ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبری که با تاخیر فاش شد؛ تهدید ملی پوشان در صورت جدایی کی روش



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

 

اخبار ورزشی - خبری که با تاخیر فاش شد؛ تهدید ملی پوشان در صورت جدایی کی روش

اغلب بازیکنان معروف تیم ملی می‌گفتند در صورت جدایی کی‌روش، آن‌ها هم از تیم ملی می‌روند.

به گزارش جام نیوز، این خبر با تاخیر منتشر شده اما بازگویی آن، خالی از لطف نیست. پس از آنکه تیم ملی ایران از جام جهانی حذف شد، کارلوس کی‌روش در رختکن حرف‌هایی به زبان آورد که باعث گریه همه بازیکنان تیم ملی شد.

آن‌ها رابطه بسیار نزدیکی با کی‌روش دارند و اصرار داشتند قرارداد او تمدید شود اما مسئولان فدراسیون از جمله کفاشیان طوری رفتار کرده بودند که به نظر نمی‌رسید مربی پرتغالی را نگه دارند.

همین موضوع باعث شد تا بازیکنان تیم ملی پس از این مسابقه، سر لج و لجبازی با مسئولان فدراسیون فوتبال، آنها را تهدید به کناره‌گیری از تیم ملی کنند. اغلب بازیکنان معروف تیم ملی می‌گفتند در صورت جدایی کی‌روش، آن‌ها هم از تیم ملی می‌روند.

البته فدراسیون پس از حمایت همه جانبه بازیکنان، سرانجام رای به تمدید قرارداد کی‌روش داد و احتمالا روز چهارشنبه همین هفته قرارداد جدید او به امضا می‌رسد.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
دیدار کارلوس کی روش با ملی پوشان فوتبال ساحلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی ملی‌پوشان استقلال کار کی‌روش بود؟


لیگ فوتبال قطر درست در روزهایی به پایان می‌رسد که قرار است اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ آغاز شود.

خبرگزاری فارس: لیگ فوتبال قطر درست در روزهایی به پایان می‌رسد که قرار است اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2014 آغاز شود.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته در گفت و گوی پس از تمرین این تیم در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند جدایی بازیکنان ملی‌پوش تیمش از جمله جواد نکونام و پژمان منتظری و حضور آنها در تیم‌های قطری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی به خاطر جام جهانی است؛ یادآور شد: مدتی است که دو سه سؤال در ذهن من وجود دارد. چرا فقط روی بازیکنان استقلال دست می‌گذارند با توجه به اینکه ما چند هفته‌ای نیز از صدر جدول فاصله داشتیم باید تحقیق کنیم تا از پایان لیگ قطر اطلاع پیدا کنیم. باید ببینیم آیا لیگ قطر قبل از 20 فروردین به پایان می‌رسد یا نه چراکه ما موقع شروع اردوها در لیگ قهرمانان بازی داریم. پرسپولیس تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است چرا هیچ‌کس روی بازیکنان آنها دست نمی‌گذارد؟ بحث مشکوک بودن وجود ندارد بلکه سوال‌هایی در ذهن ما شکل گرفته است. تمامی بازیکنان هم راهی قطر می‌شوند به هر حال اردوی تیم ملی از 20 فروردین شروع می‌شود و باید دید این تیم‌ها درگیر بازی‌های آسیایی هستند یا خیر. مردم همه‌چیز را به خوبی متوجه می‌شوند و آنها از ما جلوتر هستند. مردم می‌دانند به عنوان سرباز تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

 

رسیدن به پاسخ سؤال قلعه‌نویی خیلی سخت نبود، تا جایی که با جست و جو در بین سایت‌های قطری می‌شد به راحتی فهمید به طور دقیق یگ برتر قطر چه روز و حتی چه ساعتی به پایان می‌رسد و خیلی تحقیق و تفحص خاصی را نمی‌طلبید.

