ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسن‌زاده بهترین بازیکن شد / جایزه بازی جوانمردانه به ایران رسید



اخبار,اخبار ورزشی,حسن‌زاده

گروه تروریستی داعش در شهرهای «سرت» و «درنه» لیبی اولین روزنامه خود تحت عنوان روزنامه «نبا» را منتشر کرد.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.


به گزارش فارس،در پایان چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش کشورمان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

مسئولان برگزاری همچنین کاپ اخلاق مسابقات و بازی جوانمردانه را به ایران اهدا کردند.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
اهدای جایزه بازی جوانمردانه به رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسکولاری از سمت خود برکنار شد / جایزه بازی جوانمردانه فیفا به کلمبیا رسید



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
اسکولاری از سمت خود برکنار شد

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از سمت خود برکنار شد.

به گزارش فارس، لوئیز فیلیپه اسکولاری که با قرار گرفتن تیمش در رده چهارم رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل در خانه و با کسب نتایج ضعیف در دیدار نیمه‌نهایی (شکست هفت بر یک مقابل آلمان) و دیدار رده‌بندی (شکست سه بر صفر مقابل هلند) به شدت هواداران این تیم را خشمگین کرده بود تا همه خواهان برکناری وی از سمت خود شوند، از سوی فدراسیون فوتبال این کشور کنار گذاشته شد.

این در حالی است که اسکولاری پس از کسب این نتایج ضعیف اعلام کرده بود که از سمت خود کناره‌گیری نخواهد کرد و منتظر تصمیم فدراسیون خواهد ماند.

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیش از این از ماندن اسکولاری در سمت خود حمایت کرده بود اما فشارهای فراوان برای برکناری وی سرانجام باعث جدایی وی از نیمکت تیم ملی فوتبال برزیل شد.

 

-------------------------------------

 

جایزه بازی جوانمردانه فیفا به کلمبیا رسید

تیم ملی فوتبال کلمبیا جایزه بازی جوانمردانه فیفا در رقابت‌های جام‌جهانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کلمبیا که در مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل توانست صدرنشین گروه C شود و در مرحله یک‌چهارم نهایی از گردونه مسابقات حذف شد، به دلیل دریافت تنها پنج کارت زرد در پنج مسابقه‌اش در این رقابت‌ها و کسب بیشترین امتیازات در معیار تعیین شده توسط گروه مطالعه فنی فیفا که شامل بازی جوانمردانه، احترام به حریف و داوران مسابقات و رفتار تیم، کادر فنی و هوادارانشان می‌شود، جایزه بازی جوانمردانه در این مسابقات را به خود اختصاص داد.

اخبار ورزشی - فارس