ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خواننده زیرزمینی علیه اومانیا و خارجی های پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی,امیرتتلو

قعرنشینی پرسپولیس باعث شده تا خیلی ها علیه این تیم موضع بگیرند.

 امیر تتلو خواننده زیر زمینی که در ماههای گذشته در فوتبال جنجال ساز بوده، پس از قعر نشینی این تیم پستی عجیب منتشر کرد و به انتقاد از مسئولان پرسپولیس پرداخت که چرا از او استفاده نکردند! او نوشت: «بازیکن خارجی که تو کشور خودشم نمیشناسن و بازی اش نمیدن و سرتا پاشم تتو هست میاد تو تیمای ما و تو کشور ما کلی پولم میگیره و تازه گل به خودی هم می زنه.

 

اونوقت ما ایرانی هستیم و تو کشور خودمون حاضریم مفتی هم بازی کنیم و نزدیک دو میلیونم هوادار داریم و اجازه بازی نمیدن و حتی ازم یک تست هم نگرفتن ببینن شاید ما راست می گفتیم و واقعا بازی بلد بودیم. آیا این عدالت هست؟... آیا من بازی می کردم از شانزدهم و سیزدهم پائین تر بودن الان؟»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
سپاهان 2 - 2 پرسپولیس (گل به خودی اومانیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده زیرزمینی با شماره 8 علی کریمی در پرسپولیس!/ عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - خواننده زیرزمینی با شماره 8 علی کریمی در پرسپولیس!/ عکس

یک خواننده زیرزمینی در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد.

در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس یک خواننده زیرزمینی شرکت کرد.

این خواننده که به صورت غیرمجاز ترانه می‌خواند روز گذشته در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته بود که می‌خواهد فوتبالیست شود و تیم راه‌آهن را برای فوتبالیست شدن انتخاب کرده بود اما امروز در حالی که پیراهن شماره 8 پرسپولیس را بر تن کرده بود در تمرین این تیم حاضر شد و روی نیمکت پرسپولیس نشست.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی


این خواننده غیر مجاز با همه بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی این تیم هم دست داد و با تعدادی از بازیکنان این تیم عکس یادگاری هم گرفت.
اخبار ورزشی - جام نیوز