ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جوانترین مربی یوگای جهان یك دختر 6 ساله هندی است



رسانه‌های محلی در انگلیس اعلام كردند شروتی پاندی دختربچه هندی كه فقط شش سال دارد در حال حاضر جوانترین مربی یوگا در جهان است.

 

به گزارش ایسنا، این مربی خردسال مدت 2 سال است كه در شمال هند به شاگردان بزرگسال خود تمرینات مفید یوگا را آموزش می‌دهد. مربی شروتی یك یوگیست 67 ساله بوده كه 35 سال در این رشته آموزش داده است. وی به محض ملاقات با شروتی كوچولوی 4 ساله استعداد فوق‌العاده كودك را كشف كرد و روی تعلیم دادن به او متمركز شد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، كلاسهای شروتی هر روز ساعت 30/5 بامداد و با حضور 30 شاگرد مشتاق از مشاغل مختلف شامل بازرگانان، معلمان و زنانه خانه دار آغاز می‌شود.

مربی شروتی پاندی می‌گوید: او خیلی سریع یاد می‌گیرد و یك یوگیست كامل یا به عبارتی یك معجزه است. یوگا یك ورزش بسیار مفید و سودمند برای حفظ سلامت جسمی و روانی است كه تعلیم و تمرین صحیح حركات آن مزایای بسیاری برای جسم و روان انسان دارد.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
لحظاتی قبل از تیراندازی دختر بچه 9 ساله به مربی...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج برادر ۵۲ ساله باراك اوباما با یك دختر ۱۹ ساله



 

 

ازدواج برادر ۵۲ ساله باراك اوباما با یك دختر ۱۹ ساله

 

رسانه های دولتی «كنیا» از ازدواج برادر ۵۲ ساله و ناتنی «باراك اوباما» با یك دختر نوجوان ۱۹ ساله خبر دادند.      


مادر این دختر ۱۹ ساله در مصاحبه ای با رسانه های دولتی كنیا، توضیح داد: من واقعا از اینكه دخترم پس از پایان تحصیلات در دوره متوسطه با یك مرد ۵۲ ساله ازدواج كرده است، متاسفم. دخترم ۳۰ سال از شوهرش جوانتر است.   

 

«آكو اوما» مادر این دختر نوجوان ادامه داد: «مالك اوباما» دو سال پیش قصد داشت با دخترم ازدواج كند، اما به وی اجازه ندادیم. این مرد ۵۲ ساله هم اكنون دارای دو همسر است.  

 

چند زنی در كنیا یك امر قانونی است و برادر ۵۲ ساله و ناتنی رییس جمهور آمریكا قرار است مراسم ازدواج خود را به زودی با این دختر ۱۹ ساله برگزار كند.

منبع: خبرگزاری ایسنا