ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمید استیلی: قلعه نویی به خاطر پول از ملوان رفت



اخبار,اخبار ورزشی,حمید استیلی

سرمربی ملوان می گوید برای پیروزی مقابل نفت تهران بازیکنانش را به زمین خواهد فرستاد.

حمید استیلی سرمربی ملوان بندر انزلی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت: با تیمی بازی داریم که تنها نماینده ایران در آسیا است. تیم ما از لحاظ روانی آماده بازی است و می خواهیم همانطور که استقلال اهواز را شکست دادیم،نفت را هم شکست دهیم.

استیلی در ادامه گفت: من از هفته سوم به این تیم اضافه شدم و ملوان تیمش را بسته بود.ما فقط سه جای خالی داریم و احتیاج داریم آن را با بازیکنان خوب پر کنیم.سعی می کنیم از جوانان ملوان استفاده کنیم.

استیلی درباره مشکلات این تیم گفت: مشکل اصلی تیم ما مالی است.قلعه نویی هم به همین دلیل از تیم جدا شد.از قلعه نویی برای زحمتی که برای این تیم کشید تشکر می کنم.امیدوارم با تعهداتی که اسپانسر داده است مشکلات این تیم حل شود.

او درباره دخالت در کار داوری گفت: اشتباه هم جزئی از داوری است.داوران بزرگی در کشور داریم که باید قدرشان را بدانیم.فغانی فینال جام ملت ها را سوت زده است اما ما او را تخریب می کنیم.

استیلی درباره بازیکنان سرباز این تیم گفت:بازیکنان خوب و بزرگی به تیم ما اضافه شده اند.ماهینی بازیکنی است که در تیم بزرگ و تیم ملی بازی کرده است.او در این چند بازی نشان داده است بسیار مسئولیت پذیر است و باید به او زمان داد تا به دوران اوجش برگردد.

او در پایان درباره اختلاف علی دایی و علی کریمی نیز گفت: این مسائل تمام می‌شود و فقط رفاقت‌هاست که باقی می‌ماند. باید احترام پیشکسوتان را در فوتبال حفظ کنیم و امیدوارم که این دو عزیز هم قدر یکدیگر را بدانند و با یکدیگر آشتی کنند. همه تلاش‌شان را می‌کنند که آنها اختلاف نظرشان را کنار بگذارند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
از کناره گیری قلعه نویی تا انتخاب استیلی بعنوان مربی مل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیلی که باعث شد قلعه نویی در ملوان بی پول بماند!



خبار,اخبار ورزشی,انصراف بهشتی از مالکیت تیم ملوان

با انصراف بهشتی از مالکیت تیم ملوان به نظر می رسید امیر قلعه نویی هم انزلی را ترک کند اما برخلاف پیش بینی ها، سرمربی سابق تیم استقلال قرارداد خودش را با قوهای سفید انزلی ثبت کرد..

امیر قلعه نویی قراردادش با ملوان را ثبت کرد و بعد در جمع خبرنگاران گفت فقط از مسئولان شهر انزلی یک خواسته دارد، اینکه پول بازیکنان را بدهند. با کنار رفتن بهشتی که سرانجام هم نتوانست به تعهداتش در قبال تیم محبوب شمال کشور عمل کند ، انزلی چی ها به قلعه نویی گفته اند حداقل 5 تا 6 میلیارد تومان اسپانسر می گیرند و اگر سازمان لیگ پای تعهداتش باشد و بین 3 تا 4 میلیارد به هر تیم لیگ برتری بدهد ، تیمی مثل ملوان که همه بازیکنانش سفید امضاء کرده اند ، بدون نیاز به افرادی چون بهشتی می تواند سر پا باشد.


قلعه نویی بعد از سال کابوس وار در استقلال می داند اگر ملوان را به دلیل بی پولی ترک کند، مهر تائیدی زده بر همه انتقادهایی که ده سال مدام به او وارد می شده. اینکه او مربی هزینه است.

 

کسی که فقط در تیم های پولدار و پر ستاره می تواند کار کند. پس می خواهد بماند و فعلا پیش برود. او که دو فصل بد را در استقلال پشت سر گذاشته امسال حتی اگر مدعی قهرمانی نباشد و بتواند از ملوان یک تیم نیمه بالای جدولی بسازد پیش خودش راضی خواهد شد. او که فکر می کرد در انزلی شرایطی بهتر از قم دارد و خیلی ساده به پیشنهاد دوست دیرینش نه گفت، حالا در شرایطی است که نمی داند چه باید بکند.

 


قلعه نویی حالا تصمیم گرفته در انزلی بماند. تیم ملوان بعد از تیمهای استقلال تهران، استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز ششمین تیمی است که قلعه نویی هدایت آن را در لیگ بر عهده دارد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین