ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حركت عجیب سرمربی استقلال/ صادقی به فكر خودت باش!



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی استقلال

 

اخبار ورزشی - حواشی استقلال بعد از دربی؛
حركت عجیب سرمربی استقلال/ صادقی به فكر خودت باش!

حاشیه های شکست استقلال در دربی هنوز تمامی ندارد.

شکست در دربی و حساسیت بازی ذوب‌آهن در جام حذفی، سرمربی استقلال را مجبور کرد تا بازیکنانش را به رختکن بکشد: «هر حرفی دارید بزنید مشکل چیست؟ روبه‌روی‌‌تان ایستاده‌ام. هر مشکلی هست به من بگویید.»

این درخواست سرمربی از بازیكنان بحث‌هایی را دیروز در رختكن استقلال پیش از تمرین در پی داشت...

انتقاد برهانی و جواب سرمربی
آرش برهانی جزو منتقدان بود و گفت: «باید بیشتر تمرین كنیم» كه در این لحظه دستیاران سرمربی استقلال گفتند: «تمرینات مشكلی ندارد. سرمربی سال‌ها با این تمرینات استقلال و سپاهان را قهرمان لیگ‌ برتر كرده است.» همچنین سرمربی استقلال هم در واكنش به این انتقاد گفت: «ایراد از تمرینات نیست.»

مشكل حرف‌های شما نیست!
اغلب بازیكنان استقلال به جز امیرحسین صادقی كه كاپیتان تیم است اعتقاد داشتند استقلال نیاز به یك بازیكن بزرگ دارد كه تیم را رهبری كند و دیگر بازیكنان هم از او حرف‌شنوی داشته باشند. همچنین بازیكنان گفتند باید به آنها احترام گذاشته شود. سرمربی استقلال اما در پایان حرف‌هایشان گفت: «مشكل چیزهایی نبود كه گفتید. مشكل اساسی ما یك چیز است. اینكه شما خودتان نیستید. مشكل ملی‌پوش‌های ما هستند كه در حد و اندازه خودشان نیستند.»

صادقی به فكر خودت باش!
امیرحسین صادقی در جلسه دیروز به سرمربی تیمش گفت: «ما می‌دانیم شما تحت فشار هستی. پیشكسوت‌ها علیه‌‌تان مصاحبه می‌كنند و خیلی تحت فشار قرار گرفته‌‌اید.» در این لحظه سرمربی رو به صادقی كرد و گفت: «شما به فكر خودت باش، من اصلاً هم تحت فشار نیستم!»

تذكر به آندو و ابراهیمی
سرمربی استقلال به امید ابراهیمی و آندرانیك تیموریان‌ گیر داد و رو به آنها گفت: «خراب كردید. پشت‌‌تان خالی بود. هر توپی كه می‌انداختند رد می‌شد. شما دو تا اندازه یك نفر كار نكردید. جفت‌‌تان هم كه مثلاً ملی‌پوش هستید.»

ادامه صحبت‌ها در رختكن!
‌ سرمربی استقلال، پیش از آغاز تمرین روز گذشته دقایقی برای بازیكنانش صحبت كرد اما ناگهان تصمیم گرفت صحبت‌هایش را در رختكن ادامه دهد! محور صحبت‌های سرمربی آبی‌پوشان نیز مسابقه گذشته با پرسپولیس و دیدار پیش‌رو با ذوب‌آهن بود و این كه در صورت برد در این مسابقه و پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، شاهد تكرار دربی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی نیز خواهیم بود.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
وایسا جلو اینه به خودت بگو دوباره خودت باش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله عجیب بازیکن سابق پرسپولیس به سرمربی استقلال/قلعه نویی باعث شد فوتبالم نابود شود!



اخبار,اخبارورزشی, حسین کعبی


اخبار ورزشی - حمله عجیب بازیکن سابق پرسپولیس به سرمربی استقلال/قلعه نویی باعث شد فوتبالم نابود شود!

قلعه‌نویی رفقای خود را به تیم ملی آورد، اما همان‌ها هم بعد از مدتی به او خیانت کردند.

به گزارش جام نیوز، بعد از صحبت‌های انتقادی جواد نکونام بر علیه سرمربی استقلال، حسین کعبی هافبک پیشین تیم ملی و باشگاه‌های فولاد و پرسپولیس نیز در گفت‌وگویی با ایلنا درخصوص وضعیت فعلی خود، اتفاقات جام ملت‌های آسیا در سال 2007 و شرایط کنونی فوتبال کشور لب به سخن گشود.

حسین کعبی امسال تیم ندارد. چرا؟
مهم نیست تیم داشته باشم یا نداشته باشم. فوتبال من آن‌قدر قوی هست که حتی بتوانم در خارج از ایران نیز بازی کنم.

آیا امسال پیشنهادی داشته‌ای؟
بله، اما من بچه 15ساله نیستم که بخواهم دنبال تیم بگردم. از طرف دیگر، قصد خداحافظی از فوتبال را نیز ندارم چون نمی‌خواهم برخوردی که با مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی شد با من هم بشود.

در حال حاضر چه کار می کنی؟
چند سالی می‌شود در چالوس زندگی می‌کنم و مشغول کار ساخت و ساز هستم. از زندگی در چالوس واقعا لذت می‌برم. ای کاش در این شهر به دنیا می‌آمدم.

