ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حدادی: بلاتکلیفی در ممفیس اذیتم می‌کرد/ انتقال من و "رودی‌گی" به صورت پکیج بود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حدادی: بلاتکلیفی در ممفیس اذیتم می‌کرد/ انتقال من و "رودی‌گی" به صورت پکیج بود

سنتر ایرانی تیم بسکتبال تورنتو آماده است تا با تمام توان برای تیم جدیدش بازی کند.

حامد حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقالش به تیم تورنتو رپترز، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در ممفیس برایم ایجاد شده بود، خودم تصمیم داشتم که تیمم را عوض کنم.

با توافق هایی که سه باشگاه انجام دادند این اتفاق افتاد و با تصمیم باشگاهم نیز به تورنتو آمدم.

ممفیس، تورنتو و دیترویت به صورت پکیچ چند بازیکن خود را با یکدیگر عوض کردند که من و رودی‌ گی به تورنتو آمدیم. قراردادم همانند ممفیس و برای یک فصل است. این پکیج حالتی تجارتی و سودآور داشته است.

بهترین سنتر آسیا در پاسخ به این سوال که از تصمیم کنونی‌ات راضی هستی یا نه؟ بیان کرد: خود شما از شرایط من در ممفیس خبر داشتید.

من در این تیم با تمام توانم کار می‌کردم. مربی اختصاصی داشتم و جدا از تمرینات تیم به صورت انفرادی سعی می‌کردم آماده‌تر شوم، اما در این میان وضعیتم مشخص نبود. حالتی بلاتکلیف داشتم که اذیتم می‌کرد. هر بازی که فکر می‌کردم می‌توانم بازی کنم، نیمکت نشین بودم به همین دلیل کمی فشار روی من بود، اما شک نداشتم که هر لحظه از تمام توانم برای تیم می‌گذاشتم.

لژیونر بسکتبال ایران افزود: من تمام تلاشم را می‌کردم تا بازی کنم. همیشه آماده بودم تا به زمین بروم، اما نمی‌دانم چرا مربی ممفیس به من بازی نمی‌داد، حالا با حامد حدادی مشکلی داشته یا نه، نمی‌دانم. اما تاکید می‌کنم بسکتبال بازی سلیقه‌ای است و هر مربی با توجه به برنامه‌های که دارد از بازیکنانش استفاده می‌کند.

سنتر ایرانی تیم بسکتبال تورنتو با بیان این مطلب که در تیم جدیدم نیز با تمام توان تمرین می‌کنم تا بتوانم موثر باشم، به ایسنا گفت: در تورنتو یک بازیکن هم پست دارم که قدرتمند است که باید سعی کنم تا بتوانم از مربی فرصت خوبی برای بازی بگیرم و خودم را نشان دهم. در ممفیس نیز این شرایط وجود داشت و من تلاش می‌کردم تا در زمین عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

حدادی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییر تیمت و حضور در کانادا از نظر ویزا مشکلی نخواهی داشت؟ بیان کرد: یکی از مساله این روزهای من ویزاست، با توجه به این که در آمریکا ویزای کار می‌گرفتم، حالا این شرایط وجود ندارد و باید به کشور دیگری بروم، اما در حال پیگیری هستم تا این مشکل نیز حل شود و بتوانم بازی کنم.

حدادی در پاسخ به این سوال که با توجه به تیم جدیدت اگر دوباره فرصتی برای انتخاب تیم داشته باشی، کدام باشگاه را برای بازی انتخاب می‌کنی به ایسنا گفت: اگر دوباره بخواهم یک تیم را انتخاب کنم، آن ممفیس خواهد بود. من ممفیس را خیلی دوست دارم. مردم این شهر و تماشاگران ممفیس همیشه از من حمایت می‌کردند و حتی در این چند روز پیغام‌های زیادی به من رسید که "ای کاش ممفیس را رها نمی‌کردی". اما در هر حال این تجارت است و بازیکنان به تیم‌های دیگر می‌پیوندند. امیدوارم تماشاگران تورنتو نیز از من حمایت کنند و تنهایم نگذارند تا بتوانم با تمام توان برای این تیم بازی کنم.

حدادی افزود: امیدوارم در این تیم موثر باشم. با تمام توان تمرین خواهم کرد و در کنار تیم هستم و در هر لحظه آماده‌ام تا برای تیم جدیدم بازی کنم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که چه شماره‌ای برای خود انتخاب کرده‌ای؟ به ایسنا گفت: من همیشه شماره «15» پوشیده‌ام ، اما هم اکنون این پیراهن برای هم تیمی‌ ام است. بین «51» و «98» می‌خواهم یکی را انتخاب کنم، اما هنوز مشخص نیست.

