ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حركت عجیب جودوكار قزاقستان درمقابل رقیب ایرانی(+عكس)



 

 

حركت عجیب جودوكار قزاقستان درمقابل رقیب ایرانی(+عكس)

 

 

جودوكار جوان قزاقزستان در هنگام مسابقه با جودوكار ایرانی دست به حركت غیراخلاقی زد.

به گزارش ملیتانیوز،در آخرین روز دوره دوازدهمین دوره مسابقه های جودو قهرمانی جوانان آسیا در لبنان، جودوكار قزاقزستان كه تلاش زیادی را برای پیروزی بر رقیب ایرانی خود به كار بسته بود، متوجه شد كه قسمت تحتانی شلوارش در طول مسابقه پاره شده است.

داور مسابقه كه خانمی از كره جنوبی بود از وی خواست تا زمین را ترك كرده و پس از تعویض شلوار به محل مسابقه بازگردد اما این ورزشكار كم تجربه و بی اخلاق در مقابل چشم تمام حاضرین در ورزشگاه فواد شهاب بیروت، شلوار خود را پایین كشید تا آن را تعویض كند.

این امر با واكنش شدید ناظر بازی همراه بود و وی جودوكار فزاق را به خارج از محل مسابقه راهنمایی كرد.

این مسابقه ها كه با شركت نمایندگان 16 كشور آسیایی به مدت دو روز در شهر بیروت پایتخت لبنان برگزار شد، یكشنبه شب با قهرمانی تیم ازبكستان خاتمه یافت.

در پایان این مسابقه ها، تیم پسران ایران با كسب 3 مدال نقره و 3برنز به مقام پنجم رسید.

در این پیكارها، جوانان ازبكستان مقتدرانه و با كسب 4 مدال طلا و یك برنز بر سكوی قهرمانی ایستادند، تیم قزاقستان با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان و كره جنوبی نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در روز پایانی این پیكارها، 'رضا مخیری' در وزن منهای 90 كیلوگرم، 'شایان نصیرپور' در وزن منهای 100 كیلوگرم و 'ابراهیم قجر' در وزن به اضافه 100 كیلوگرم، با قبول شكست از حریفان خود در دیدار نهایی، به مدال نقره دست یافتند.


ویدیو مرتبط :
حركت عجیب دختر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن رضایی: ردیابی ماهواره‌ای مسیر حركت دانشمندان ایرانی توسط موساد



محسن رضایی: ردیابی ماهواره‌ای مسیر حركت دانشمندان ایرانی توسط موساد

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام كرد: حركت موساد در ترور دانشمندان ایرانی از طریق ماهواره‌های جاسوسی و با ردیابی مسیر حركت دانشمندان صورت گرفته كه تجاوز آشكار به حقوق بین‌الملل فضای جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محسن رضایی، در پی ترور دانشمندان كشورمان و شهادت دكتر مجید شهریاری استاد فیزیك دانشگاه شهید بهشتی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، رژیم صهیونیستی و حامیان مستكبرش را مسببین این اقدام جنایتكارانه دانست و متذكر شد: این حركات مذبوحانه كوس رسوایی آنان را بیش از گذشته به صدا درآورده و ورشكستگی آنها را نوید می دهد.

متن پیام محسن رضایی به شرح ذیل است:

اقدام جنایتكارانه ترور دانشمندان و برجستگان علمی كشور، بار دیگر پرده از چهره‌ دیو سیرتانی برداشت كه به بهانه مبارزه با تروریسم، جنایات فراوانی را مرتكب شده اند.

اسرائیل و حامیان مستكبرش باید بدانند كه این حركات مذبوحانه، كوس رسوایی آنان را بیش از گذشته به صدا درآورده و ورشكستگی آنان را نوید می دهد و خون شهید والامقام دكتر مجید شهریاری بار دیگر عطر شهادت را در فضای علم و دانش كشور پراكنده كرده و بی تردید راه او، پر رونق تر از گذشته در جامعه نخبگان و فریختگان كشور ادامه خواهد یافت.

اینجانب مطمئنم كه این حركت موساد از طریق ماهواره‌های جاسوسی و با ردیابی مسیر حركت دانشمندان، هدایت شده كه تجاوزی آشكار به حقوق بین الملل فضایی جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا از متولیان و مسئولان دستگاه‌های امنیتی و سیاست خارجی انتظار می‌رود ضمن پیگیری موضوع در مجامع بین المللی، این شگرد جدید دشمن را نیز كشف و خنثی كنند.

در خاتمه شهادت این دانشمند فرزانه را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه علمی و دانشگاهی كشور و به خانواده مكرم ایشان تبریك و تسلیت عرض كرده و از درگاه حضرت حق برای عموم بازماندگان صبر و اجر و دوام توفیق طلب می كنم.../فارس