ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خطیبی: فرگوسن هم قبول می‌کند به تراکتورسازی بیاید



رسول خطیبی,تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز

جای جعفری بودم قرارداد اولیویرا را تمدید می‌کردم

خطیبی: فرگوسن هم قبول می‌کند به تراکتورسازی بیاید/ بازیکن میلیاردی به درد نمی‌خورد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فرگوسن هم دوست دارد در تبریز مربیگری کند.

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار امروز گسترش فولاد مقابل الوند همدان در هفته پایانی لیگ دسته اول در گروه الف عنوان کرد: با توجه به اینکه صعود ما به لیگ برتر قطعی شده در دیدار امروز از بازیکنان ذخیره و جوان استفاده می‌کنیم تا عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: در نظر داریم 6 بازیکن لیگ برتری جذب کنیم. البته هنوز لیگ به پایان نرسیده و ما صبر خواهیم کرد تا در مهلت مشخص مذاکرات خود را آغاز کنیم. همچنین یک بازیکن خارجی که شاید دروازه‌بان باشد جذب خواهیم کرد.

سرمربی گسترش فولاد تصریح کرد: به هیچ عنوان شایعاتی که در مورد جذب بازیکنان یک میلیاردی برای گسترش فولاد درست شده است صحت ندارد. ما حداکثر بازیکنی که جذب خواهیم کرد در سقف 300،350 میلیون است. تا زمانی که رسول خطیبی در گسترش هست خبری از پول‌های یک میلیاردی و این مسائل نیست. از آن پول ها نداریم که بخواهیم به بازیکن بدهیم. بازیکن یک میلیاردی به درد من نمی‌خورد بلکه من با جوانان باانگیزه کار می‌کنم.

خطیبی درباره هدف این تیم در این فصل یادآور شد: در سال اول به دنبال تک رقمی شدن هستیم و در سال آینده برای آسیایی شدن تلاش می‌کنیم. نه قهرمانی از ما می‌خواهند و نه من می‌خواهم قهرمان شوم. 

سرمربی گسترش فولاد درباره احتمال حضور سه تیم تبریزی در لیگ برتر عنوان کرد: اگر فردا شهرداری تبریز بتواند به برتری دست یابد و به لیگ برتر راه یابد حضور سه تیم تبریزی در لیگ برتر فوق‌العاده است و تبریز هم قطب فوتبال ایران خواهد شد.

وی درباره ورزشگاه گسترش فولاد یادآور شد: ما در ورزشگاه بنیان دیزل بازی خواهیم کرد این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران است و پس از آزادی امکانات بسیار خوبی دارد. البته مشکلاتی به علت تازه تاسیس بودن دارد که در صدد برطرف کردن آنها هستیم. ظرفیت این ورزشگاه 15 هزار نفری است و زمین چمن آن بهترین زمین خاورمیانه است.

خطیبی درباره شایعاتی که مبنی بر حضورش در تراکتورسازی مطرح شده گفت: من این موضوع را خبر نداشتم و روز گذشته از طریق خبرنگاران مطلع شدم. من اگر جای جعفری بودم قرارداد تونی اولیویرا را تمدید می‌کردم. شایعاتی در تبریز به وجود آمده که به علت موفقیت رسول خطیبی تراکتورسازی می‌خواهد بومی شود اما از همه مهمتر آرامش این تیم است که برای آسیایی شدن تلاش می‌کند.

وی درباره اینکه آیا خودش دوست دارد به تراکتورسازی برود، افزود: مسئولان صحبتی با من نکردند. فکر هم نمی‌کنم تراکتورسازی نیازی به من داشته باشد، خیلی‌ها دوست دارند سرمربی تراکتورسازی باشند، فرگوسن هم قبول می‌کند سرمربی این تیم شود، اما فکر کنم تنها گذاشتن گسترش فولاد ظلم به بازیکنان است. مطرح کردن این مسائل کار کسانی است که می‌خواهند برای رسول خطیبی و تراکتورسازی حاشیه درست کنند.

خطیبی درباره امکانات باشگاه گسترش فولاد گفت: مشکلی با این باشگاه ندارم قراردادم 2 ساله خواهد بود که در سال اول برای کسب رتبه تک رقمی تلاش می‌کنیم و در سال دوم برای آسیایی شدن. مطرح کردن نام بازیکنان یک میلیاردی تنها بازارگرمی است.

وی در مورد اینکه آیا در لیگ برتر نیز به عنوان بازیکن به میدان خواهد رفت، یادآور شد: تا اردیبهشت ماه در یک کلاس مربیگری شرکت می‌کنم و مدرک خود را می‌گیرم. اما قصد دارم در سال آینده به عنوان بازیکن سرمربی حضور داشته باشم. البته در فصل آینده خیلی کمتر به میدان خواهم رفت و بازیکنانی جذب می‌کنیم که نیازی به حضور خطیبی نباشد.

