ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله نکونام به خیابانی!



 

حمله نکونام به خیابانی!

 

 

جواد خیابانی فقط از طرف جواد نکونام تخریب نشده بود که این بار از سوی او مورد حمله قرار گرفت.خبرآنلاین: کاپیتان تیم ملی در گفت و گو با برنامه 90 هم انتقاداتش را از قطبی ادامه داد.

 

او البته شروع حرف هایش را با حمله به جواد خیابانی آغاز کرد و گفت:« کاش در طول بازی ها در دوحه شما یا مزدک میرزایی می آمدید دوحه چون گزارشگری که همراه تیم بود ، خوب نبود.» او سپس از کارشناسی های برنامه های تلویزیونی انتقاد کرد. او سپس درباره قطبی گفت:« همه کارشناسانی که فوتبالی هستند از قطبی انتقاد می کردند. قطبی باید می آمد جواب می داد. نه اینکه بگوید بعدا سر فرصت بیایم حرف بزنم. تازه خیلی از مسائل درباره تیم بود که نگفتم. البته من قبل از بازی ها هم که رفتم پیش مقامات اثر گذار در فوتبال مان ، گفتم با این مربی به جایی نمی رسیم.»

 

او ادامه داد:« من در بازی با کره بد بودم اما تیم مان دفاعی بازی می کرد چون اصلا فرصت فکر کردن در این بازی نداشتیم. آن بازی ما فقط می خواستیم دفاع کنیم. ایرادی به کار قطبی نیست. او تیم را دفاعی چید اما وقتی دفاع می کنی در حمله به مشکل می خوری. من بد بودم چون شرایط برایم آماده نبود. شاید اشتباه از خودم بوده که باید یک فکر دیگری می کردم.»

فردوسی پور در پایان حرف های نکونام گفت:« البته جواد خیابانی در گزارش هایش در حمایت از تیم ملی سنگ تمام گذاشت.».../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
حمله ی اوباش خیابانی به سردار مظلوم ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله کیهان به هاشمی: نامه جفاکارانه و بدون سلام به رهبری، منجر به به آشوبگری خیابانی و هتاكی علیه امام حسین(ع) و رهبری شد



آیت الله هاشمی,نامه بدون سلام هاشمی به رهبری

حمله تند کیهان به آیت الله هاشمی: نامه جفاکارانه و بدون سلام به رهبری، منجر به به آشوبگری خیابانی و هتاكی علیه امام حسین(ع) و رهبری و ... شد

کیهان در نخستین شماره امسال خود نوشت:

هاشمی رفسنجانی به توجیه نامه فتنه انگیزانه خود در سال 88 پرداخت. وی به بهانه عملكرد حلقه انحرافی، اقدام جفاكارانه خود در سال 1388 را توجیه كرد.

وی كه با دست اندركاران سایت شخصی خود سخن می گفت، ضمن مشابه دانستن دو نامه خود در سال های 59 و 88 به امام و رهبری گفت: مهم ترین انگیزه ام در نگارش این دو نامه، اطمینانم از میزان اعتماد امام و رهبری به خودم بود و امروز مشابه فحوای نامه سال 59 شاهد آن هستیم كه پیش بینی های نامه سال 88 نیز قدم به قدم از سوی جریان انحرافی فعلی در حال وقوع است.

وی خطاب به دست اندركاران سایت خود، گفت: توفیق روشی كه شما در تبیین زوایای تاریخی نامه 88 در مقابل حجم وسیعی از تخریبها بدست آورد، نشان از آن دارد كه در سخت ترین شرایط نیز می شود با روشنگری دقیق در مقابل غبار شانتاژها ایستاد.

به گزارش وب سایت هاشمی، وی همچنین در دیدار شماری از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب گفته است: همواره گفته ام راهكار عبور از وضع كنونی دو اقدام اساسی همدلی داخلی و همزیستی جهانی است و راهكارم برای خروج كشور از وضعیت كنونی، همان راه سازندگی است.هاشمی در اظهارات خود هیچ توضیحی درباره گستاخ شدن گروهك های ضد انقلاب از نامه سال 88 وی كه منجر به آشوبگری خیابانی، ساختارشكنی و هتاكی اوباش علیه امام حسین(ع)، جمهوری اسلامی، امام و رهبری شد نداده است.

جالب اینكه حلقه انحرافی نیز چند ماه پیش مانند هاشمی به القای فقدان آزادی انتخابات پرداخت و در حوزه سیاست خارجی نیز خواستار سازش و مذاكرات یكسویه شده ای كه اجرای آن در دهه 70 منجر به صدور حكم بازداشت هاشمی از سوی دادگاه آلمانی و خروج متكبرانه سفرای اروپایی از ایران شده بود.

با این اوصاف آنچه هاشمی باید توضیح داده و عذر بیاورد زمینه چینی مواضع وی در سال 88 از جمله نامه بدون سلام كذایی - برای گروهك های ضد انقلاب و تكرار هتاكی های گروهك های حامی بنی صدر در سال 59 و 60 است.

اغلب گروهك هایی كه آن روز مقابل نظام بودند این بار هم جبهه هاشمی شده بودند و با عنایت به خروجی این همراهی كه هجمه به اركان انقلاب و اسلام بود، معلوم می شود كه آقای هاشمی به سوی آنها غلتیده و نه برعكس. بنابراین خیانت های حلقه انحرافی كه مشابه خیانت های برخی حامیان هاشمی (كارگزاران و اصلاح طلبان تندرو) می باشد، نمی تواند توجیهی برای نگارش آن نامه مسموم تلقی شود.

اما درباره تكرار سیاست های دوره سازندگی نیز هاشمی اذعان می كند حرف تازه ای برای گفتن ندارد و از مواضعی حمایت می كند كه در سال های 84 و 88 پاسخ خود را از مردم گرفت./انتخاب