ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حریف استقلال برد و در مكان ششم باقی ماند



 

 

 

حریف استقلال برد و در مكان ششم باقی ماند

 

هفته شانزدهم لیگ برتر قطر

حریف استقلال برد و در مكان ششم باقی ماند

هفته شانزدهم لیگ برتر قطر با پیروزی السد قطر مقابل الاهلی پیگیری شد.

هفته شانزدهم لیگ برتر قطر شب گذشته با برگزای 2 دیدار پیگیری شد.

در نخستین بازی شب گذشته السد، حریف استقلال در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با حساب یک بر صفر از سد الاهلی، قعرنشین جدول رده‌بندی گذشت، اما با 26 امتیاز از جای خود در مکان ششم تکان نخورد. یوسف احمد تک گل السدی‌ها را در این دیدار به ثمر رساند.

در دیگر دیدار شب گذشته الوکره با حساب 3 بر یک العربی تیم دوم جدول را برد و یک پله از قعر جدول جدا شد و به رتبه نهم رسید.

در ادامه این رقابت‌ها امروز الخور با الغرافه دیدار می‌کند و الریان، حریف ذوب‌‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در خانه از السیلیه پذیرایی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
آنچه از غزه باقی ماند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کسر امتیاز استقلال و ملوان به قوت خود باقی ماند/ فقط سایپا بخشیده شد



رای کمیته استیناف صادر شد
کسر امتیاز استقلال و ملوان به قوت خود باقی ماند/ فقط سایپا بخشیده شد

کمیته استیناف، اعتراض استقلال و ملوان را رد و کسر امتیاز این دو تیم را تایید کرد ولی یک امتیاز سایپا به این تیم برگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه‌های استقلال تهران، ملوان انزلی و سایپا البرز، نسبت به آرای صادره کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

در تاریخ سوم شهریور ماه جلسه کمیته استیناف در خصوص رسیدگی به اعتراض سه باشگاه استقلال تهران، ملوان انزلی و سایپا البرز به حکم کسر یک امتیاز از مجموع امتیازات سه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر که به دلیل تخلف تماشاگران به جهت فحاشی به داور صادر شده تشکیل شد و پس از بررسی محتویات پرونده، احکام استیناف به شرح زیر صادر شد.

1-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه استقلال دایر به کسر یک امتیاز به لحاظ فحاشی به داور در مسابقه 10 مرداد ماه مقابل سپاهان تایید و این باشگاه به دلیل پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران به داخل زمین به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه ملوان انزلی دایر به کسر یک امتیاز به لحاظ فحاشی به داور در مسابقه 10 مرداد ماه مقابل داماش گیلان تایید و این باشگاه به دلیل پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران به داخل زمین به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

3-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه سایپای کرج به لحاظ فقدان سوابق انضباطی در این زمینه دایر بر کسر یک امتیاز لغو و تنها این تیم به انجام یک بازی به عنوان میزبان در زمین بی‌طرف محکوم شد.
احکام صادره قطعی است.

فارس