خطیبی درباره زمان خداحافظی‌اش گفت: هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌ام. من در این فصل جزء سه بازیکن اول گسترش فولاد بودم. هنوز می‌توانم بازی کنم و مشکلی ندارم./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
ماجرای جدایی خطیبی از تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس در تهران به نفت قعرنشین نباخت/صدرنشینی مقتدرانه تراکتورسازی با رسول خطیبی



اخبار,نتایج لیگ برتر

اخبار ورزشی - پرسپولیس در تهران به نفت قعرنشین نباخت/شانس با درخشان یار بود!

درخشان خوش شانس بود که تیمش در اولین بازی با او در تهران به نفت مسجد سلیمان نباخت تا شعارهای جمعیت علیه او تند تر نشود.

حمید درخشان که بعد از دعوایی عجیب به سرمربیگری پرسپولیس رسیده ، چیزی نمانده بود شروعی کابوس وار با پرسپولیس داشته باشد. او و تیمش در دقیقه 4 بازی اسیر گل زیبای چراغی شدند و اندک هواداران حاضر در ورزشگاه تا می توانستند به حمید درخشان اعتراض کنند. درخشان هم که در تیمش خیلی غریبه است فقط سعی می کرد با آرامش بازیکنان و سکوها را تحمل کند. هم شعارها را و هم بازیکنانی که وقت تعویض گلایه داشتند.

 

تعویض های او اما خیلی اتفاقی زود جواب داد. اینکه یک ضربه کاشته را هادی نوروزی در ثانیه دهم بازی ، مستقیم درون دروازه فرستاد. این گل حداقل پرسپولیس را از باختن بازی نجات داده بود . شرایط بعد از گل ها در بحث فنی تغییر چندانی نداشت. تیم قعر نشین از مسجد سلیمان البته چند بار توانست به دروازه حریف نزدیک شود و بداقبال بودند که ضد حمله های شان بی نتیجه ماند. جمعیت حاضر در ورزشگاه هم که شرایط را این طور دیدند ، بعد از پایان بازی حسابی از خجالت همه در آمدند.

 

-------------------------------

 

ذوب آهن اولین برد خود را دشت کرد /صدرنشینی مقتدرانه تراکتورسازی با رسول خطیبی

ذوب آهن اصفهان بالاخره در هفته هشتم توانست به یک پیروزی دست پیدا کند. در همین روز تراکتورسازی با یک پیروزی شیرین صدرنشین لیگ شد. .

ذوب آهن اصفهان که تا این هفته نتوانسته بود پیروزی به دست آورد، بالاخره پیکان را شکست داد تا طلسم را بشکند. مصطفی شجاعی بازیکن تعویضی یحیی گل محمدی در دقیقه 77 بازی، دروازه پیکان را گشود تا ذوبی ها برنده این دیدار شوند.

بد نیست بدانید مسئولان ذوب آهن بابت نتایج اخیر این تیم، در هفته گذشته جلسه مهمی با گل محمدی برگزار کردند که احتمالا برد امروز ذوبی ها، بی ارتباط به آن جلسه نیست.  دردیگر بازی همزمان ، صمد مرفاوی و شاگردانش درنیمه مربیان  بازی برده را با باخت عوض کردند. احمد حسن زاده که گل تیم میزبان را در دقیقه 4 زده بود ، در نیمه دوم یک پنالتی از دست داد و کاری کرد تا مرفاوی بازی را با باخت به پایان برساند. در این بازی و در نیمه دوم در دقیقه 58 میثم مجیدی و 78 ایمان با صفا وارد دروازه طهماسبی کردند تا استقلال خوزستان به یک برد شیرین برسد.

در مهمترین بازی امروز در شهرستان ها هم تراکتورسازی نشان داد می خواهد قهرمان یا مدعی اصلی لیگ امسال باشد . آنها بعد از 3 تایی کردن پرسپولیس دایی ، این بار شکست سنگینی را هم به استیلی تحمیل کردند. رسول که حتی برای دست دادن به سمت استیلی نرفته بود با درخشش لوسیانو ادینهو  و محسن دلیر 4 گل به راه آهن زد و حالا آنها با 19 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند.

گل ادینهو ، دو گل از محسن دلیر و یک گل به خودی جشن صدرنشینی تبریزی ها را تکمیل کرد و تک گل عظیمی کم سن و سال کاری برای یاران استیلی نکرد.
نتایج دیدارهای امروز:
ملوان    0 - 2    سایپا    
ذوب آهن    1 - 0    پیکان    
صبای قم    1 - 2    استقلال خوزستان    
تراکتورسازی    4 - 1    راه‌آهن    
پرسپولیس    1 - 1    نفت‌مسجد‌سلیمان

اخبار ورزشی - خبرآنلاین