ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خط و نشان بارسا برای رئال با درخشش خیره‌کننده مسی/میلان در جمع مدعیان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

خط و نشان بارسا برای رئال با درخشش خیره‌کننده مسی/ «لئو» از مرز 200 گذشت

  خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان اوساسونا و یاران مسعود شجاعی بود و در پایان با نتیجه پرگل 5 بر یک به برتری رسید.

در این بازی لیونل مسی درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و به تنهایی 4 بار در دقایق (11، 26 پنالتی، 56 و 58) دروازه تیم اوساسونا را گشود تا رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند. مسی با گلزنی در این بازی رکورد گلزنی کریس رونالدو و ماریانو مارتین در 10 بازی متوالی را پشت سر گذاشت و در 11 بازی پیاپی لالیگا گلزنی کرد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد.

 

مهاجم آرژانتینی با 4 گلی که در این بازی به ثمر رساند از مرز 200 گل در لالیگا هم گذشت و در جمع 7 بازیکنی که پیش از این از مرز این تعداد گل گذشته‌اند، قرار گرفت. دیگر گل بارسا در این دیدار توسط پدرو رودریگوئز در دقیقه 40 زده شد.

 

تک گل اوساسونا هم توسط رائول سدریک 24 به ثمر رسید. البته در جریان این رقابت و در دقیقه 28 آریباس گاریدو اخراج شد تا شاگردان مندلیبار بیش از 60 دقیقه از بازی را 10 نفره مقابل صدرنشین لالیگا به بازی بپردازند.

 

مسعود شجاعی هافبک ایرانی اوساسونا هم در این دیدار به عنوان یار جانشین در دقیقه 46 به میدان رفت و نتوانست مانع شکست تیمش شود. بارسا با این برد 58 امتیازی شد و اختلاف 15 امتیازی خود با رئال را حفظ کرد.

شاگردان ژوزه مورینیو پیش از این دیدار با هت‌تریک رونالدو و با 4 گل ختافه را در هم کوبیدند. رایووایکانو هم با نتیجه 3 بر صفر رئال بتیس را مغلوب کرد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

میلان در جمع مدعیان/ ناپولی به 3 امتیازی بانوی پیر رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه پیکارهای هفته بیست و دوم کالچو، میلان در خانه آتالانتا به میدان رفت و با یک گل پیروز شد.

الشراوی 29 تک گل این بازی را به ثمر رساند. شاگردان آلگری با این پیروزی 37 امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند. در دیگر دیدار مهم برگزار شده، ناپولی با نتیجه 2 بر یک پارما را در انیوتاردینی مغلوب کرد.

مارک همشیک 20 و ادینسون کاوانی 85 گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند و تک گل پارما توسط نیکولاس سانسونه 73 زده شد. ناپلی‌ها با این پیروزی با 46 امتیاز در 3 امتیازی یووه قرار گرفتند.

*نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

بولونیا 3 - رم 3

 

گل‌ها: جیلاردینیو 17 ، گابیادینی 26 و پاسکواتو 54 برای بولونیا

 

فلورنزی 9، اوسوالدو 18 و تاچتسیدیس 74 برای رم

 

کاتانیا 2 - فیورنتینا یک

 

گل‌ها: لگروتالیه 50 و کاسترو 88 برای کاتانیا

 

میگلیاسیو 21 برای فیورنتینا

 

اودینزه یک - سیه‌نا صفر

 

لوئیس موریل 36

 

کالیاری یک -پالرمو یک

 

گل‌ها: تیاگو 90 برای کالیاری و لیسیچ 30 برای پالرمو

 

سامپدوریا 6 - پسکارا صفر

 

گل‌ها: ایکاردی ( 42، 56، 59 و 72)، مارتینز 31 و اوبیانگ 50

فارس


ویدیو مرتبط :
درخشش خیره كننده مسی در آستانه ال كلاسیكو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل رئال و درخشش خیره‌کننده رونالدو



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی  - هفته پنجم لالیگا اسپانیا
پیروزی پرگل رئال و درخشش خیره‌کننده رونالدو

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خانگی به پیروزی پرگل رسید..

به گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین بازی از هفته پنجم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید که چند روز پیش در خانه لاکرونیا به پیروزی پرگل و روحیه‌بخش 8 بر 2 دست یافته بود، در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو و در حضور 65 هزار تماشاگر میزبان الچه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

در این دیدار نیز کریستیانو رونالدو خوش درخشید و در دقایق 28 و 80 از روی نقطه پنالتی، 32 و 2+90 برای تیمش گلزنی کرد.مرد سال 2013 فوتبال جهان با چهار گلی که به ثمر رساند تعداد گل‌های زده خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا در مدت چهار روز به 7 گل رساند. گرت بیل نیز گل نخست رئال را در دقیقه 20 به ثمر رساند، گلی که قوهای سپید را به بازی برگرداند و گل خورده که توسط آلباکار در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود را جبران کرد.

رئال با این برد 9 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

الچه نیز در امتیاز 4 باقی ماند.
اخبار ورزشی - فارس