ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حذف سه جودوکار ایران در روز نخست


جودوکاران ایران در اولین روز از رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

سایت فدراسیون جودو: جودوکاران ایران در اولین روز از رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور 499 جودوکار از 69 کشور در شهر سامسون ترکیه آغاز شد که سه نماینده ایران از دور مسابقات حذف شدند. در وزن 60- احسان بهرامیان به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات قبل از آغاز رقابتها فرصت حضور در این دوره از مسابقات را از دست داد و ناصر ناصری پور نتیجه را به "علی خسروف" از یمن واگذار کرد و حذف شد.

همچنین محمد محمدی بریمانلو در وزن 66- کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف "عبدالزحالیلوف" از روسیه رفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه بازنده تاتامی را ترک کرد. همچنین قاسم نوری زاده دیگر جودوکار ایران در این وزن به "لاسزلو سزوک" از رومانی باخت و کنار رفت.

فردا شنبه در روز دوم جودوکاران اوزان 73- و 81-کیلوگرم پیگیری می شود. در وزن 73- کیلوگرم 49 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت که وحید بنا دور نخست به مصاف "بابایف" از ازبکستان می رود و در صورت برتری در یک مبارزه سخت به مصاف"دکس المونت" جودوکار عنوان دار هلندی ها که نفر اول رنکنیگ جهانی است و سابقه کسب مدال در مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه دارد خواهد رفت. امید تیزتک دیگر جودوکار ایرانی این وزن دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه جودوکاران مغولستان و ترکیه دیدار می کند.

سعید ملایی تنها جودوکار ایران در وزن 81- کیلوگرم در میان 58 جودوکار "حاجگولیف" از ترکمستان را به عنوان اولین رقیب پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه ترکیه و اکراین پیکار می کند.


ویدیو مرتبط :
روز دوم ، پیروزی محمدعلی شنانی در برابر جودوکار بریتانیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای دیلی‌میل: ایران روز سه‌شنبه موشکی با قابلیت حمل کلاهک‌ هسته‌ای آزمایش کرده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد که ایران موشکی را آزمایش کرده است که قادر است برای حمل کلاهک‌های هسته‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش فارس، روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» در گزارشی مدعی شد که ایران یک موشک فضایی جدید با فناوری کره شمالی را آزمایش کرده است که قادر است برای حمل کلاهک‌های هسته‌ای مورد استفاده قرار گیرد.
 
به گزارش  دیلی میل، این گزارش اینگونه آغاز شد که موشک فضایی «سیمرغ» روز سه‌شنبه از یک پایگاه محرمانه موشکی ایران پرتاب شد.
 
 این موشک ظاهراً بنا بر گزارش‌ها هیچ ماهواره‌ای را به فضا نبرده است و پرتاب آن احتمالاً موفقیت‌آمیز نبوده است.
 
این روزنامه انگلیسی مدعی شد که این موشک ظاهراً با استفاده از فناوری کره شمالی که به ایران صادر شده است، ساخته شده است.
 
این گزارش در حالی منتشر شده است که «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به «واشنگتن فری‌بیکن» گفته است که نمی‌تواند پرتاب این موشک از سوی ایران را تأیید کند.
 
وی در اینباره گفت: «به طور قطع، ما به بهترین نحو این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهیم. قطعاً اگر درست باشد، ما با موضوع پرتاب موشک بالستیک یا آزمایش فناوری‌های موشک بالستیک روبرو هستیم و این مسئله به وضوح یکی از موضوعات نگران‌کننده ما است. همانطور که قبلاً گفتیم، این امر با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل سازگار نیست».
 
«تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس که یکی از مخالفان اصلی برجام بوده است، درباره این خبر می‌گوید: «ازمایش موشک فضایی سیمرغ ایران، یک اقدام تحریک‌آمیز در بالاترین رتبه است و نیات واقعی ایران را نشان می‌دهد. جامعه اطلاعاتی آشکارا گفته است که این فناوری (موشک فضایی) به برنامه (موشک بالستیکی بین قاره‌ای) ایران کمک می‌کند و تنها دلیل توسعه موشک بالستیک قاره‌پیما، حمل سلاح‌های هسته‌ای است».