ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خبرهایی از باشگاه پرسپولیس



 

 

خبرهایی از باشگاه پرسپولیس

 

مجوز بازی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه بوخوم آلمان صادر شد تا این بازیکن بتواند پرسپولیس را در مسابقات رسمی همراهی کند.

مجوز بازی (ITC) وحید هاشمیان مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که از سوی باشگاه بوخوم آلمان صادر شده بود، روزشنبه به باشگاه پرسپولیس رسید تا این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در مسابقات آینده لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد.

هاشمیان که روز نهم دی‌ماه به پرسپولیس پیوست و در تمرینات گروهی و اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه شرکت کرد، به مرز آمادگی مطلوب نزدیک شده است. وی پس از پایان فصل گذشته مسابقات بوندس‌لیگا در هیچ تیمی حضور نداشت.

از سوی دیگر کاروان 48 نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردوی آماده‌سازی و شرکت در تورنمنت شش جانبه امارات ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفته جاری به این کشور سفر کرده و در باشگاه ایرانیان مستقر خواهد شد.

تورنمنت شش جانبه دبی بدون حضور نمایندگان کشور امارات با شرکت شش تیم برگزار می‌شود که تیم پرسپولیس در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های زنیت سنت پترزبورگ روسیه و اسپارتاپراگ جمهوری چک همگروه است.

سرخپوشانی تهران در نخستین دیدارشان در این گروه روز پنجشنبه 30 د‌ی‌ماه به مصاف اسپارتاپراگ جمهوری چک می‌‎روند و ساعت 19 دوشنبه چهارم بهمن‌ماه در دومین مسابقه خود برابر تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه صف آرایی خواهند کرد.

تورنمنت شش جانبه امارات روز ششم بهمن‌ماه به پایان می‌رسد و کاروان سرخپوشان تهرانی ساعت 23:30 پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه امارات را به مقصد ایران ترک می‌کند.


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافقات اولیه تیم پرسپولیس با باشگاه تراكتورسازی



 

 

توافق پرسپولیس با تراكتورسازی

 

طبق آخرین توافق با باشگاه تراکتورسازی، عرفان اولروم در قبال اشپیتم آرفی، از نیم فصل پرسپولیسی‌ می‌شود.

 

فوتبال 3 - جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به منظور تقویت خط حمله تیم یکی از اقدام‌های ما جذب اشپیتم آرفی مهاجم تیم پرسپولیس است که طبق آخرین توافقاتی که با مسوولان این باشگاه داشتیم، این بازیکن را با عرفان اولروم تعویض خواهیم کرد.

وی افزود: توافقات اولیه صورت گرفته و در این خصوص از سازمان لیگ هم استعلام گرفتیم تا در صورت امکان بتوانیم پیش از نیم‌فصل از این بازیکن استفاده کنیم. اگر سازمان لیگ مخالفت کند، در نیم‌فصل دوم از آرفی استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کیفیت بازی اولروم راضی نبودید، اظهار کرد: اولروم بازیکن بسیار خوبی است اما باید دید در سیستم و تاکتیک سرمربی تیم چه جایگاهی داشته و اصلا آنها چطور می‌توانند در توافق کامل با هم کار کنند. ما به فکر موفقیت تیم هستیم و تصمیم در قبال گرفتن بازیکنان مختلف هم با نظر اوست.

یکشنبه آندرانیک تیموریان با باشگاه تراکتورسازی قرارداد یک ساله امضا کرد و این باشگاه به دنبال جذب وحید هاشمیان نیز است.