ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسن زاده: از اقدام غیراخلاقی بازیكنان شاهین متاسفم به شدت برخورد می كنیم



 

 

حسن زاده: از اقدام غیراخلاقی بازیكنان شاهین متاسفم به شدت برخورد می كنیم

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اظهار تاسف از اقدام غیر اخلاقی بازیکنان شاهین بوشهر گفت:پس از بررسی دقیق این مسئله به شدت با این بازیکنان برخورد می کنیم.

اسماعیل حسن زاده امروز (دوشنبه) تاکید کرد: در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال وقوع چنین حرکت هایی پیش بینی شده است.البته هنوز فیلم یا گزارش دقیق از حرکت این بازیکنان به دست ما نرسیده است و قطعا پس از محرز شدن این مسئله با بازیکنان برخورد می شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: هنوز معلوم نیست حرکت این بازیکنان شامل ماده 23 کمیته انضباطی می شود یا ماده 42. حرکت بازیکنان شاهین موجب انزجار مردم از فوتبال می شود و به خاطر همین مسئله با آنها برخورد می کنیم.

حسن زاده یادآور شد: اصرار داریم تا هر چه سریعتر گزارش های مربوط به این اتفاق به دستمان برسد و به احتمال زیاد تا فردا حکم نهایی را صادر می کنیم.

روز گذشته و در جریان دیدار شاهین بوشهر و شهرداری در تبریز، کیانی و منیعی بازیکنان شهرداری هنگام گرم کردن در کنار زمین با حرکت غیر اخلاقی خود،‌حرکت ''جان نگودی'' بازیکن اسبق ابومسلم را زنده کردند.


ویدیو مرتبط :
اقدام غیراخلاقی و زننده شبکه خبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن زاده: با خاطیان به شدت برخورد می شود



 

حسن زاده: با خاطیان به شدت برخورد می شود

 

به اتفاقات بازی داماش و پرسپولیس رسیدگی می کنیم

حسن زاده: با خاطیان به شدت برخورد می شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کار زشت بازیکنان پرسپولیس در صحنه‌های شادی پس از گل شرم‌آور بود.

اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و داماش گیلان اظهار داشت: متاسفانه در صحنه های شادی گل بازیکنان پرسپولیس در هر سه گل، شاهد کارهای زشتی از سوی بازیکنان بودیم که دیدن تصاویر این صحنه ها شرم آور بود. کمیته انضباطی به شدت به این اتفاقات رسیدگی می کند و با خاطیان به شدت برخورد می شود.

علاوه بر این صحنه های زشت هم درگیری در پایان بازی اتفاق افتاد که به آن هم رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: منتظر فیلم ها و عکس های صحنه های مورد نظر هستیم تا حکم لازم را در این باره صادر کنیم و در این باره کوتاه نمی آییم.