ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خطر از بیخ گوش مریم طوسی گذشت


دونده تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بانوان گفت: در جریان تمریناتم قبل از آغاز لیگ د‌و‌و‌مید‌ا‌نی از ناحیه چشم آسیب دیدم و نزدیک بود بینایی‌ام را از دست بدهم.

خبرگزاری ایسنا: مریم طوسی درباره مصدومیت خود، اظها‌ر کرد: قبل از برگزاری مرحله اول لیگ د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بدون مربی تمرین می‌کردم و در جریان تمرین در ورزشگاه "آفتاب انقلاب" میله‌ هالتر به چشمم خورد که مجبور شدم تمریناتم را قطع کنم.

طوسی در ادامه افزود: دکتر استراحت مطلق تجویز کرد و گفت وضعیت خطرناک است به همین دلیل اجازه تمرین را به من نداد. آسیب‌دیدگی‌ شدیدی بود و اگر رعایت نمی کردم بینایی‌ام از دست می رفت.

دونده تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بانوان گفت: فدراسیون کاملا در جریان شرایط و مصدومیت من بود و با پزشک فدراسیون هم در این باره مشورت کردم. آقای طباطبایی و مهاجر شجاعی چندین بار تماس گرفتند و احوالپرسی کردند. خانم بهزادی نیز در جریان مرحله اول لیگ با من تماس گرفت.

او با تاکید بر این که برای کسب درآمد مجبورم در لیگ شرکت کنم، تصریح کرد: به دلیل مصدومیت مرحله اول را از دست دادم و به دلیل به دست آوردن امتیاز مجبورم در دومین مرحله شرکت کنم. تنها درآمدم در کل سال لیگ است و اگر در این ر‌قا‌بت‌ها شرکت نکنم حقوق دیگری دریافت نمی‌کنم. فدراسیون هم در حد بضاعت خودش به ما کمک می‌کند.

طوسی در ادامه افزود: هزینه رشته ما زیاد و شغل اصلی ما د‌و‌و‌مید‌ا‌نی است و نمی توانیم کار دیگری انجام بدهیم، به همین دلیل تنها جایی که می‌توانیم پول بگیریم لیگ است که امیدوارم بعد از حضورم در لیگ مشکلی پیش نیاید.

او در پایان گفت: امیدوارم شرایط مربی و باقی مسائل هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشخص شود. نزدیک المپیک هستیم و هر روز اهمیت زیادی دارد. می‌خواهم تکلیفم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشخص شود تا تمریناتم را آغاز کنم. برای من تفاوتی ندارد مربی ایرانی باشد یا خارجی. فقط می‌خواهم مربی خوبی باشد.


ویدیو مرتبط :
خطر از بیخ گوش شکارچی گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر از بیخ گوش مسافران گذشت: فرود اضطراری پرواز ساری بندرعباس در فرودگاه مهرآباد



 

 اسکارلت یوهانسون باهمسرش بدرفتاری می کند!

 

پرواز شماره ۴۳۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با ۴ ساعت و ۴۵ دقیقه تاخیر ساری را به مقصد بندر عباس ترک کرد ساعتی پیش در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این پرواز فوکر ۱۰۰ که متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود باید در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه وارد فرودگاه دشت ناز ساری می شد که به دلیل وضعیت بد جوی فرودگاه ساری، ساعت ۲۱ امشب وارد فرودگاه ساری شد و در ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

پرواز فوق ۳۵ دقیقه پس از حرکت حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به دلیل نقص فنی اعلام شده از سوی خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و هم اکنون در فرودگاه بین المللی مهرآباد در حالت اسنتدبای قرار دارد.

بر اساس برنامه، پرواز شماره ۲۴۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه ساری عازم تهران شود که این تاخیرها و نقص فنی اعلام شده مسافران را در فرودگاههای ساری و بندرعباس سرگردان کرده است.

پرواز مستقیم ساری به بندر عباس روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یکی از مسافران این پرواز به دلیل سقوط هواپیمای مسافری تهران ارومیه در شامگاه یکشنبه مسافران این پرواز به شدت دچار وحشت شده بودند.... / خبرگزارى مهر