ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت



 

ا

حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت

 

ستقبال از پرسپولیس با پرتاب اشیا در آبادان ! اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در مسیر فرودگاه تا هتل محل اقامت خود در آبادان با پرتاب اشیا مواجه شدند.


این تیم روز گذشته برای بازی امشب مقابل صنعت نفت راهی آبادان شد.

به گزارش فارس، كاروان این تیم در بدو ورود به فرودگاه آبادان مورد استقبال قرار گرفت كه عمدتا از هواداران تیم صنعت نفت آبادان بودند و برای پرسپولیسی ها كری می خواندند و شعار "صنعت صدر جدول " سر می دادند.

در مسیر فرودگاه آبادان تا هتل كاروانسرای این شهر چندین اتومبیل و موتورسوار، اتوبوس سرخ پوشان را همراهی می كردند كه در بعضی مواقع مانع حركت اتوبوس می شدند؛ حتی اشیائی نیز به سمت اتوبوس پرتاب شد.
بازیكنان و مربیان این تیم پس از صرف شام بازی تیم های استیل آذین و استقلال را در لابی هتل تماشا كردند.

دیدار تیم های نفت آبادان و پرسپولیس امشب ساعت 21:45 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.../تابناک



ویدیو مرتبط :
پرسپولیس 2 صنعت نفت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار نفت تهران - استقلال; اعضای کادرفنی دو تیم، با یکدیگر درگیر شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 حاشیه دیدار نفت تهران - استقلال
اعتراض منصوریان به مظلومی؛ صالح چرا با بیرانوند صحبت می‌کند؟!

اعضای کادرفنی تیم‌های استقلال و نفت پس از دیدار این دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

پس از پایان دیدار نفت تهران - استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هواداران استقلال شعار «تیم ملی، بی‌سید نمی‌خواهیم» را سر دادند.


* دستیاران کی‌روش زمان زدن ضربات پنالتی در ورزشگاه نبودند.

* پس از پایان بازی هنگامی که مجید صالح به سمت علی چینی مشت‌های گره کرده خودش را به نشانه پیروزی نشان داد مربی نفت این رفتار را تاب نیاورد و به سمت مربی استقلال حمله کرد که با دخالت افراد حاضر در کنار زمین این درگیری ختم به خیر شد.

* محمد خرمگاه به سمت پرویز مظلومی رفت و به خاطر رفتار مجید صالح به او اعتراض کرد.

* منصوریان پس از بازی با حالت اعتراض‌آمیز به سمت پرویز مظلومی رفت و به او گفت مجید صالح به چه حقی بیرانوند را کنار کشیده و به او گفته حق توست که در ترکیب قرار بگیری؟ صالح به چه حقی این حرف‌ها را زده است؟ اصلاً او در استقلال جز اینکه یک کاغذ در دستش بگیرد چه کاره است و چرا این حرف‌ها را زده است؟

 

اخبار ورزشی - تسنیم