ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خاطرات جالب ستاره سینما از رضا احدی


بازیگر سینما و فیلم نامه نویس مطرح خاطره ای جالب از پیشکسوت استقلال نوشت.

کاپ: پیمان معادی، بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس مطرح سینمای ایران نیز در صفحه اینستاگرام خود پیامی را در پی درگذشت رضا احدی منتشر کرد: «رضا احدی اسطوره کودکی من بود. یکی از ادعایی که به عشقش عاشق فوتبال شدم. یادمه مدرسه راهنمایی بودم و مهاجم راست بازی می‌کردم ولی اصرار داشتم هافبک چپ بازی کنم و می‌خواستم حتی با تمرین زیاد چپ پا بشم و هدفم این بود تا مثل احدی خوش استیل و خوشتیپ باشم. چه دردسرها می‌کشیدم بابت شب دیر خونه رفتنم با پدرم، وقتی بعد بازی‌ها می‌ایستادم پشت در رختکن امجدیه تا احدی رو از نزدیک موقع خروج ببینم و هر بار به خاطر برخورد گرمش بیشتر عاشقش می‌شدم. یک‌بار نصفه‌شب با اصرار و تمنا از مادرم خواستم تا منو به فرودگاه مهرآباد ببره تا تیم ملی رو که از دهلی‌نو برگشتند ببینم. من فقط برای دیدن نخودی آسیا رفته بودم. در میان جمعیت پیداش کردم. منو کنار ماشین خواهرش برد و از داخل ساکش چند موز درآورد و بهم داد. اونروزها موز رو تو بوتیکای فرشته میفروختن، ازش پرسیدم راست میگن که تو روی یه دستمال کاغذی سه نفر رو دریبل می‌زنی؟ بلند خندید و بغلم کرد بعد سنجاق سینه‌ای که نشانه بازیهای دهلی نو بود رو از روی یقه کتش باز کرد و به پیراهن شماره یازده من زد.

یادت به خیر و روحت شاد»

خاطرات جالب ستاره سینما از رضا احدی


ویدیو مرتبط :
خاطرات جالب رضا عطاران -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاطرات جالب رضا کیانیان از نقش زبیر در مختارنامه + تصاویر



خاطرات جالب رضا کیانیان از نقش زبیر در مختارنامه + تصاویر

رضا کیانیان خاطرات جالبی از نقش خود در «مختارنامه» و چگونگی شکل‌گیری شخصیت «عبدالله زبیر» در سریال داوود میرباقری پرداخت.مطمئن بودم همین دماغ کج می‌تواند باعث تفاوت و جذابیت شود و وقتی آقای میرباقری..

خاطرات جالب رضا کیانیان از نقش زبیر در مختارنامه

 رضا کیانیان با یادآوری نقش خود در «مختارنامه»، به چگونگی شکل‌گیری شخصیت «عبدالله زبیر» در سریال داوود میرباقری پرداخت.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره ایفای نقش‌های منفی گفت: وقتی نقش منفی بازی می‌کنم سعی دارم وجوه مثبت آن را هم نشان دهم؛ چون معتقدم هیچ فردی در جهان مثبت مثبت یا منفی منفی نیست و وقتی در ارایه یک نقش منفی وجوه مثبت آن هم نشان داده شود، تماشاگر بعد از بررسی وجوه مثبت و منفی در خودش توان درک نقش منفی را پیدا می‌کند؛ چرا که درمی‌یابد خود نیز وجوهی از مثبت و منفی را در خود دارد.

خاطرات جالب رضا کیانیان از نقش زبیر در مختارنامه

کیانیان که با مهران دوستی - گوینده برنامه «رادیو من» رادیو جوان - گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به وجوه مختلف بازی در نقش «عبدالله زبیر» خاطرنشان کرد: مثلا در مورد نقش «عبدالله زبیر» بعد از خواندن نقش، از آقای میرباقری پرسیدم، این شخص چه چیزی را زیاد دوست داشته و علاقه‌های شخصی‌اش چه بوده است و او گفت، در تاریخ آمده است که این آدم غذا خوردن و نماز خواندن را دوست داشته است من هم پیشنهاد دادم که همین وجه خصوصی این آدم به فیلمنامه و شخصیت اضافه شود؛ چراکه معتقدم وقتی این لحظات خصوصی به شخصیت افراد اضافه می‌شوند آنها را باورپذیر می‌کند.

در طول سریال صحنه‌هایی را می‌دیدیم که مثلا این آدم نماز می‌خواند اما ریا هم می‌کند یا غذا می‌خورد، می‌خورد تا جایی که دل درد بگیرد اما باز نماز می‌خواند و حتی منزلش مشرف به قبله بوده است و برایم جالب بود که آقایان آِیات عظام که در قم هستند به اطرافیان سپرده بودند که وقتی قسمت‌های مربوط به زبیر آمد (ما را خبر کنید ) و بعدها یکی از این آقایان لطف کردند و پیغام فرستادند که بعد از بازی تو در نقش زبیر، بیشتر متوجه نقش تاریخی این شخصیت شدیم. چراکه سعی کردم وجوه مختلف این آدم به تصویر کشیده شود؛ به عبارتی این آدم هم دغل باز است، هم خانواده‌اش را دوست دارد و در عین حال که جنایت می‌کند جنبه رمانتیک هم دارد که نمایش همین ابعاد نقش را رنگارنگ و باور پذیر می‌کند؛ چراکه تماشاگر هر بار یک بخش او را درک می‌کند.

خاطرات جالب رضا کیانیان از نقش زبیر در مختارنامه

 

خاطرات جالب رضا کیانیان از نقش زبیر در مختارنامه

رضا کیانیان با بیان اینکه حدود 15 روز طول کشید تا با همراهی عبدالله اسکندری گریم «عبدالله زبیر» درآمد، ادامه داد: در تاریخ کجی دماغ زبیر وجود ندارد اما بنده به آقایان اسکندری و میرباقری پیشنهاد دادم که دماغ این نقش کج باشد؛ چرا که مطمئن بودم همین دماغ کج می‌تواند باعث تفاوت و جذابیت شود و وقتی آقای میرباقری توجیهی خواست تا کجی دماغ را بپذیرد، گفتم، می‌توانی در یکی از قسمت‌ها دیالوگی بگذاری که به دوستانش بگوید، من هر وقت کجی دماغ خود را می‌بینم به راه راست ایمان می‌آورم و ایشان هم با خنده متن و گریم را پذیرفتند.
منبع:isna.ir