ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حیدری: معرفت استقلالی‌ها بیشتر بود


بعد از مخالفت باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای این تیم در بازی امروز و کنار کشیدن برخی چهره‌ها سپهر حیدری دیروز مصاحبه‌های مختلفی انجام داد

ایران ورزشی: بعد از مخالفت باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای این تیم در بازی امروز و کنار کشیدن برخی چهره‌ها سپهر حیدری دیروز مصاحبه‌های مختلفی انجام داد و در این خصوص و شایعاتی که درباره بازی درست شده حرف زد:

* آقایان (باشگاه پرسپولیس)به من به‌عنوان یکی از مسوولان برگزاری این بازی قول دادند که حتماً در بازی شرکت می‌کنند اما حالا زیر قول‌شان زده‌اند. مسلماً هر کسی که به ورزشگاه دستگردی بیاید نشان می‌دهد هادی را دوست دارد. من با احترام از پرسپولیسی‌ها و دیگران دعوت کردم و وظیفه‌ام بود که این کار را انجام دهم. ما خیلی صاف و ساده می‌خواهیم چنین بازی را برگزار کنیم اما دوستان طور دیگری با مساله برخورد می‌کنند. من 40 نفر را برای حضور در این بازی دعوت کرده‌ام که فکر می‌کنم، حداقل 25 نفر به میدان بروند. همین قدر برای من کافی است.

*من نباید با روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص هماهنگ می‌کردم. پنج روز پیش به محل تمرین پرسپولیس رفتم و با خوردبین و باقری در این خصوص صحبت کردم. حتی قرار شد که تمرین روز دوشنبه پرسپولیس صبح برگزار شود تا پرسپولیسی‌ها برای بازی بعدازظهر مشکلی نداشته باشند اما حالا چیز دیگری می‌گویند. خیلی جالب است که مظلومی و استقلالی‌ها تمرین خود را طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که بتوانند به بازی برسند اما پرسپولیسی‌ها طور دیگری برخورد می‌کنند.

* برگزاری این بازی چه ربطی به آکادمی فوتبال من دارد؟ ! نوروزی همبازی من بوده و من برای برگزاری این بازی از خانواده او مشورت گرفته‌ام. حالا چه تبلیغی در کار است؟!‌ فقط این را می‌گویم که آنهایی که برای بازی به دستگردی نمی‌آیند از ته دل نوروزی را دوست ندارند. امیدوارم آنها کاری کنند تا روح نوروزی شاد شود.

* این مصاحبه‌ها و اظهارنظرها از احمدرضا عابدزاده شروع شد و پس از او دیگران مصاحبه کردند که نمی‌دانم دلیل آن چیست؟ به هر حال بازهم به معرفت نکونام، رحمتی و استقلالی‌ها که می‌خواهند بیایند اما پرسپولیسی‌ها در بازی امروز شرکت نمی‌کنند. حالا فهمیدم خیلی‌ها که می‌گویند هادی را دوست دارند از ته دل نمی‌گویند.

* خیلی‌ها دوست ندارند این اتفاق بیفتد چون مشکلشان این است که چرا سپهر حیدری باید چنین بازی را برگزار کند. به نظرم به خاطر نوروزی هم شده باید حسادت‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذاریم. این کارها را می‌کنند که مردم به ورزشگاه نیایند اما مطمئن باشید از دو سه ساعت قبل از دیدار ورزشگاه دستگردی پر خواهد شد. فعلا آن چیزی که می‌بینم این است که استقلالی‌ها بیشتر از پرسپولیسی‌ها برای برگزاری این بازی کمک کردند. جالب است من سر تمرین پرسپولیس رفتم و همه بازیکنان و کادر فنی برای حضور در این بازی استقبال کردند اما به یکباره می‌گویند ما نمی‌آییم.

*من به پروین، عابدزاده و دایی احترام گذاشتم و گفتم روی نیمکت بنشینند اما آنها نظر دیگری داشتند. از انصراف دایی تعجب می‌کنم چون او به من قول داده بود در این بازی شرکت کند. نمی‌دانم چه شده که حالا جواب تلفن مرا نمی‌دهد. به شکلی جالب و عجیب دسته جمعی کنار کشیدند اما با این حال یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری مسوولیت فنی تیم را بر عهده دارند.

* بعد از چهلم که خیلی دیر است. الان خانواده نوروزی به چنین مراسمی احتیاج دارند. باور کنید این بازی برای من یک ریال هم درآمد ندارد و من به صورت دلی سعی کردم برای همبازی سابقم کاری انجام دهم. هیچ بلیت فروشی هم در ورزشگاه انجام نمی‌شود و مردم می‌توانند به صورت رایگان حاضر شوند. نمی‌دانم ما گناه کردیم که خواستیم کاری برای همبازی سابق مان انجام دهیم. فکر می‌کنم کسانی که اشک واقعی برای نوروزی ریختند مشخص می‌شوند. قطعا کسانی که یک روز مانده به برگزاری بازی کنار می‌کشند جزو این نفرات نیستند.

* به هیچ عنوان بازی لغو نمی‌شود، بازیکنان بزرگی از پرسپولیس در این بازی حاضر خواهند شد. نکونام، رحمان رضایی، مهدی رحمتی، نیکبخت و خیلی از بازیکنان دیگر هم هستند. امیدوارم هرکسی با ما همکاری نمی‌کند حداقل یک روز یک جایی برای هادی کاری کند.


ویدیو مرتبط :
معرفت استقلالی+جواد نکونام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم پرسپولیسی ها استقلالی شد/امید ابراهیمی و خسرو حیدری در دفتر فتح‌الله‌زاده



نقل و انتقالات استقلال,اخبارورزشی

مهاجم پرسپولیسی ها استقلالی شد

محمد قاضی با امضای قراردادی یک ساله به استقلال پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛قاضی که یک فصل نه چندان موفق را در پرسپولیس سپری کرد پس از توافق با مسئولان باشگاه استقلال،قراردادی یک ساله را با آبی ها به امضا رساند.

استقلالی ها در روز های قبل با محمد مهدی نظری،احمد جمشیدیان و پژمان نوری هم به توافق رسیده بودند.

امید ابراهیمی و خسرو حیدری در دفتر فتح‌الله‌زاده

دو بازیکن ملی‌پوش ایران ظهر پنجشنبه به دفتر علی فتح‌الله‌زاده رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید ابراهیمی و خسرو حیدری که تا دو روز قبل در اردوی تیم ملی بودند و تازه به ایران برگشته‌اند، به دفتر علی فتح‌الله‌زاده رفتند تا با مدیرعامل استقلال مذاکره کنند.

حیدری فصل قبل در استقلال بود و برای تمدید قراردادش مذاکره خواهد کرد. ابراهیمی اما فصل قبل در سپاهان بازی می‌کرد و می‌خواهد در صورت جذاب بودن پیشنهاد استقلالی‌ها، پیراهن آبی بپوشد./خبرآنلاین