مردم از تو نمی‌پرسند چرا بدون تیم مانده‌ای؟
بحث داشتن یا نداشتن تیم نیست، بلکه من در این فوتبال چیزهایی را دیده‌ام که از فوتبال بدم می‌آید. مردم سوال شما را از من می پرسند، اما جوابی برای آنها ندارم چون نمی‌توانم اتفاقات کثیفی که در این فوتبال می‌افتد را بازگو کنم.

مثلا چه چیزهایی؟
من سال‌هاست سکوت کرده‌ام، اما اگر چیزی بگویم، کل فوتبال به هم می‌ریزد. بعد هم که باید بروم کمیته‌انضباطی و شکایت و از این مسائل... هر چند اگر هم از من شکایت کنند، همه چیز به نفع من تمام می‌شود.

مثل اینکه حالا نوبت توست که به لیست افشاءکنندگان جریانات پشت پرده فوتبال بپیوندی...
می‌دانید چرا برخی از محمد مایلی‌کهن و خداداد عزیزی بدشان می‌آید؟ چون آنها واقعیات این فوتبال را می‌گویند. به همین دلیل است که آنها تیم ندارند.

گویا از مسئولان باشگاه استقلال‌خوزستان و عبدالله ویسی هم شاکی هستی؟
گفتم که من سال‌هاست سکوت کرده‌ام، اما وقتی برخی حرف‌ها را می‌شنوم، باید از خودم دفاع کنم. ویسی در جایی گفته بود:«من 7 بازیکن باتجربه را به تیم آورده‌ام تا از آنها کار بکشم. وقتی هم تیم در لیگ برتر ماند، همه آنها را رد می‌کنم». سوال من از او این است که مگر من کارگر و نوچه تو هستم؟ کارنامه فوتبالی من و سهراب بختیاری‌زاده کجا، کارنامه عبدالله ویسی کجا؟!

گویا در جایی از قلعه‌نویی و اتفاقاتی که در جام ملت‌های آسیا افتاد هم به شدت انتقاد کرده‌ای؟
قلعه‌نویی رفقای خود را به تیم ملی آورد، اما همان‌ها هم بعد از مدتی به او خیانت کردند.

تو در آن برهه در تیم ملی نیمکت‌نشین شدی. علتش چه بود؟
به خاطر اینکه قلعه نویی رفقای خود و بازیکنان مورد نظرش را به تیم ملی آورد. او از من خوشش نمی‌آمد و با نیمکت‌نشینی من باعث شد فوتبالم نابود شود.

مگر مشکل خاصی بین تو و قلعه‌نویی پیش آمده بود؟
در همان جام ملت‌ها و بعد از هر بازی، 6-7 بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی به اتاق او می‌رفتند. در این میان یکی از بازیکنان باتجربه با من خصومت زیادی داشت. همان موقع یکی از بچه‌های تیم ملی گفت علیه این بازیکن مصاحبه نکن تا در ترکیب قرار بگیری. متاسفم بگویم که این بازیکن زمانی الگوی‌من بود!

صحبت‌های تو در حالی مطرح می‌شود که چندی قبل جواد نکونام مصاحبه‌ای جنجالی بر علیه قلعه نویی و کلا شرایط اسف‌بار فوتبال ایران انجام داد. حالا هم که نوبت توست...
حرف‌های جواد عین واقعیت است. به غیر از قلعه‌نویی، 8 نفر دیگر از مربی گرفته تا مدیرعامل باشگاه، دارند به فوتبال ایران ظلم می‌کنند. باعث تاسف است که در حال حاضر تعداد دلال‌ها از بازیکنان بیشتر شده است.

بعد از این همه سال سکوت، حالا داری حرف‌هایی می‌زنی که ممکن است برایت مشکل‌ساز شود.
حسین کعبی از کسی غیر از خدا نمی‌ترسد چون مدیون کسی نیست. البته در این سال‌ها، محمد دادگان، برانکو و یکسری افراد دیگر در حق من لطف داشته‌اند، اما من هم باید حرفم را بزنم. زمانی گفتند من را در پارتی گرفته‌اند، بعد به دوپینگ متهم شدم، اما مدرکی علیه اتهامات خود نداشتند. گفتم اگر لب باز کنم، می‌گویم برخی در تهران و اهواز چه کارهایی انجام می‌دهند.

زمانی در مورد کارت پایان‌خدمت تو هم مسائلی مطرح شد.
بعد از اینکه تیم ملی در بازی‌های آسیایی 2002 بوسان کره‌جنوبی قهرمان شد، از طرف شخص رئیس جمهور معاف شدم.

راستی درخصوص کارت پایان خدمت‌جعلی بازیکنان و اینکه اکثر این فوتبالیست‌ها جنوبی هستند، صحبتی داری؟
من این را نمی‌دانم. بروید از دهکردی بپرسید.


صحبت خاصی داری؟
من می‌توانم حداقل 6-7 سال دیگر فوتبال بازی کنم، اما دلال‌ها نمی‌گذارند. هرچند اگر بخواهم، حتی در لیگ دسته 5 هم بازی می‌کنم، چون فوتبالم تمام نشده است.


  اخبار ورزشی - جام نیوز