هفته بیست و ششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال قطر ملقب به لیگ ستارگان طبق اعلام سایت‌های قطری طی 7 دیدار همزمان جمعه 22 فروردین 93 و 2 روز پس از لیگ برتر فوتبال ایران به پایان خواهد رسید، تا پایان این لیگ مصادف شود با آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، اما این همه داستان نیست و از سوی دیگر درست در همین برهه زمانی تازه کار اصلی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از جمله استقلال در هفته‌های سرنوشت‌ساز این رقابت‌ها برای صعود آغاز می‌شود و آبی‌های پایتخت باید 2 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در روزهای 27 فروردین و 3 اردیبهشت برگزار کنند و این در حالیست که در صورت صعود نیز باید 2 دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را هم به این فاصله زمانی افزود که در ۲ تاریخ 2 16-17 و 23-24 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

به عقیده سرمربی استقلال، بازیکنان ملی‌پوش این تیم به خاطر همین موضوع عزم سفر به قطر کرده‌اند تا پس از پایان لیگ قطر، دیگر دغدغه باشگاهی نداشته باشند و به راحتی بتوانند به اردوی تیم ملی بپیوندند و جالب اینکه تیم‌هایی هم که بازیکنان استقلال در آن سوی آب به آن می‌پیوندند، خیلی تیم‌های مطرحی نیستند و علاوه بر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند، حتی در رده‌های پایانی جدول برای ماندن در لیگ ستارگان دست و پا می‌زنند. (از جمله ام‌صلال، تیم پژمان منتظری که در قعر جدول قرار داشت)

امسال تیم‌های قطری السد و الریان کار را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کنند و الجیش و لخویا هم از پلی‌آف کار را آغاز می‌کنند و استقلالی‌ها دقیقا تیم‌هایی را انتخاب می‌کنند که در این رقابت‌ها حضور ندارند تا پس از سپری کردن نیم‌فصلی فوتبالی در قطر، به راحتی روانه اردوی تیم ملی شوند.



البته سرمربی استقلال که این روزها استاد کُد دادن شده است، چند روز پیش یک کد دیگر هم به خبرنگاران و هواداران داده بود: «برخی حاضرند با مربی تیم ملی مشورت کنند اما با مربی باشگاهی هرگز» و این یعنی اینکه به عقیده قلعه‌نویی، شاید پای کادرفنی تیم ملی هم در میان است تا با توصیه‌های آنها، ملی‌پوشان استقلالی به تیم‌هایی بروند که پس از پایان مسابقاتش، خبری از آسیا نباشد تا به سرعت برق و باد باشگاه خود را به مقصد اردوی تیم ملی برای آماده ‌سازی حضور در جام جهانی ترک کنند.

فارغ از همه این حرف و حدیث‌ها و شایعه‌ها و شائبه‌هایی که وجود دارد، حالا مثلث ملی‌پوشان استقلالی یعنی جباری، نکونام(پیشنهاد تیم کویتی هم موجود است) و منتظری در قطر توپ می‌زنند (شاید خیلی‌ها جباری را به این ماجرا بی‌ربط بدانند اما هنوز به خوبی به یاد داریم که هشت شاکی هم از یک قدمی بازگشت به استقلال، مسیرش را به سمت قطر کج کرد و رفت) و این استقلال است که هر روز خالی‌ و خالی‌تر از ستاره می‌شود و مشخص نیست در صورت ادامه این داستان آیا تا پایان فصل، سایر ملی‌پوشان دیگر این تیم از جمله تیموریان، حیدری، بیک‌زاده، صادقی و ... همچنان پیراهن آبی را بر تن خواهند داشت تا در روزهایی که استقلال خیلی از دومین عنوان قهرمانی پیاپی‌اش دور نیست این مهم را یک بار دیگر تجربه کنند یا اینکه آنها هم به بهانه‌ بندهای مختلف در قرارداد خود بار سفر را خواهند و بست، در این بین دیگر حضور پرقدرت استقلال در آسیا هم بماند که دیگر با خاموشی این ستاره‌ها چیزی شبیه به یک رویا خواهد بود.