ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر مهم: پخش تلویزیونی ایران - قطر در ابهام/ هنوز حق پخش نخریده‌ایم!



پخش تلویزیونی ایران - قطر  , مسئولان ایران

 

سایت گل- در حالی كه تنها 24 ساعت تا آغاز بازی ایران و قطر باقی مانده، هنوز تكلیف پخش تلویزیونی این بازی مشخص نیست.

ایران هنوز قراردادی برای خرید حق پخش این رقابت‌ها منعقد نكرده و به همین دلیل برای تصویربرداری و پخش تلویزیونی بازی فردا با مشكل مواجه شده است. به گزارش سایت گل یك شركت خارجی كه حق پخش این رقابت‌ها را در اختیار دارد برای فروش حق پخش 12بازی از ایرانی‌ها مبلغ 18میلیون دلار درخواست كرده اما مسئولان كشورمان از پرداخت این مبلغ خودداری كرده‌اند چون قیمت زیادی بالاست.

مسئولان ایران ترجیح می‌دادند با پرداخت مبلغی پایین‌تر، فقط حق پخش 8بازی تیم ایران را بخرند اما مبلغ 8 بازی هم برای ایرانی ها بالاست ، بنابراین معامله تا این لحظه انجام نشده و ایران برای پخش اولین بازی خانگی خود با مشكلاتی مواجه شده است.البته تاکتیک ایرانی ها در خرید حق پخش همیشه تا دقیقه 90 طول می کشد تا پول کمتری بابت این ماجرا از کیسه برود.

در حال حاضر شركت مورد نظر طی نامه‌ای این مسائل را به AFC منعكس كرده و كنفدراسیون فوتبال آسیا هم ورود هر گونه تجهیزات رادیو تلویزیونی برای ضبط و پخش این بازی را ممنوع اعلام كرده است. یعنی تا این لحظه میزبان بازی حق در اختیار داشتن تجهیزات تصویربرداری و پخش بازی را ندارد.

البته اگز این بازی در کشور دیگری بود مثل بازی با ازبکستان از یک شبکه خارجی مثل الجزیره آن را دودر (!)می کردیم اما اینجا ایران است و ناسلامتی اگر بخواهد فیلمبرداری ای رخ بدهد با عوامل تلویزیون ایران اتفاق خواهد افتاد . اما طبق نامه ای اف سی عوامل تلویزیون ایران فعلا حق حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند تا مشکل حل شود .

در عین حال موضوع مهم دیگری هم هست ؛ اگر میهمان از این روند ابراز نارضایتی کند ، این مشكل ممكن است در بازی‌های بعدی به محرومیت ایران از بازی‌های خانگی منجر شود. باید منتظر ماند و دید مسئولان فدراسیون با این موضوع جگونه برخورد می‌كنند.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
مهم مهم خبر ساعت پخش خانواده کیمچی اطلاع رسانی کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش تلویزیونی ایران - قطر، امشب ساعت 20


شبكه سه سیما مسابقه فوتبال میان تیم‌های ایران و قطر را زنده پخش می‌كند.

خبرگزاری ایسنا: شبكه سه سیما مسابقه فوتبال میان تیم‌های ایران و قطر را زنده پخش می‌كند.

 طی روزهای اخیر مطالب بسیاری درباره‌ی پخش تلویزیونی مسابقه‌ی تیم ملی فوتبال كشورمان در رسانه‌ها مطرح شد و حتی موضوع به روی آنتن نرفتن این مسابقه به دلیل آنچه مشكل خرید حق پخش تلویزیونی و به توافق نرسیدن صداوسیما با مسؤولان بخش مارکتینگ شرکت world sport group برای پخش بازی‌های انتخابی جام جهانی خوانده می‌شد، عنوان شد؛ اما در نهایت پیگیری‌ها از پخش زنده‌ی این مسابقه فوتبال در روز سه شنبه ـ 23 خرداد ماه ـ ساعت 20 حكایت دارد.

 مسوؤولان شبكه سه سیما اعلام كردند كه مسابقه‌ی فوتبال ایران و قطر از این شبكه به صورت زنده پخش می‌شود و دوربین‌های صداوسیمای ایران این بازی را پوشش خواهند داد.

 نپرداختن برنامه‌های خبری و زیرنویس‌های صداوسیما به بازی تیم ملی ایران و قطر و همچنین قرار نگرفتن این بازی در جدول برنامه‌های تلویزیونی روز سه شنبه شبكه سه، به خبر پخش نشدن مسابقه فوتبال ایران و قطر از تلویزیون طی روزهای اخیر دامن زد.

 شبكه سه امشب همچنین مسابقه فوتبال تیم‌های لهستان و روسیه را ساعت 23 و 30 دقیقه پخش می‌كند.

به نظر می‌رسد به دلیل همزمانی بازی‌های «ایران و قطر» و «یونان و جمهوری چک» مسابقه فوتبال دوم از جریان جام ملت‌های اروپا با تاخیر پخش شود.