ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خواهش دایی ازفردوسی‌پور



 

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگرکفاشیان واجد شرایط نبود چرا صلاحیتش تایید شد گفت: من از محرومیت ترسی ندارم چون مادرزاد محروم بوده‌ام.

 

آفتاب: علی دایی بعدازظهر روز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال با بیان این مطلب افزود: ما با تیمی بازی داریم که لزومی ندارد توضیح بدهم. استقلال تیم بسیار خوبی است و با توجه به نتایجی که گرفته به دنبال کسب پیروزی مقابل ماست.

سرمربی راه آهن در ادامه شرایط تیمش را مطلوب توصیف کرد و گفت: تمرینات خوبی در اردوی یک هفته‌ای در دوبی برگزار کردیم اما متاسفانه ۵ نفر از بهترین بازیکنانمان مصدوم هستند که این مسئله کار ما را مقابل استقلال سخت خواهد کرد. بازیکنان ما توان بسیار خوبی دارند و آماده‌اند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و تنها هدفشان کسب ۳ امتیاز در این دیدار است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه قرعه کشی مقدماتی جام جهانی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: به اعتقاد من در گروه بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم. با تیم قطر که قبلا بازی کرده‌ایم و لبنان نیز که جزو شگفتی‌های آسیا بوده اما کره جنوبی و ازبکستان تیم‌های خوبی هستند و ما خصوصا مقابل کره باید یک بازی کاملا منطقی را از خود ارائه دهیم. اگر از یک اردوی تدارکاتی مناسب و نفرات خوب استفاده کنیم، مطمئن هستم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

دایی در پاسخ به این سئوال که پرویز مظلومی عنوان کرده راه آهن در بازی رفت در لاک دفاعی فرو رفته است، گفت: ایشان نظر خود را گفته‌اند و برای من قابل احترام است اما از آن بازی چندین ماه گذشته و هر دو تیم مترصد این هستند که در بازی فردا یک دیدار تماشاگر پسند را ارائه دهند.

وی نتایج کسب شده در لیگ قهرمانان آسیا را توسط تیم‌های ایرانی بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: به نظر من هر ۳ تیم بازیهای قابل قبولی از خود ارائه دادند. استقلال مقابل الریان کار بزرگی انجام داد و توانست این تیم را در لحظات پایانی شکست داده و سپاهان نیز بر تیم پرقدرت النصرغلبه کرد. پرسپولیس نیز بازی بسیار خوبی ارائه کرد اما اگر احتیاط را در دستور خود قرار نمی‌داد و با توجه به اینکه الهلال ۱۰ نفره شده بود می‌توانست این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

سرمربی راه آهن در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه راجع به انتخابات فدراسیون فوتبال چه نظری دارد، گفت: من صحبت خاصی ندارم و دوست ندارم در این قضیه ورود کنم. تنها آرزو می‌کنم هر کس که بر این مسند تکیه زده است به فوتبال ما جان تازه‌ای بدهد و باید از او به شدت حمایت کنیم تا بتوانیم با دادن دست به دست همدیگر پیشرفت فوتبال کشورمان را شاهد باشیم.

علی دایی ضمن اظهار گلایه از مسائل بوجود آمده بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: چرا این مسائل ۴ سال پیش مطرح نشده بود. اگر قرار است چنین تصمیماتی را فدراسیون فوتبال گرفته شود چرا در حال حاضر باید به این مشکلات بپردازیم. اگر کفاشیان واجد شرایط نبود چرا صلاحیتش تایید شد؟ و اگر صلاحیتش تایید شده پس این چه مسائلی است که در حال رخ دادن است؟ من امیدوارم شرایطی ایجاد شود که بعد‌ها افسوس نخوریم و فیفا نتیجه دیگری را برای ما رقم نزند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا کمیته انضباطی اینقدر سریع برای راه آهن از خود واکنش نشان می‌دهد، گفت: تیم ما مظلوم واقع شده است و هر کس هر کاری دلش می‌خواهد با تیم ما انجام می‌دهد. در بازی تیم ما مقابل صنعت نفت، کار‌شناس داوری با نقد خود به شعور فوتبال مردمی ما توهین کرد. متاسفانه برخی از این کار‌شناسان با کمیته داوران در ارتباط هستند و من از آقای فردوسی‌پور خواهش می‌کنم کسانی را به عنوان کار‌شناس در برنامه خود بیاورد که با فدراسیون همکاری نکنند. بازی قبل برای ما پنالتی نمی‌گیرند اما وقتی اعتراض می‌کنیم محروم می‌شویم. میاچ مربی ما توهین نکرد، اعتراض کرد اما وی را محروم کردند.

سرمربی تیم راه آهن ادامه داد: شما بهزاد غلامپور را می‌شناسید آنقدر بد عمل کردند تا او هم معترض شد و کمیته انضباطی مقابل او عکس العمل نشان داد. چرا مسائل تیم مس سرچشمه همچنان مسکوت باقی مانده است و همانند ما خیلی زود در خصوصش تصمیم گیری نمی‌شود؟ اگر قرار بود که با هر اعتراضی مربی محروم شود الان باید مورینیو از پرتغال رئال مادرید را هدایت می‌کرد. متاسفانه عده‌ای بر کار غلط داور سرپوش می‌گذارند. من امیدوارم که با شروع فصل جدید ریاست در فدراسیون ساختار این مسائل عوض شود.

وی تاکید کرد: من به کسی توهین نکرده‌ام. از حق و حقوق تیم خود دفاع می‌کنم و هیچ وقت هم کسی اگر حق بگوید حتی اگر با او اختلاف نیز داشته باشم از او حمایت می‌کنم و حق را به او می‌دهم. من نمی‌توانم چون با کسی اختلاف دارم حق را ناحق کنم.

دایی تاکید کرد: من با کفاشیان مشکل داشتم. آن‌ها هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون بابت قراردادم به من ندادند و هم از ۴ - ۳ سال پیش به تولیدی من بدهکار هستند. اما این مسئله دلیل نمی‌شود که من از عملکرد ایشان حمایت نکنم و حق را پایمال کنم. امیدوارم زود‌تر مسائل حاشیه‌ای از فوتبال ما برچیده شود تا رئیس جدید فدراسیون بتواند با آرامش کار خود را شروع کند.

به گزارش مهر،سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کنید با این صحبت‌ها محروم می‌شوید گفت: من مادرزاد محروم بوده‌ام و از حق خود و تیمم کوتاه نخواهم آمد حتی اگر باز هم مرا محروم کنند..../آفتاب


ویدیو مرتبط :
راعفی پور؛ مباهله. خواهش میکنم حتما ببینیدتاثیر گذار...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی و فردوسی پور هم تیمی شدند/ عکس


دایی و فردوسی پور در داربی دانشگاه های تهران