ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حسرت پاتو از حذف میلان:اشتباه دیدار رفت کار دست ما داد




 

حسرت پاتو از حذف میلان:اشتباه دیدار رفت کار دست ما داد

 

الکساندر پاتو از حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا پس از کسب نتیجه تساوی مقابل تاتنهام به شدت ناامید شده است.

دیدار برگشت دو تیم در وایت هارت لین با تساوی 0-0 به پایان رسید و با برد تاتنهام در دیدار رفت، نماینده ایتالیایی از گردونه این رقابتها خداحافظی کرد.

در پایان این دیدار پاتو گفت:« ما چوب آنچه در دیدار رفت اتفاق افتاد را خوردیم. در لندن خوب بازی کردیم و فرصتهای گلزنی متعددی خلق کردیم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم.الان باید برروی رقابتهای سری آ و جام حذفی ایتالیا تمرکز کنیم .»

پاتو ادامه داد:« باید به دیدارهای باقی مانده این فصل فکر کنیم. همه ما می خواستیم پیروزشویم .من 4سال است که اینجا هستم و می خواهم قهرمانی را تجربه کنم.»


ویدیو مرتبط :
گریه‌های پاتو هنگام جدایی از میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عارف: توهم حذف اصلاح طلبان در 92 کار دست اصولگرایان داد/امکان ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمدرضا عارف معتقد است که با حفظ هویت جریان ها، اصولگرایان و اصلاح طلبان می توانند ائتلاف کنند.

محمدرضا عارف در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: آرزوی دیرینه من این بوده که همیشه بتوانیم دو جریان اصیل انقلاب، دو جریانی که تاثیر گذار بودند و به هیچ وجه حذف شدنی نیستند را به هم نزدیک کنم. متاسفانه در مقاطعی ، رقیب ما شبهه حذف اصلاح طلبان را در دستور کار خود قرار داد و خسارات جبران ناپذیری را تحمیل کرد. فعلا نمی خواهم وارد این مقولات بشوم. اما در دستور کار اصلاح طلبان هیچگاه حذف رقیب نبوده است. اما در دستور کار رقبای ما حذف جریان اصلاح طلب بوده است. بالاخره اینکه «آخرین میخ تابوت اصلاحات را کوبیدیم»، «فاتحه اصلاحات خوانده شده است»، این ها واژه هایی است که مطرح کردند و توهم حذف اصلاح طلبان در سال 92 کار دست آن ها داد.

وی در ادامه گفت: ما باید بر اساس واقعیت جلو برویم. اگر بر اساس واقعیت جلو برویم ارتباط جبهه ها با هم طبیعی است. اما اینکه یک اصولگرا به معنایی که امروزه جا افتاده است بیاید در لیست اصلاح طلبان، نه لیست ائتلاف ، این جای تعجب دارد. ما به عنوان دو جریان باید هویت خود را حفظ کنیم. اگرچه که ما هیچکدام مرامنامه و اساسنامه روشنی نداریم اما بالاخره هر دو جریان یک هویتی دارند و من مصر هستم به حفظ هویت دو جریان. با فرض حفظ هویت معتقدم که ما می توانیم ائتلاف کنیم. آن وقت می شود که یک بزرگی از اصلاحات برود در لیست اصولگرایان و بالعکس.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین