ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف کامرانی و انصاری در مسابقات بدمینتون


مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا که از روز هفتم تیر ماه جاری در قسمت تیمی در بانکوک پایتخت تایلند آغاز شده بود، از صبح امروز (چهارشنبه 10/4/94) در قسمت یکنفره و دونفره آغاز شد و بدمینتون بازان جوان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

خبرگزاری ایسنا: مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا که از روز هفتم تیر ماه جاری در قسمت تیمی در بانکوک پایتخت تایلند آغاز شده بود، از صبح امروز (چهارشنبه 10/4/94) در قسمت یکنفره و دونفره آغاز شد و بدمینتون بازان جوان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در این پیکارها مهدی انصاری به مصاف بدمینتون بازی از ویتنام رفت و در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر صفر با شکست روبرو شد.

همچنین پگاه کامرانی با بدمینتون بازی از چین تایپه به رقابت پرداخت و بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد.

مسابقات قهرمانی جوانان بدمینتون آسیا در روزهای هفتم تا چهاردهم تیر ماه سال جاری در بانکوک به صورت تیمی و انفرادی برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
مسابقه خلیل کامرانی در مسابقات منطقه 3 کشوری موی تای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلاد وزیری از دور مسابقات حذف شد



میلاد وزیری از دور مسابقات حذف شد

دقایقی پیش میلاد وزیری با شكست 6 بر یك مقابل حریف مكزیكی در مسابقات تیر و كمان المپیك از راه یابی یك شانزدهم حذفی بازماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، میلاد وزیری كه در مرحله یك سی و دوم حذفی مسابقات تیر و كمان المپیك با ادواردو از كشور مكزیك روبرو شده بود با نتیجه 6 بر یک بازی را واگذار كرد و به كار كمانداران كشورمان در المپیك پایان داد.

گفتنی است، دیروز زهرا دهقان مقابل حریف مكزیكی اش در مسابقات بانوان شكست خورده و حذف شده است..../باشگاه خبرنگاران