ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حرکات عجیب کاراته کار ایرانی که موجب اخراجش از بازی ها شد + عکس



 
 اخبار ورزشی - حرکات عجیب کاراته کار ایرانی که موجب اخراجش از بازی ها شد + عکس

ملی‌پوش ۸۴+کیلوگرم کاراته کشورمان بعد از شکست مقابل حریف ژاپنی به داوران و مربی تیم ملی ایران به شدت اعتراض کرد و از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

به گزارش جام نیوز، سجاد گنج‌زاده ملی‌پوش 84+کیلوگرم کاراته کشورمان بعد از شکست برابر کاگاوا از ژاپن و ناکامی در رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی به شدت به نحوه داوری این رقابت‌ها اعتراض کرد.

 وی در پایان مسابقه نسبت به رای داوران اعتراض کرد و دستکش‌های خود را به روی تاتامی کوبید. گنج زاده در کنار این موضوع به مربی خود نیز اعتراض می‌کرد.

 گنج زاده حتی نسبت به دستورات مربی خود هم بی توجه بود و به او هم بی احترامی کرد. وی معتقد بود شهرام هروی نباید در لحظات پایانی بازی تقاضای ویدیو چک می‌کرده و باید اجازه می‌داده او به کار خودش ادامه دهد.

اعتراض‌های شدید گنج‌زاده در نهایت به اخراج و کنار گذاشته شدنش از بازی‌ها از سوی مسئولان برگزاری مسابقات ختم شد.

* هروی: گنج‌زاده هم به خودش ضربه زد، هم به ما
شهرام هروی، مربی تیم ملی کاراته، در مورد اخراج گنج‌زاده از بازی‌ها‌ی آسیایی گفت: «گنج‌زاده با اعتراضی که داشت هم به خودش ضربه زد هم به تیم ایران. درست است که قضاوت داور چندان مناسب نبود اما او اعتراض‌های زیادی داشت که در نهایت باعث کنار گذاشتن‌اش از دور مسابقات شد.»

 * سمندر: عذرخواهی کردیم و امیدواریم گنج‌زاده را ببخشند
علیرضا سمندر در مورد حذف گنج زاده به دلیل اعتراض‌های غیرمعقول اظهار داشت: «بازی‌ها در روز آخر حساسیت خاصی دارد. من به سجاد حق می‌دهم که ناراحت باشد. سرمربی ژاپنی‌ها اعتراض کرد و متاسفانه اعتراض وی هم مورد قبول واقع شد.»

وی ادامه داد: «من به دوستانم گفته بودم که امروز به ما سخت مدال می‌دهند، چون ما مدال‌هایمان را کسب کرده‌ایم و با 3 مدال طلا در حال حاضر قهرمان آسیا هستیم. داوری مبارزه سجاد مشکلی نداشت و من رفتار سجاد را تایید نمی‌کنم، اما به وی حق می‌دهم.»

رئیس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: «سرمربی باید ورزشکارش را آرام می‌کرد. گنج‌زاده سال گذشته همین حریف را در حالی که از وی عقب بود شکست داده بود. امروز انتظار بیشتری از گنج‌زاده داشتم. به هر حال داوران وی را فعلاً محروم کرده اند و نمی‌تواند برای کسب مدال برنز هم تلاش کند.»

سمندر تصریح کرد: «ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نظر داوران تغییر کند؛ در حال حاضر عذرخواهی شفاهی خود را اعلام کرده‌ایم و اگر مورد قبول واقع نشد، نامه ای را تنظیم و به مسئولان خواهیم داد تا شانس کسب مدال برنز را از سجاد نگیرند.»

* عذرخواهی مسئولان کاراته ایران
مسئولان فدراسیون کاراته ایران به دنبال حرکت ناشایست گنج‌زاده، نامه عذرخواهی خود را به کمیته برگزاری مسابقات ارائه دادند تا تبعات رفتار او گریبان کل کاراته ایران را نگیرد.

* ناراحتی شدید هاشمی از حرکت گنج زاده
در همین حال کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک به همراه سمندر رئیس فدراسیون کاراته در سالن محل برگزاری مسابقات جلسه سرپایی تشکیل دادند تا تصمیم لازم را برای جلوگیری از اقدامات احتمالی علیه کاراته ایران بگیرند. کیومرث هاشمی به شدت از رفتار نادرست گنج‌زاده ابراز ناراحتی کرد.
 
* تصاویر مربوط به حرکت گنج زاده و اعتراض وی به مربی اش
 

اخبار,اخبارورزشی,سجاد گنج زاده

 

اخبار,اخبارورزشی,سجاد گنج زاده

 

اخبار,اخبارورزشی,سجاد گنج زاده

 

 اخبار ورزشی  -  جام نیوز


ویدیو مرتبط :
ضربات کاراته کار که موجب جدا شدن اعضا شد!!!طنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین اتاق کار دنیا (عکس)



 

 

 

عجیب ترین اتاق,عجیب ترین اتاق کار دنیا

 

عجیب ترین اتاق کار دنیا (عکس)

 

عجیب ترین اتاق,عجیب ترین اتاق کار دنیا

 

عجیب ترین اتاق,عجیب ترین اتاق کار دنیا

 

عجیب ترین اتاق,عجیب ترین اتاق کار دنیا

 

عجیب ترین دفتر کار دنیا توسط یک آرشیتکت دانمارکی طراحی شده است./عصرایران