ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خجالت بکشید ستاره های کاغذی؛ این پول ها خوردن ندارد!



اخبار,اخبار ورزشی ,بیماران سرطانی

 

اخبار ورزشی - خجالت بکشید ستاره های کاغذی؛ این پول ها خوردن ندارد!

برخی از چهره‌های مشهور فوتبالی مبالغی که متعهد شده بودند بپردازند را پرداخت نکرده‌اند و در پاسخ به مدیران مؤسسه سپاس جواب‌های سربالا می‌دهند.

چندی پیش وقتی مؤسسه سپاس که از کودکان مبتلا به سرطان و بیماران سرطانی حمایت می‌کند، یک حراج خیریه به نفع بیماران سرطانی راه انداخت، بسیاری از اهالی فوتبال در این حراج حاضر شدند و مقابل دوربین‌های تلویزیونی از کمک چند میلیون تومانی به این مرکز خیریه حرف زدند.

آنها ادعا کردند همیشه پایه کارهای عام‌المنفعه هستند و... اما الان که چند ماه از آن حراج خیریه گذشته، برخی از چهره‌های فوتبال ایران مبالغی که متعهد شده بودند بپردازند را پرداخت نکرده‌اند و وقتی مدیران مؤسسه سپاس با این فوتبالی‌ها تماس می‌گیرند، آنها در جواب می‌گویند پولی نمی‌پردازیم و جواب‌های سربالا می‌دهند.

این آقایان جلوی رسانه‌ها ژست افراد خیر و نیکوکار را گرفته‌اند و در باطن انگار برای جان و درمان بیماران ارزش قائل نیستند.

لیست این بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال که زیر قول خود زده‌اند و مبالغ متعهد شده را پرداخت نکرده‌اند، به دست ما رسیده و اگر لازم باشد این فهرست را منتشر می‌کنیم تا مردم بدانند این افراد که در ظاهر دم از انسانیت، مرام و معرفت می‌زنند، چه باطنی دارند؟!

انگار این دوستان درک نمی‌کنند بیماران سرطانی شرایطی بحرانی را پشت‌سر می‌گذارند و نمی‌توان درمان آنها را شوخی گرفت.

صد البته یکی از مسئولان مؤسسه خیریه سپاس گفت: «از جمع میهمانان حراجی پیراهن استیلی اکثریت اهالی فوتبال مبالغ متعهد شده را پرداختند و فقط تعداد انگشت‌شماری از انجام تعهد خود سرباز زده‌اند که توقع داریم شرایط مؤسسه و بیماران سرطانی را درک کنند.»
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 


ویدیو مرتبط :
خجالت بکشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پول‌سازها، ستاره‌ها و میلیاردرهای سینمای ایران کدامند؟!+ عکس



پول‌سازترین بازیگران ایرانی,میلیاردرهای سینمای ایران

 

بازیگران همچنان مهمترین عامل پرفروش شدن فیلم ها محسوب می​شوند، نه این که چنین چیزی فقط به سینمای ایران محدود باشد، بلکه در بیشتر کشورهای صاحب سینما این اتفاق معمول است.

 

سینمای ایران هم از این نکته مستثنا نیست، اما آنها که توانستند با حضورشان در فیلم‌ها به گیشه سینماها رونق دوباره‌ای بدهند چه کسانی‌اند؟ همیشه درباره درآمد بازیگران سینمای ایران حرف و حدیث‌های زیادی بوده است. همیشه هم این بخش حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است. گزارش رسانه‌ها از درآمد بازیگران سینما و تلویزیون همواره باعث بایکوت شدن آن رسانه توسط بازیگران می‌شده، در حالی که این نکته بدیهی‌تر از آن است که چنین حساسیت‌هایی را به دنبال داشته باشد، اما وضعیت حاکم بر سینمای ایران و اتفاقاتی که بر سر رقم پیشنهادی به محمدرضا گلزار پیش آمد بازیگران دیگر را مجاب کرد این بخش از قرارداد به هیچ عنوان رسانه‌ای نشود، اما وب‌سایت‌های مختلف هفته گذشته فهرست بازیگرانی را منتشر کردند که سال 90 توانسته بودند بیشترین درآمد را از سینمای ایران کسب کنند.

 

چهره‌های محبوب و موفق سینما در سال گذشته در فروش فیلم‌ها تاثیر مثبتی داشتند.

 

طبق آمار کارشناسان اقتصادی سینمای ایران

 


امین حیایی با مجموع فروش 9 میلیارد و40 میلیون تومان، پول‌سازترین بازیگر مرد سال90 

 

پول‌سازترین بازیگران ایرانی,میلیاردرهای سینمای ایران

 


لیلا حاتمی با مجموع فروش 4 میلیارد و 587 میلیون تومان پول‌سازترین بازیگر زن سال 90 هستند.

 

پول‌سازترین بازیگران ایرانی,میلیاردرهای سینمای ایران

 

 

رضا عطاران با 6 میلیارد

 

پول‌سازترین بازیگران ایرانی,میلیاردرهای سینمای ایران

 


و شهاب حسینی‌ و حامد بهداد ‌با 3 میلیارد از پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران در سال گذشته بودند.

 

پول‌سازترین بازیگران ایرانی,میلیاردرهای سینمای ایران

 

 

پول‌سازترین بازیگران ایرانی,میلیاردرهای سینمای ایران

 

منبع:.jamnews.ir