ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

حاجی‌پور: پناهنده نشده‌ام، با تیم آزاد باز می‌گردم



اخبار,اخبار ورزشی,محسن حاجی‌پور

ملی‌پوش وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: این که مطرح می‌شود من در آمریکا پناهنده شده‌ام به هیچ عنوان درست نیست و همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران بازمی‌گردم.

محسن حاجی‌پور درباره عدم بازگشتش همراه تیم ملی کشتی فرنگی به ایران و شایعاتی که در این باره ایجاد شد گفت: با اجازه و هماهنگی مسئولان فدراسیون کشتی چند روز بیشتر برای دیدار با دوستانم در آمریکا ماندم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رسانه‌های داخلی عنوان کردند که من به آمریکا پناهنده شده‌ام که به هیچ عنوان درست نیست. متاسفانه این رسانه‌ها جوسازی کردند و فضای بدی ایجاد شد؛ چطور ندانسته و ندیده و بدون تحقیق، براساس چه سندی از خودشان چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

حاجی‌پور تصریح کرد: من با اجازه مسئولان فدراسیون با توجه به اینکه تیم آزاد قرار بود دیرتر به ایران برگردد برای دیدار با دوستانم چند روز بیشتر در آمریکا ماندم و قرار شد همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران برگردم.

وی تاکید کرد: هیچ زمان به دنبال چنین هدفی نبوده و نیستم. چرا که آبروی خودم و ایران از هر چیزی مهم‌تر است و نمی‌خواهم بهانه دست بیگانگان دهم.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
کریمی:خیلی سوزناک:کی می شود من آزاد گردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریبری: به تیم ملی فرانسه باز نمی گردم


مهاجم بایرن مونیخ به بازگشت به تیم ملی فرانسه نسبت داده می شود، اما او هرگز با دیدیه دشامپ ارتباط نداشته است.

کاپ: مهاجم بایرن مونیخ به بازگشت به تیم ملی فرانسه نسبت داده می شود، اما او هرگز با دیدیه دشامپ ارتباط نداشته است.

بازیکن 33 ساله در سال 2014 از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد، اما پس از آن اعلام داشت که در صورت بازگشت به آمادگی کامل با قهرمان بوندسلیگا، ممکن است به تیم ملی بازگردد. اما ریبری گفته هرگز سعی نکرده به تیم ملی بازگردد و خود را به دیدیه دشامپ تحمیل کند.

او در این باره به اسپورت بیلد گفت: من هرگز با دشامپ صحبت نکردم. برای همین است که این اخبار را متوجه نمی شوم. من فقط گفتم او باید بهترین بازیکنان را با خود به یورو ببرد، نه اینکه می خواهم به تیم بازگردم. من هیچ علاقه ای برای بازی در تیم ملی ندارم. از زمانی که در سال 2014 از تیم ملی خداحافظی کردم، تنها به بایرن فکر می کنم. من در اینجا راحت هستم و از فوتبال لذت می برم.