ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خسروی: این قضاوت نبود، سقوط داوری بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی خسروی کارشناس داوری با انتقاد از نحوه قضاوت احمد صالحی، او را یکی از مقصرین تغییر نتیجه در این بازی می‌ داند.

خسروی می‌ گوید: این قضاوت نبود که سقوط داوری بود. آقای صالحی از قضاوت تنها دویدن را انجام داد و با سوت های عجیب کاری کرد که هر دو تیم پرسپولیس و سایپا مدعی داوری در این بازی باشند. او باید در نیمه اول بازیکن پرسپولیس را اخراج می‌ کرد که این کار را نکرد و در نیمه دوم هم یک پنالتی غیرقابل باور برای سایپا گرفت در حالی در 2 متری صحنه بود و می‌ شد متوجه شد که توپ به دست رضائیان نخورده است.


او در پایان می‌گوید: فکر می‌ کردیم جلسه 1+45 مانند 1+5 ما را خوشحال کند. اما اینگونه نشد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
‫▶ از پیش داوری و قضاوت خودداری کنیم!!♫ ♪ ♪❀♫‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۶ گزینه داوری قضاوت دربی ۷۶ مشخص شدند



اخبار,اخبار سیاسی,هاشمی رفسنجانی

تکراری بودن داور دربی برای ما مهم نیست/فقط حق‌وردی و فغانی کاندیدا نیستند

 رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: تکراری بودن داور دربی از نظر ما اهمیتی ندارد.

حسین عسگری در گفت‌وگو با  فارس در مورد اعتراض مدیرعامل باشگاه داماش به نحوه قضاوت تورج حق‌وردی در بازی با پرسپولیس گفت: این مسئله تازگی ندارد در فوتبال ما مد شده که همه علیه داوری صحبت کنند. از رأس هرم تا پایین‌ترین بخش چنین کاری انجام می‌دهند اما نمی‌دانم چرا اعتراض می‌کنند در حالیکه می‌دانند هیچ فایده‌ای ندارد.

وی در مورد اینکه شاید آنها تصور می‌کنند با اعتراض به داوری در بازی بعدی داور با آنها مهربان‌تر رفتار می‌کند گفت: تا کنون چه زمانی چنین اتفاقی افتاده است. من همواره گفته‌ام که امکان ندارد که یک داور در فوتبال اشتباه نکند اما مهم آن است که اشتباه تأثیرگذاری در نتیجه بازی نداشته باشد. در همان بازی پرسپولیس-داماش مدافع تیم داماش توپ را با دست از مقابل انصاری‌فرد دور کرد. البته آن صحنه خارج از محوطه جریمه بود پنالتی اتفاق نیفتاد ولی می‌توانست یک موقعیت خوب برای پرسپولیس ایجاد شود.

وی در مورد اینکه به حق‌وردی در این مسابقه چه نمره‌ای می‌دهد گفت:‌ من تمام فیلم بازی را ندیدم ممکن است همانطور که در آن صحنه داور آن هند را ندید در برخی از صحنه‌ها به بازیکنان پرسپولیس اخطار نداده باشد. اما واقعیت آن است که مدافع داماش توپ را به شیوه‌ای با دست دفع کرد که نه داور و نه کمک‌داور نمی‌توانستند آن صحنه را ببینند. با توجه به اینکه حق‌وردی اشتباه تأثیرگذاری نداشته نمره‌اش خوب می‌شود شاید خیلی خوب نشود اما خوب است.

عسگری در مورد اینکه گفته می‌شود حق‌وردی و فغانی گزینه‌های اصلی قضاوت دربی هستند، گفت: ما 6 گزینه برای دربی داریم از دو سه هفته قبل نیز این گزینه‌ها را زیر نظر گرفته‌ایم. فقط این دو نفر که اسم بردید گزینه نیستند اما واقعیت آن است که هر 30 داور ما نمی‌توانند بازی پرسپولیس استقلال را سوت بزنند.

وی در مورد اینکه ممکن است دوباره محسن ترکی داور دربی باشد، گفت: تکراری بودن داوری دربی از نظر ما هیچ اهمیتی ندارد. این مسئله فقط از نظر بازیکنان مسئولان باشگاه‌ها و تماشاگران و خبرنگاران عزیز مهم است اما برای ما مهم آن است که بالاترین استاندارد در قضاوت را داور در دربی به نمایش بگذارد. تکراری بودن یا نبودن داور برای ما هیچ اهمیتی ندارد و اینگونه نیست که بخواهیم از نگاه احساسی و دلسوزانه بگوییم چون این داور خیلی زحمت کشیده قضاوت دربی را به او بدهیم. در گذشته نیز همینگونه بود. داوری مثل صالحی 7-8 بار دربی تهران را قضاوت کرد بنابراین تکراری بودن داور مهم نیست.

۶ گزینه داوری قضاوت دربی ۷۶ مشخص شدند.

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری اعلام کرد که 6 گزینه برای قضاوت دربی مد نظر دپارتمان داوری است اما اسمی از این شش داور نبرد.

نام 6 گزینه قضاوت دربی را به دست آورده که آن را منتشر می‌کند.

سعید مظفری‌زاده، محسن ترکی و علیرضا فغانی که هر سه داور اکنون برای قضاوت در خارج از کشور هستند.

تورج حق وردی، احمد صالحی و محسن قهرمانی هم سه گزینه دیگر دپارتمان داوری برای قضاوت دربی 76 پایتخت هستند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر روز جمعه ششم بهمن ماه ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود./فارس