ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حریف آسیایی استقلال 30 بهمن مشخص می‌شود



 

 

 

حریف آسیایی استقلال 30 بهمن مشخص می‌شود

 

حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 30 بهمن مشخص می‌شود.

سومین حریف تیم استقلال 30 بهمن مشخص می‌شود. بر این اساس در تاریخ 12 بهمن دو تیم الاتحاد سوریه و السد قطر به مصاف یکدیگر می‌روند. برنده این مسابقه در تاریخ 30 بهمن ماه به مصاف دمپوی هند خواهد رفت و تیم پیروز به عنوان چهارمین تیم گروه B لیگ قهرمانان آسیا برگزیده خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال و ملوان روز چهارشنبه 30 بهمن 1392

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف آسیایی استقلال فردا مشخص می‌شود


حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا مشخص می‌شود.

خبرگزاری فارس: حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا مشخص می‌شود.

 با برگزاری مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهره 8 تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شد و تیم فوتبال استقلال که در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها با تیم الشباب امارات دیدار کرده بود در نهایت با برتری مجموع 4 بر 2 در دو دیدار رفت و برگشت به جمع 8 تیم برتر آسیا رسید تا در مرحله بعدی منتظر دیگر حریف آسیایی خود باشد.

بر همین اساس قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها فردا در مقر کنفدراسیون فوتبال‌ آسیا در کوالالامپور برگزار می‌شود تا 8 تیم استقلال ایران، اف‌سی سئول کره‌جنوبی، بوریرام یونایتد تایلند، کاشیوا ریسول ژاپن، گوانگژو چین، لخویا قطر، الشباب و الاهلی عربستان در این مرحله با رقیبان خود آشنا شوند.

استقلالی‌ها که کار خود در رقابت‌های فصل 2013 لیگ قهرمانان آسیا را با حضور در گروه مرگ و هم‌گروهی با الریان قطر، الهلال عربستان و العین امارات آغاز کردند، در نهایت با 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست با 13 امتیاز این گروه را مقهور قدرت خویش ساخته و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شدند.

قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران که در رقابت‌های فصل اخیر توانست قهرمانی را در این رقابت‌ها هت‌تریک کند، این روزها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم کرده و هواداران این تیم که گویا نباید آب خوش از گلویشان پایین برود، در انتظار تعیین تکلیف کادر مدیریتی، کادر فنی و ماندن ستاره‌ها در تیم محبوبشان هستند تا با حفظ اسکلت اصلی تیم و البته جذب چند ستاره دیگر، همچنان پتانسیل قهرمانی قاره کهن و کسب سومین ستاره در تیم آبی‌پوش بیشتر از گذشته در این تیم باقی بماند.

نکته قابل توجه اینکه هنوز امیر قلعه‌نویی از سفر تفریحی خود از آمریکا بازنگشته و در حالی که کمتر از یک ماه دیگر لیگ سیزدهم آغاز خواهد شد، علاوه بر اینکه تکلیف کادر فنی و بازیکنان استقلال مشخص نشده است، هنوز تمرینات این تیم سر و شکل رسمی پیدا نکرده و وضعیت آبی‌پوشان نامشخص است.

به گزارش فارس، با این حال به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که در بین 7 تیم وجود دارد، بوریرام تایلند برای شاگردان قلعه‌نویی به عنوان راحت‌ترین و ایده‌آل‌ترین حریف محسوب می‌شود و از سوی دیگر دو تیم عربستانی و همچنین تیم گوانگجو چین با سرمربیگری مارچلو لیپی که در حال حاضر با قدرت، صدرنشین سوپرلیگ چین به شمار می‌رود، از سخت‌ترین حریفان استقلالی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند.