ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خداحافظی جانواریو از دنیای فوتبال



خداحافظی جانواریو ازفوتبال,فابیو جانواریو,فصل نقل و انتقالات

خداحافظی جانواریو از دنیای فوتبال

فابیو جانواریو ستاره سابق تیم فوتبال استقلال برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ فابیو جان واریو با وجود این که مصدومیت شدیدش از ناحیه رباط صلیبی بهبود یافته و حتی تمریناتش را در شهر کاسکول آغاز کرد اما به یکباره تصمیم عجیبی گرفت که طرفدارانش را در بهت فرو برد.

هافبک برزیلی و محبوب استقلالی ها که در ایران به تمامی افتخارات ممکن دست یافت در شرایطی که پیشنهادات بسیار خوبی از چند تیم سرشناس داشت تصمیم گرفت کفش هایش را آویزان کند و بیشتر وقتش را در کنار خانواده و همسر و فرزندش بگذراند تا این که از برزیل دور شده و به فوتبال بپردازد.

 

درست با آغاز فصل نقل و انتقالات بود که امیر قلعه نویی وقتی شنید مجتبی جباری قصد دارد به یکی از پیشنهاداتش در آن سوی آب های خلیج فارس پاسخ مثبت بدهد بار دیگر نام فابیو جان واریو را در لیست نفرات مدنظرش قرارداد تا زمینه بازگشتش به استقلال فراهم شود اما این بازیکن 33 ساله برزیلی که خوب می دانست به روزهای بازنشستگی نزدیک شده در همان دور اول مذاکرات با عذرخواهی از استقلالی ها به این پیشنهاد پاسخ منفی دارد و از طریق مدیربرنامه های به گوش استقلالی ها رساند که فعلا" از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و قصد ندارد فوتبال را به صورت حرفه ای ادامه دهد.

 

گویا فابیو که در زادگاهش مشغول ساخت و ساز است به دلیل مشغله های کاری فراوان و همچنین رابطه نزدیک با دخترش این تصمیم را گرفته و به دنبال آن است که در تیمی محلی در شهر کاسکول فوتبال را به صورت تفننی ادامه دهد و دیگر قرارداد حرفه ای نبندد.

 

 شنیدن خبر خداحافظی فابیو جان واریو از دنیای فوتبال برای دوستان و طرفداران این هافبک بازیساز برزیلی شوک بزرگی بود چون انتظار می رفت این بازیکن برزیلی حداقل برای یکی ، دو فصل دیگر با تیم های مختلف در صحنه اول فوتبال ایران به میدان برود اما مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و همچنین مشکلاتی که او با باشگاه استقلال بر سر مسائل مالی پیدا کرد همگی دست به دست هم داد تا جان واریو با فشار خانواده از فوتبال فعلا" خداحافظی کند و پیرو همین تصمیم بود که قلعه نویی هم اعلام کرد دیگر به جان واریو فکر نمی کند.

خبرآنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خداحافظی شوچنکو از دنیای فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال



 

 

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال

 

گری نویل، ستاره باتجربه باشگاه منچستریونایتد،خداحافظی آنی اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

نویل در سال 1991 به منچستریونایتد پیوست  و با حضوری 20 ساله در ترکیب این تیم وفاداری اش را به یونایتد نشان داد.

او در کنار رایان گیگز، دیوید بکام ، نیکی بات و پل اسکولز قرار گرفت و یکی از اعضای تیم اسطوره ای یونایتد بود.

این ستاره 36 ساله در کل در 602 بازی برای یونایتد به میدان رفت؛ هر چند که او هرگز با گلهایش شناخته نمی شد و در کل هفت گل برای تیمش به ثمر رساند.

او با کسب 8 قهرمانی در لیگ برتر، 3 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 2 قهرمانی در لیگ کاپ ، جام بین قاره ای و جام جهانی باشگاه ها با یونایتد به دست آورده است و در سال 2005 کاپیتان شیاطین سرخ شد.

نویل در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« من در تمام طول مدت زندگی ام طرفدار یونایتد بوده ام و به هر رویایی که خواسته ام رسیده ام.راستش را بخواهید ازاینکه روزهای بازی ام به پایان خود رسیده ناراحتم ولی این اتفاقی است که برای همه ما رخ می دهد.من در جذاب ترین تیم بازی کرده ام و درکنار بهترین بازیکنان دنیا  و در مقابل خیلی از بزرگان بازی کرده ام و خیلی خوش شانس بودم که بخشی از موفقیتها و افتخارات این تیم بوده ام.»

نویل ادامه داد:« افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم که در صدر آنها سرالکس است. او به من فرصتهای زیادی داد و در طول 20 سال اخیر حمایتهای فراوانی از من داشت. او واقعا یکی از بزرگترین مربیان دنیاست و من باید از او به خاطر این موضوع تشکر کنم.من شانس حضور در کنار بازیکنان بزرگی را داشتم و این افتخار را داشتم که در کنار آنها به تمرین پرداخته و بازی کنم.تجربیاتی که ما با هم به اشتراک گذاشتیم، تا آخر عمرم با من است.»

او با تشکر از مربیان تیمش گفت:« می خواهم از همه مربیانی که زیر نظرشان بازی کردم و در طول دوران بازیگری ام مرا راهنمایی کردند تشکر کنم و در نهایت هواداران، کسانی که همیشه مرا مورد حمایت غیرقابل باور خود قرار می دادند. آنها می دانند که چقدر برای من و تیم ویژه و خاص هستند.»

نویل در ادامه صحبتهایش گفت:« من درانتظار تجربیاتی جدید هستم و این باشگاه همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود.مهمترین نکته برای من این است که باشگاه به روند موفقیتهایش ادامه دهد و من به عنوان یک هوادار همواره از آنها حمایت خواهم کرد.»