر بتوانم کمکی به باشگاه کرده باشم.»

او که وضعیت فوتبال ایران را دورادور پیگیری می کند، درباره شرایط این روزهای تیم ملی می گوید: «فکر می‌کنم این سوال هم‌ آسان است هم سخت. به دلیل این‌که معتقدم فوتبال ما با‌ توانمندی‌ها و استعدادهایی که دارد، باید آرام آرام مسیرش را عوض کند. به نظرم‌ دیگر ما نباید به فکر رفتن‌ به جام جهانی باشیم و باید به این فکر کنیم که در جام‌جهانی چگونه موفق عمل کنیم.

اگر این‌گونه نباشد رفتن به جام‌جهانی هیچ ارزشی ندارد‌‌ و هیچ دردی را از فوتبال ما دوا نمی‌کند. الان رفتن به جام‌جهانی برای جامعه فوتبالی ما و برای مردم هیچ ارزش و اهمیتی ندارد چون همه کشورها پیشرفت کرده‌اند و به فکر موفقیت در جام‌جهانی هستند.» اما پیشنهاد یزدانی چیست؟ «اکنون باید به چگونگی حضور در جام‌جهانی فکر کنیم و برای ما این مهم باشد که چه عملکردی می‌توانیم داشته باشیم.

ایران استعداد و پتانسیل‌های خوبی دارد و فکر می‌کنم باید به این موضوع بپردازیم. الان وقتی فوتبال ما مقابل ازبکستان در تهران شکست می‌خورد‌ یا مقابل لبنان شکست می‌خوریم، بعد با سختی کره را می‌بریم، این صحبت‌ها اصلا خوب نیست که بیاییم و بگوییم پیروزی دراماتیک بود و ... چون دیگر این صحبت‌ها کلیشه شده و ما باید بپذیریم که در برنامه‌ریزی‌هایمان شکست خوردیم. در طراحی و استراتژی شکست خوردیم.»/ستاره ها

 


ویدیو مرتبط :
تقلب مربی مصری از روی دست مربی ایران !! پاارا المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لس‌آنجلس تایمز انتخاب کرد/ 10 مربی برتر جام جهانی



اخبار,اخبار ورزشی,مربی برتر جام جهانی

 

 اخبار ورزشی - لس‌آنجلس تایمز انتخاب کرد/ کارلوس کروش در میان 10 مربی برتر جام جهانی

  لس‌آنجلس تایمز 10 مربی برتر جام جهانی 2014 را معرفی کرد که در این میان نام سرمربی تیم ملی ایران به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چهار روز دیگر جام جهانی 2014 رسما آغاز می شود و نگاه همه فوتبالدوستان به كشور برزیل دوخته خواهد شد. در حالیكه توجه اكثر رسانه های خارجی روی بازیكنان این تورنمنت است، «لس آنجلس تایمز» نگاهی انداخته به مربیان بزرگی كه در جام جهانی برزیل حضور دارند. جالب اینجاست كه كارلوس كروش در رده نهم این فهرست 10 نفره قرار گرفته است. این سایت آمریكایی روبروی نام سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان نوشته است: «این مربی پرتغالی دو بار همراه با جوانان پرتغال به قهرمانی در جام جهانی جوانان دست پیدا كرد و موفق شد همراه با تیم آفریقای جنوبی جواز حضور در جام جهانی 2002 را به دست آورد، هرچند او پیش از آغاز مسابقات به دلیل اختلاف با سران فدراسیون این کشور از سمت خود کنار رفت. كروش همچنین به عنوان دستیار به افتخارات زیادی در باشگاه منچستر یونایتد رسید.»

10 مربی برتر جام جهانی 2014 از دید لس‌آنجلس تایمز به شرح زیر است:

1. ویسنته دل‌بوسكه

2. لوئیس فلیپه اسكولاری

3. لوئیس فن‌خال

4. یواخیم لو

5. فابیو كاپلو

6. اسكار تابارز

7. روی هاجسون

8. یورگن كلینزمن

9. كارلوس كروش

10. لوئیس فرناندز سوارز

اخبار ورزشی - خبرآنلاین