ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبرهای حاشیه ای از استقلال



خبرهای حاشیه ای  از استقلال


وحید طالب‌لو كه در پایان تمرین روز گذشته تیم استقلال پس از برخورد با آرش برهانی دچار مصدومیت شده بود امروز در تمرین تاكتیكی این تیم بدون مشكل حضور پیدا خواهد كرد.

اكبرپور: استقلالی‌ها خیلی وقت است دنبالم هستند تا برگردم


مهاجم تیم فوتبال استیل آذین گفت: استقلالی‌ها خیلی وقت است كه دوست دارند من دوباره به این تیم بازگردم.


اكبرپور در مورد شایعه اینكه مسئولان استقلال خواهان جذب او شده‌اند گفت: استقلالی‌ها خیلی وقت است كه دوست دارند من دوباره به این تیم برگردم اما چون از استیل آذینی‌ها پول گرفته‌ام خودم را مدیون این تیم می‌دانم و به این تیم تعهد دارم و تابع نظر هدایتی و مهریزی هستم.

مظلومی: هیچ تمایلی به جذب اكبرپور ندارم


سرمربی استقلال در واكنش به ادعای مهاجم فصل پیش این تیم گفت: تمایلی به جذب سیاوش اكبرپور ندارم.


پرویز مظلومی در خصوص ادعای سیاوش اكبرپور مبنی بر پیشنهاد باشگاه استقلال به وی اظهار داشت: چنین مسئله‌ای نیست و تمایلی به جذب این بازیكن ندارم.


وی ادامه داد: تاكنون چند بار گفته‌ام كه فعلا جابه‌جایی نخواهیم داشت و برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می‌شویم.

طالب‌لو امروز با استقلال تمرین می‌كند


دروازه‌بان تیم استقلال كه روز گذشته در اواخر تمرین دچار مصدومیت شد امروز در تمرین شركت خواهد كرد.


وحید طالب‌لو كه در پایان تمرین روز گذشته تیم استقلال پس از برخورد با آرش برهانی دچار مصدومیت شده بود امروز در تمرین تاكتیكی این تیم بدون مشكل حضور پیدا خواهد كرد.


وی كه صبح امروز به فیزیوترابی پرداخته بود با تائید این خبر گفت: خوشبختانه مشكلم جدی نبود و پس از حضور در كلینك در تمرین نوبت بعد از ظهر شركت خواهم كرد.


محمد محمدی دیگر دروازه بان تیم استقلال كه در اواسط تمرین روز گذشته دچار آسیب دیدگی شد عصر امروز در كنار دیگر دروازه بانان استقلال به تمرین خواهد پرداخت.


استقلال جمعه از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید باهنر شهر كرمان میهمان مس خواهد بود.

شریفات: هیچ‌كس نمی‌تواند در كار مظلومی دخالت كند


هافبك استقلال گفت: سرمربی تیم است كه نظر نهایی را می‌دهد و كسی نمی‌تواند در كار آقای مظلومی دخالت كند.


اسماعیل شریفات اظهار داشت: جو استقلال خیلی عالی است و همیشه دوست داشتم در چنین تیمی بازی كنم. از اینكه می توانم در كنار بازیكنان بزرگ استقلال باشم خوشحالم.


وی در مورد مصاحبه چند روز قبل خود كه اعلام كرده بود می خواهد "مسی استقلال " شود، عنوان كرد: فكر می كنم در مورد این مصاحبه اغراق هایی شد. لیونل مسی در فوتبال یكی است و دیگر كسی مثل او نمی شود. منظورم این بود كه می خواهم همچون مسی برای تیم استقلال و هواداران این تیم باشم.


این هافبك همچنین در مورد اینكه گفته بود با حضورم در استقلال میلاد میداودی می تواند به خط حمله بازگردد، گفت: من اصلا در جایگاهی نیستم كه بخواهم جای سرمربی تیم تصمیم بگیرم. آقای مظلومی تصمیم گیرنده در مسائل فنی تیم است و اگر ایشان صلاح بداند به میدان می روم. هیچ كسی نمی تواند در كار سرمربی دخالت كند.


شریفات در مورد اینكه چه زمانی می تواند برای استقلال به میدان برود، یادآور شد: مسئولان استقلال دنبال این هستند كه بتوانند برای بازی با مس كارت بازی ام را بگیرند. اگر كارتم صادر شود و مربیان صلاح بدانند می توانم به میدان بروم.


شریفات در خصوص اینكه چقدر طول می كشد خود را به تركیب استقلال برساند، گفت: این تیم بازیكن بزرگ زیاد دارد و همه در سطح ملی هستند. تمام تلاشم را می كنم تا از كوچكترین فرصت استفاده كنم.../فارس


ویدیو مرتبط :
استقلال در حاشیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار استقلال و صبا 3



 

 

 

حاشیه دیدار استقلال و صبا 3

 

در نیمه دوم بازی استقلال و صبا به طور ناگهانی دوربین عنکبوتی برخلاف نیمه اول از کار افتاد.

دوربین عنکبوتی که در نیمه اول فعال بود در نیمه دوم خاموش شد و دیگر اثری از این دوربین نبود.

*در دقیقه 90 بازی عبدالله ویسی سرمربی صبا به هادی اصغری مهاجم تیم خود به دلیل پاس ندادن به بازیکن خودی به شدت اعتراض کرد.

* هواداران استقلال با پیروزی این تیم پرویز مظلومی را تشویق کردند. این درحالی بود که در هفته گذشته علیه وی شعار می دادند.

* آرش برهانی پس از به ثمر رساندن گل دوم به سمت نیمکت استقلال رفت و اولین کسی که به وی تبریک گفت وحید طالب لو بود و مهاجم آبی پوشان نیز این گل را به دروازه بان استقلال تقدیم کرد.

* آرش برهانی وقتی قصد خروج از زمین را داشت از سوی هواداران تیمش با قول گلزنی به پرسپولیس روبرو شد.

هواداران استقلال همچنین از بازیکنان و کادرفنی آبی پوشان خواستار پیروزی در دربی که 10 فروردین برگزار می شود را داشتند.

*در پایان مسابقه ماموران کمیته ضد دوپینگ از برهانی و مبعلی از تیم استقلال و داود حقی و احمد تقوی از تیم صبا آزمایش دوپینگ گرفتند.

*حقی زمانی که متوجه شد باید تست دوپینگ بدهد به نشانه اعتراض رو به پزشک تیم صبا کرد و گفت: از روزی که شما دکتر تیم شده اید، همواره از من آزمایش دوپینگ گرفته اند.

* محمد محمدی در آخرین دقایق مسابقه دچار مصدومیت شد،،‌ اما وی با درد به بازی ادامه داد.