ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حقوقم دو برابر شده اما راضی نیستم!



حقوقم دو برابر شده اما راضی نیستم!

 

یوسف کرمی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود:  حقوق ماهیانه من قبلا 320 هزارتومان بود که بعد از تغییرات جدید در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و تصمیم به افزایش حقوق ورزشکاران به 600 هزارتومان افزایش یافته است. با این حال حرف من این است که چرا طلای المپیک  یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان ، نقره المپیک  یک میلیون و دویست هزارتومان باید حقوق بگیرند ولی برنز المپیک ششصد هزارتومان حقوق می گیرد. تفاوت این مبلغ قابل قبول نیست. مگر چند نفر داریم که موفق به کسب برنز المپیک شده اند؟

 

سرگروه تیم ملی تکواندو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سالهاست عضو تیم ملی تکواندو هستم. مدالهای طلا، نقره و برنز جهان، برنز المپیک، دو طلای بازیهای آسیایی، طلای جام جهانی و آسیا خیلی از مدالهای دیگر را کسب کرده ام. مدعی چیزی نیستم چون برای عشقم به ایران اسلامی، ادای دین خود به محبت مردم عزیر و علاقه به تکواندو تلاش کرده ام ولی آیا اینگونه ارزش‌گذاری ها انگیزه جوانان را کاهش نمی دهد؟

کرمی در پایان گفت: معتقدم باید به هر چیز به میزان ارزش معنوی آن بها داد. من هم مانند قهرمانان تکواندو و سایر رشته های ورزشی برای کسب جایزه تلاش نمی کنم. اما وظیفه مسئولان در قبال قهرمانان چه می شود؟.../مهر


ویدیو مرتبط :
هنوز از کیفیت اینترنت راضی نیستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: از این پرسپولیس راضی نیستم



 

 

پرسپولیس كه به قول حبیب كاشانی از بازی با ذوب‌آهن، لیگ جدید را آغاز كرده بود و می‌خواست از حداكثر امتیازات ۱۳ بازی باقیمانده استفاده كند، در همان اولین گام ۲ امتیاز حساس را از دست داد.

به عبارتی شوك حضور علی دایی در پرسپولیس تا دقیقه ۸۶ بازی كه كیوان امرایی، یكه و تنها در میان مدافعان قرمزپوش ۲ بار فرصت ضربه زدن به توپ را پیدا كرد اثرگذار بود، چراكه پس از آن اگر كم‌دقتی مهاجمان ذوب‌آهن نبود، نتیجه می‌توانست حتی به نفع مهمان اصفهانی رقم بخورد.

پرسپولیس علی دایی، اولین بازی خود را با تغییرات زیادی آغاز كرد كه بارزترین آنها حضور فیكس محمد پروین، عادل كلاه‌كج، تیاگو و اشپیتیم آرفی در زمین بود.

در این میان پروین و آرفی همان‌هایی نبودند كه دایی در تمرینات دیده بود و همین موضوع باعث شد هر دوی آنها در فاصله بین ۲ نیمه عوض شوند. آرفی در ۴۵ دقیقه اول اصلا صاحب توپ نشد و پروین هم كه در حضور پدرش بیشتر از همه به توپ رسیده بود، تقریبا همه پاس‌هایش را اشتباه داد.

در شروع نیمه دوم روند بازی بهتر شد و پرسپولیس كه محسن خلیلی و محمد منصوری را در تركیب خود می‌دید، خیلی زود در دقیقه ۵۳ توسط مهاجم تعویضی دایی از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

در ادامه، این ذوب‌آهن بود كه بازی را در اختیار گرفت و سرخ‌پوشان رو به بازی تدافعی و ضدحملات آوردند. حاصل این تغییرات تاكتیكی گلی بود كه ذوب‌آهنی‌‌ها در دقیقه ۸۶ به ثمر رساندند. این گل را كیوان امرایی تنها ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین به جای خلعتبری زد تا هم دایی و هم ابراهیم‌زاده به نوعی بابت تعویض‌هایشان راضی باشند.

در پایان این بازی هر دو مربی، نیمه اول را سرد و كسل‌كننده توصیف كردند، اما جالب اینجا بود كه روی نیمه دوم اختلاف‌نظر داشتند و هریك تیم خود را برتر از حریف می‌دانستند.

منصور ابراهیم‌زاده با اشاره به این‌كه ذوب‌آهن بازی بهتری نسبت به پرسپولیس انجام داد، گفت: «در نیمه دوم این تیم ما بود كه مسلط كار كرد و بخوبی و هر طور كه می‌خواست توانست بازی را اداره كند. با وجود بازی در خانه حریف ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و در انتهای بازی به غیر از گل تساوی، هم می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم و هم پیروز باشیم.»

علی دایی نیز تیم خود را در نیمه دوم، تیم برتر میدان معرفی كرد و ضمن ابراز نارضایتی از عملكرد بازیكنانش، قضاوت نامطلوب محسن قهرمانی را در رقم خوردن این نتیجه موثر دانست: «تیم ما نقص‌هایی داشت كه باید برطرف شوند. بازیكنان پرسپولیس حملات خود را انجام دادند، اما نتوانستند بخوبی وظایفشان را در زمین اجرا كرده و از عملكردشان راضی نیستم. ما باید بیشتر كار كنیم تا بهتر شویم.»

دایی افزود: «ما در نیمه‌ دوم بهتر شدیم، اما اشتباهات داوری نگذاشت نتیجه‌ لازم را بگیریم، چراكه تنها بر اثر اشتباه داوری گل خوردیم. گلی كه ذوب‌آهن به ثمر رساند، آفساید بود. كاسترو در حركت اول در موقعیت آفساید قرار داشت، اما داور آن را اعلام نكرد. در اواخر بازی هم روی اشتباه داور نزدیك بود گل دوم را بخوریم.»

دایی در ادامه یكی از ضعف‌های عمده تیمش را نداشتن یك مهاجم شش‌دانگ و تمام‌عیار در نوك خط حمله عنوان كرد و با تاسف از نتیجه به دست آمده اضافه كرد: «متاسفانه ۲ امتیاز این بازی را از دست دادیم و نباید این طور می‌شد. تساوی ما به دلیل اشتباه داوری و بازی بد خودمان بود. بازیكنانم آن طور كه دوست داشتم، بازی نكردند و فقط تا حدودی خوب بودند. فوتبال همین است و باید در ادامه رقابت‌ها تلاش بیشتری داشته باشیم.»

با این نتیجه ذوب‌آهن با ۴۱ امتیاز در مكان دوم باقی ماند و پرسپولیس با ۳۴ امتیاز چشم‌انتظار بازی‌های امروز است تا جایگاه واقعی‌اش در جدول مشخص شود.