حدادی درباره رقابت‌های غرب‌آسیا در تهران نیز گفت: پس از مدت‌ها ایران میزبان شده اما به این دلیل که امکانات نداریم باید میزبان غرب‌آسیا باشیم. امیدوارم مسوولان بسکتبال را دست تنها نگذارند.

آقای مشحون هم اکنون تنها است و به تنهایی کار می کند. باید به او کمک کنند تا امکانات بسکتبال ایران خوب شود و میزبانی های خوبی بگیریم. در هر حال امیدوارم بچه‌ها در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند تا هموطنانمان که پس از مدت ها از نزدیک تیم ملی خود را می بینند خوشحال شوند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوان سازی صورت با انتقال چربی



 

 

جوان سازی صورت, چربی صورت

 

لاغر شدن (فاشیال لیپوآتروفی ) یا کاهش نسج چربی صورت ممکن است ارثی یا اکتسابی باشد این پدیده به عنوان قسمتی از روند پیری بطور عادی مشاهده می شود. صورت کودکان جوان مثل توپی است که پر از باد می باشد و با افزایش سن بنظر می رسد که باد توپ خالی می شود این کاهش حجم در اثر کاهش حجم استخوان های صورت (به ویژه اوستئوپوروز استخوان گونه ها، فک بالا و پایین) ،آتروفی یا کاهش حجم عضلات و کاهش حجم چربی صورت و حتی خود درم رخ می دهد اما کاهش حجم چربی بیشترین اثر را دارد .

 

 

چربی صورت در سه سطح مختلف قرار گرفته است:قسمت وسط در دو طرف عضلات صورت و چربی عمقی یا احشائی که در تماس با فاشیای پاروتید و تمپورال یعنی در قسمت گیجگاه وشقیقه) و جلوی گوش چربی های عمیق وجود دارند از دست رفتن چربی بستگی به منطقه صورت هم دارد معمولا ابتدا چربی یک سوم میانی صورت کاهش (گونه ها و کناره های دهان) و سپس چانه یا یک سوم با بینی و در آخر چربی بالای صورت مثلا زیر آرواره ها ، زیر ابروها . زیرا این مناطق از ابتدا چربی زیر جلدی کمی دارند.

 

کاهش نسج چربی باعث می شود که برآمدگی های ظریف صورت مثل برجستگی گونه ها بتدریج مسطح و حتی فرو رفته شوند.پر کردن حجم کاهش یافته و خصوصا در صورت های کشیده منجر به جوانسازی قابل توجهی می شوند اگرتصحیح حجم با پرکننده های پلی اتیلین داَیمی انجام شودنیاز به جراحی های تهاجمی شوید داردمواد پرکننده مثل ژل هیالورونیک اسید با تهاجم اندک و تنها با تزریق امکان پذیر است اما این مواد گران قیمت بوده و اثر آن ها موقت می باشد .

 

زمان ماندگاری بستگی به نوع فرآورده و شرایط بیمار دارد و حداکثر 2 تا 3 سال می باشد. تزریق چربی خود شخص یا انتقال چربی بهترین روش تصحیح حجم می باشد زیرا قسمت چربی خود شخص قطعاً کمتر از هیالورونیک تهیه شده در آزمایشگاه های مخصوص می باشد ، مقدار زیاد ی بادقت می شود بکار برد و تهاجم متوسطی دارد .

 

ماندگاری چربی تا 3 سال می رسد اگر چه معمولا پس از 12 تا 18 ماه نیاز به تزریق اگر با حجم کمتر (Touch up) دارد. این روش نیاز به اتاق عمل ، بی حسی و کانولایmm5/1 و سوزن18Gدارد . ممکن است بیمار تا مدتی از ورم و خونمردگی رنج ببرد. ابتدا از قسمت دهنده مثلا شکم، پهلو ها یا باسن پس از تزریق بی حسی زیر جلدی برداشته شده و پس از طی مراحل خاص از چند با شستشو با نرمال سالین و سانتریفیوژ چربی به نواحی مخصوص صورت تزریق می شود.

 

این سلول های چربی با قبل یک پیوند بتدریج در موضع قرار گرفته و عده ای از آن هازنده مانده و عده ای با نسج فیبرو جایگزین می شوند بدیهی است که این روش در مورد بیمارانی که لاغر هستند و نسج چربی خوبی در تنه و اندام ها ندارند و یا نمی خواهند سایر مواضع بدن بجز صورت دچار درد یا تزریق شود قابل استفاده نمی باشد. در سایر موارد روش هایی برای جوانسازی می باشد.

منبع: وب سایت دکتر آناهیتا والی