ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خسارت تصادف آلونسو40 ميليون يورو



 

 

 

خسارت تصادف آلونسو40 ميليون يورو

/مسابقات فرمول‌يك - موناكو/

تصادف آلونسو 40 ميليون يورو خسارت برجا گذاشت

تصادف شديد نماينده فراري در مسابقات فرمول يك موناكو 40 ميليون يورو خسارت برجاي پيش از آغاز مسابقات موناكو قول قهرماني داده بود اما حادثه پيش آمده براي او باعث شد در مرحله تمريني و تعيين خط، دو حامي مالي بزرگ را نيز از دست بدهد.
قهرمان دو دوره رقابت‌هاي جهاني فرمول يك اين روزها در ادمه روند نزولي خود جايزه بزرگ موناكو را هم از دست داده است.
رقابت‌هاي جايزه بزرگ موناكو از سال 1929 آغاز شده و هر سال با حضور خانواده سلطنتي منطقه باستاني موناكو برگزار مي‌شود...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
خسارت سنگین تصادف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماشای تصادف، 4 مجروح و میلیون ها ریال خسارت بر جای گذاشت + تصاویر



تماشای تصادف در اتوبان نیشابور باعث تصادف زنجیره‌ای شد که متاسفانه در این حادثه 4 نفر از هموطنان مجروح شدند.

به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، این حادثه ظهر روز گذشته  به ستاد فرماندهی 125 اعلام و مامورین آتش نشانی به محل حادثه واقع درابتدای اتوبان نیشابور ، مشهد روی پل سلام ، حوالی پلیس راه طرق ،شهر مشهد  اعزام شدند .

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف در اتوبان نیشابور


" سید محمد رجایی" سرپرست ایستگاه  نه (شهدا)آتش نشانی مشهد ، در تشریح جزئیات این سانحه رانندگی گفت : در این حادثه دو دستگاه کامیون و یک دستگاه کمپرسی حامل بار گندم به علت نامعلومی در لاین رفت جاده مشهد – نیشابور با یکدیگر برخورد کردند ، که بر اثر این برخورد یک نفر مصدوم شد .

وی افزود : همزمان با حضور ماموران آتش نشانی به محل حادثه و انجام اقدامات ایمنی لازم در لاین مقابل همین مسیر به علت ترافیک ناشی از تماشای این حادثه ، 7 دستگاه خودروی سبک و سنگین دیگر نیز به یکباره  با یکدیگر برخورد کردند .

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف در اتوبان نیشابور


رجایی تصریح کرد : در این حادثه خودرو نیسان ، خاور ، سواری ال 90 ، پژو آردی و سه دستگاه خودرو تریلی نیز با یکدیگر برخورد کردند که وقوع آن مصدومیت سه سرنشین خودروی سواری پژو آردی را رقم زد .

وی با اشاره به حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه گفت: مامورین آتش نشانی نیز ضمن ایمن سازی محل و پیشگیری از وقوع حریق و انفجار ناشی از نشت سوخت از هر 10 خودروی سبک و سنگین ، سه سرنشین خودروی پژوآردی رابا استفاده از تجهیزات هیدرولیکی از لابلای آهن پاره های  بهم پیچیده این وسیله نقلیه به بیرون منتقل و تحویل تکنسینهای اورژانس دادند .

اخبار,اخبارحوادث, تصادف در اتوبان نیشابور


وی افزود: در پی این دو تصادف زنجیره ای ترافیکی چند کیلومتری در دو طرف این مسیر برای ساعتی به وجود امد که با حضور عوامل انتظامی و پلیس راه این مسیر پس از 2 ساعت بازگشایی شد . میزان خسارات مالی این تصادفات بیش از دویست میلیون تومان برآورد شده است.

 احبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران