ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حمله به سرمربی منچستریونایتد در حضور فرگوسن+عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 

اخبار ورزشی - حمله به سرمربی منچستریونایتد در حضور فرگوسن+عکس

هوادار خشمگین منچستر یونایتد در جریان بازی شیاطین سرخ مقابل من‌سیتی قصد حمله به دیوید مویس را داشت.

به گزارش  فارس، تیم فوتبال منچستر یونایتد در دربی شهر منچستر مقابل سیتی با سه گل شکست خورد تا تیره‌روزی‌های شیاطین سرخ با دیوید مویس ادامه داشته باشد.

در ثانیه 43 ادین ژکو دروازه یونایتد را فروریخت تا یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ برتر وارد دروازه شیاطین سرخ شود. ژکو در ادامه دومین گل خود و بازی را به ثمر رساند و یحیی توره در دقایق پایانی بازی اختلاف را به سه گل افزایش داد.

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد


در جریان این دیدار، یکی از هواداران منچستر یونایتد که از تحقیر تیمش ناراحت و خشمگین بود، قصد حمله به دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد را داشت که حضور نیروهای امنیتی مانع از این کار شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد


تحقیر یونایتد در اولدترافورد در شرایطی بود که الکس فرگوسن در ورزشگاه حضور داشت و نظاره‌گر شکست تیم سابقش بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی منچستریونایتد

 اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
فیلم حمله به یک سیاه پوست در فرگوسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت ضمنی فرگوسن با حضور مورینیو در منچستریونایتد



 

 

 

مخالفت ضمنی فرگوسن با حضور مورینیو در منچستریونایتد

 

الکس فرگوسن معتقد است سرمربی بعدی منچستریونایتد باید بسیار باتجربه باشد تا بتواند جنجال‌های این تیم پرحاشیه مانند اختلاف اخیر وین رونی را مدیریت کند.

الکس فرگوسن که 24 سال است هدایت شیاطین سرخ را بر عهده دارد، یکی از موفق‌ترین مربیان دنیا به شمار می رود. اما مساله‌ی جانشینی این مربی اسکاتلندی مدت‌هاست مورد بحث و اختلاف کارشناسان است. در حالی که بسیاری ژوزه مورینیو را جانشین فرگوسن در منچستریونایتد می دانند، عده‌ی دیگری معتقدند هیچ کس نمی تواند همانند پیرمرد محبوب شهر منچسترهدایت شیاطین را بر عهده بگیرد.

فرگوسن در هفته‌های اخیر با مشکلی به نام خشم و نارضایتی پسر عصبانی یونایتدها روبرو بود و در نهایت توانست به این غائله خاتمه دهد و وین رونی را 5 سال دیگر در اولدترافورد نگه دارد.

سرمربی منچستریونایتد درباره‌ی مربی بعدی تیمی که اکنون خود هدایت آن را بر عهده دارد، گفت: راستش را بخواهید به نظر من یک مربی جوان نمی تواند جانشین من در منچستریونایتد شود. کار در اینجا نیاز به تجربه و دنیادیدگی زیادی دارد. من 24 سال است اینجا کار می کنم و به همین دلیل توانسته ام بر مشکلات غلبه کنم.

فرگوسن ادامه داد: در منچستریونایتد همیشه مساله‌ای برای سروکله زدن وجود دارد و هیچ وقت نیست که مربی بیکار باشد و چیزی برای فکر کردن نداشته باشد. هیچ کس نمی تواند انکار کند در تیم ما مسائلی وجود دارد که به هیچ وجه خوشایند نیست و کسی از آن لذت نمی برد، اما کار مربی این است که با تمام مسائل جانبی کنار بیاید و اجازه ندهد این امور به کار اصلی تیم ضربه بزند و این کار هر کسی نیست.

سرمربی 69 ساله ی شیاطین سرخ درباره مشکل اخیر رونی گفت: ما همیشه تلاش کرده ایم توجه مان را به بازی و مسائل فنی معطوف کنیم. اما همین دو هفته اخیر دیدید چه مشکلاتی برای ما ایجاد شد. البته قبلا هم گفتم که مدیربرنامه های رونی در این مسائل نقش داشت. مدیر برنامه های بازیکنان مورد توجه هیچ رسانه و روزنامه ای نیستند و به راحتی هر کاری بخواهند انجام می دهند، در حالی که این شرایط برای بازیکنان و مربیان وجود ندارد و زیر ذره بین هستند. ش