ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوش‌خبر: نباید از کانادا غافل شد


سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اینکه ما خاطره خوبی از استرالیا نداریم، بازی‌مان مقابل این تیم هیجان‌انگیز و حساس خواهد بود.

خبرگزاری فارس: امیر خوش‌خبر در مورد بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر لهستان و پیروزی برابر این تیم اظهار داشت: ملی‌پوشان ایران آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک را مقابل لهستان برگزار کردند. ملی‌پوشان برای برگزاری این مسابقه 3 ساعت در راه بودند، اما در پایان عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد:‌ در جریان مسابقه شروع خوبی داشتیم، اما ست اول را به حریف واگذار کردیم. لهستانی‌ها از تمام نفرات اصلی خود استفاده کردند. در ادامه مسابقه بازیکن ایران درخشان ظاهر شدند و نشان دادند به اوج آمادگی نزدیک شدند و توانستند 3 ست باقیمانده را به سود خود رقم بزنند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه شنبه باید در نخستین بازی برابر استرالیا قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای بازی روز شنبه هیچ مصدومی نداریم. ما از استرالیا خاطره بدی داریم و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی هیجان‌انگیز و حساسی مقابل این تیم خواهیم داشت.

خوش‌خبر در مورد حریفان اصلی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک عنوان کرد: فرانسه و لهستان از تیم‌های سطح اول دنیا هستند. استرالیا هم از بین تیم‌های آسیایی شرایط خیلی خوبی دارد. در این بین نباید از کانادا هم غافل شد چرا که نشان داده تیم سرسختی است. در مجموع تمام تیم‌ها مدعی هستند و با تدارکات کافی به ژاپن آمده‌اند.


ویدیو مرتبط :
خبر خوش...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش احمدی مقدم به مالکان وسایل نقلیه توقیفی



 

 

 

می توان خرید لیکن نمی توان پرید

 

فرمانده نیروی انتظامی، از ترخیص موتورسیکلت ‌ها و خودروهای توقیفی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، در حاشیه صبحگاه مشترک این نیرو گفت: مالکان این وسایل نقلیه می توانند تا 22 بهمن به مراکز ترخیص مراجعه کنند.

وی افزود: خودروها و موتورسیکلت‌ هایی که با حکم قضایی توقیف شده است، شامل این تسهیلات نمی شود...../تحلیل:عصرایران