ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حیرت دنیا از این زن در المپیک + تصاویر



حیرت دنیا از این زن در المپیک + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:

زن پینگ‌ پنگ‌ باز معلول لهستانی که دست راست ندارد به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌ های تنیس روی میز انفرادی زنان المپیک رسید.

خانم ناتالیا پارتیکا پینگ پنگ‌ باز 23 ساله لهستانی که به صورت مادرزاد از ناحیه دست راست دچار معلولیت است، با پیروزی 4 بر 3 مقابل حریف دانمارکی خود به جمع 32 پینگ پنگ‌ باز بر‌تر المپیک پیوست.

رقابت‌ های تنیس المپیک, پارالیمپیک

این ورزشکار روز یک‌شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی المپیک مقابل حریفی از هلند قرار خواهد گرفت. پاتریکا چهار سال پیش در بازی‌های المپیک و پارالیمپیک پکن نیز حاضر بود و با وجود اینکه در المپیک به موفقیتی نرسید، مدال طلای پارالیمپیک را از آن خود کرد.

رقابت‌ های تنیس المپیک, پارالیمپیک

وی به همراه اوسکار پیستوریوس دونده معلول آفریقای جنوبی دو ورزشکاری هستند که در المپیک و پارالیمپیک 2012 لندن شرکت خواهند کرد..../انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
‫پسری که با قلب نصفه به دنیا آمد و باعث حیرت پزشکان شد + تصاویر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معروف ترین زن تنیسور دنیا به صنعت مد پیوست +تصاویر



اخبار ورزشی - معروف ترین زن تنیسور دنیا به صنعت مد پیوست +تصاویر

 "سرنا ویلیامز" برترین زن تنیسور دنیا به حرفه مدلینگ رو آورد. او برای نخستین بار در یک نمایشگاه مد در تایلند روی صحنه رفت. این ورزشکار 32 ساله امریکایی، در نمایشگاه مد واقع در بانکوک در حالیکه یک لباس صورتی رنگ به تن داشت برای نخستین بار به صورت رسمی پا روی سن گذاشت.

به گزارش پرداد به نقل از واشنگتن پست : "سرنا ویلیامز" برترین زن تنیسور دنیا به حرفه مدلینگ رو آورد. او برای نخستین بار در یک نمایشگاه مد در تایلند روی صحنه رفت. این ورزشکار 32 ساله امریکایی، در نمایشگاه مد واقع در بانکوک در حالیکه یک لباس صورتی رنگ به تن داشت برای نخستین بار به صورت رسمی پا روی سن گذاشت.

  اخبار,اخبار ورزشی,معروف ترین زن تنیسور دنیا به صنعت مد پیوست

 اولین بار در سال 2002 این بانوی سیاه پوست ورزشکار به خاطر لباس مخصوص سیاهرنگی که برای حضور در میادین مسابقه به تن میکرد یک سوژه خبری در دنیای مد شد و بعد از آن نیز همکاری در تولید لباس های ورزشی " پوما" و " نایک" باعث شد تا نام او همواره در صنعت مد بر زبانها جاری باشد. سرنا ویلیامز به عنوان برترین بانوی ورزشکار دنیا در سال 2013 از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس معرفی شده است. در این نمایشگاه مد که در تایلند درحال اجراست " سرنا ویلیامز " به همراه " ویکتوریا آزراسکا" که در رنکیگ جهانی رتبه دوم بهترین تنیسور زن در دنیاست حضور دارند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,معروف ترین زن تنیسور دنیا به صنعت مد پیوست

 

اخبار ورزشی - پرداد