ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبر دستگیری هدایتی تکذیب شد



در پی انتشار خبری مبنی بر بازاشت حسین هدایتی

درودگر: از منتشر کنندگان خبر شکایت می‌کنیم/خبر کذب محض است

شب گذشته خبری در برخی سایت‌های خبری منتشر شد مبنی بر اینكه: "مالک تیم‌های استیل آذین و ملوان انزلی به دلیل بدهی 400 میلیاردی بازداشت شد‌ه است".

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این خبری بود که شب گذشته در برخی از رسانه‌ها منتشر شد و البته صحت و سقم آن برای ما نامعلوم ،حسین هدایتی یکی از سرمایه گذاران در فوتبال به دلیل صدور چک‌های بدون محل و بدهی به بانک‌های مختلف و شکایت این افراد حقیقی و حقوقی با دستور قضائی بازداشت شد و امروز تحویل مراجع قضائی می‌شود.

این خبر در برخی رسانه‌ها انتشار یافت و از سوی هیچ مرجع حقوقی و حقیقی تائید نشده است در تماسی که دقایقی پیش با پلیس آگاهی داشتیم هنوز دستگیری وی تائید نشده است و تا دقایقی دیگر اخبار تکمیلی از پلیس آگاهی را منتشر خواهیم کرد.

ضمن اینکه صادق درودگر مدیر عامل ملوان بندر انزلی این خبر را تکذیب کرد و گفت: از منتشر کنندگان این خبر شکایت خواهیم کرد/باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هادی غفاری خبر دستگیری خود را تکذیب کرد



 

 

امام جماعت مسجد الهادی، در واکنش به انتشار خبر دستگیری خود، این خبر را تکذیب کرد.

وی در تماس تلفنی با برنا ضمن تکذیب خبر دستگیری خود، تصریح کرد: چگونه اجازه می دهید که به آدم های محترم جامعه توهین شود و به غیر از بحث قانونی آن، در این جا بحث معاد مطرح است که به نظر من مهم تر از بحث قانون است.

امام جماعت مسجد الهادی، تصریح کرد: کیسه های برنج های پیدا شده در زیرزمین مسجد الهادی متعلق به یک برنج فروش شمالی است.

غفاری گفت: مساحت زیرزمین مسجد، در حدود ۱۵ تا ۱۶ متر مربع است که از سوی مسجد به این شخص اجاره داده شده است و به من هم ارتباطی ندارد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل کساد شدن بازار برنج، وی توانایی پرداخت اجاره خود را نداشت و چندین ماه نیز اجاره وی عقب افتاده است.

امام جماعت مسجد الهادی، تصریح کرد: این شخص آدم بسیار پاکدامنی است که حتی می توان پشت وی نماز خواند.

غفاری ادامه داد: در خصوص سلاح ها نیز آن زیرزمین انبار بسیج بوده که چندین سال پیش منحل شده و این سلاح ها نیز مربوط به همان مسئله است.

وی خاطرنشان کرد: روح من نیز از انبار شدن این سلاح ها بی خبر است.