ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف غم‌انگیز بارسلونا در شب رویایی قوهای سپید/ رئال فینالیست شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا

حذف غم‌انگیز بارسلونا در شب رویایی قوهای سپید/ رئال فینالیست شد

تیم فوتبال بارسلونا با شکستی سنگین در ال‌کلاسیکو با جام حذفی خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در نیوکمپ میزبان رئال مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود قوهای سپید مادرید به پایان رسید.

نیمه اول بازی با حملات بارسلونا شروع شد و در حالی که تا دقیقه 13 بازی با فشار تیم بارسا پیش می‌رفت این تیم رئال مادرید بود که با ضد حمله‌ای خطرناک توسط رونالدو صاحب یک پنالتی شد که این پنالتی را خود کریس رونالدو وارد دروازه آبی اناری‌ها کرد.

در نیمه اول بارسلونا می‌توانست توسط لیونل مسی در دقیقه 38 به گل تساوی برسد که ضربه ایستگاهی این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار تیرک عمودی دروازه به خارج رفت.

در نیمه دوم نیز رئال مادرید روی یک ضدحمله باز هم توسط رونالدو به گل رسید و رئال مادرید را 2 بر صفر پیش انداخت. در دقیقه 58 بالاخره داوید ویا به جای فابرگاس به میدان آمد تا بارسا بازی را هجومی‌تر آغاز کند.

گل با ضربه سر دقیقه 68 واران آب سردی بر پیکره نیمه جان بارسلونا بود تا این تیم دقایق باقیمانده را عملا بدون هیچ امیدی بازی کند.

در دقیقه 89 جوردی آلبا یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در نهایت نیز بازی با نتیجه 3 بر یک به سود رئال پایان یافت.

رئال مادرید در فینال با برنده دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و سویا ملاقات خواهد کرد./فارس


ویدیو مرتبط :
کلیپی کامل از خداحافظی غم انگیز ژاوی از بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد خفیف قوهای سپید در شب درخشش کاکا/ پیروزی بارسلونا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا

برد خفیف قوهای سپید در شب درخشش کاکا

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری از هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا، برابر میزبان خود به پیروزی رسید.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا، شب گذشته 3 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال دپورتیوو لاکرونیا که در قعر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد، در ورزشگاه ریازور میزبان رئال مادرید تیم سوم جدول رده‌بندی بود که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت.

رئال مادرید به دلیل انجام 3 بازی مهم در 10 روز آینده برابر بارسلونا (2 بازی) و منچستر یونایتد، با انجام تغییراتی در ترکیب اصلی خود به میدان رفته بود و رونالدو پرتغالی در ترکیب اصلی نبود. به همین دلیل قوهای سپید با افتی محسوس به مصاف دپور رفتند و میزبان با استفاده از همین موقعیت در دقیقه 35 توسط ریکی به گل رسید و نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به سور لاکرونیا خاتمه یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه 57 مارسلو، مودریچ و اسین به ترتیب جای خود را به رونالدو، خدیرا و اوزیل دادند تا رئال مادرید بتواند تغییری در نتیجه ایجاد کند. این تعویض‌ها جواب داد و در نهایت کاکا توانست در دقیقه 73 گل مساوی را وارد دروازه لاکرونیا کند. هیگواین نیز در دقیقه 88 گل دوم رئال را روی پاس گل کاکا به ثمر رساند تا قوهای سپید با درخشش بازیکن برزیلی خود به سختی از سد لاکرونیا عبور کنند.

در 2 بازی دیگر انجام شده مایورکا در خانه 3 بر یک مغلوب ختافه شد و ساراگوسا و والنسیا به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

بارسا با پیروزی بر سویا برای ال‌کلاسیکو روحیه گرفت

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی بر حریف خود برای ال‌کلاسیکوی پیش رو روحیه گرفت.

به  فارس، تیم فوتبال بارسلونا از هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان سویا بود و توانست این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

بارسلونا نیز مانند رئال مادرید با تغییراتی در ترکیب اصلی خود پا به میدان گذاشته بود. در نیمه اول بازی این تیم سویا بود که در دقیقه  ۴۲ توسط بوتیا به گل اول رسید و یک بر صفر از بارسلونا پیش افتاد اما در دقایق ۵۲ و ۶۰ داوید ویا و لیونل مسی ۲ گل برای بارسلونا به ثمر رساندند تا نتیجه ۲ بر یک به سود بارسلونا شود. و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.

بارسلونا با این پیروزی  ۶۸ امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و سویا با ۳۲ امتیاز  یازدهم است.

پیروزی شیاطین سرخ و توپچی‌ها برابر حریفان

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
 در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس 5 بازی دیگر برگزار شد و در مهم‌ترین دیدار شیاطین سرخ مهمان کوئینز پارک رنجرز بودند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود منچستر به پایان رسید.
گل اول منچستر توسط رافائل در دقیقه 23 به ثمر رسید و در دقیقه 80 رایان گیگز نتیجه را 2 بر صفر کرد.
در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

آرسنال 2 استون ویلا 1

نوریچ 2 اورتون 1

ریدینگ 0 ویگان 3

وست‌برومویچ 2 ساندرلند 1

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد با 68 امتیاز صدرنشین است و آرسنال هم با برد امشب جایگاه خود را با 47 امتیاز در رده پنجم تثبیت کرد./فارس