ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جواب پرسپولیسی ها را ندادم دهانشان را بستند!




اخبار ورزشی - خلیل زاده؛
جواب پرسپولیسی ها را ندادم دهانشان را بستند!

مدافع جوان سپاهان گفت: «اشتباه من در بازی پرسپولیس دستاویز یك عده شد تا تخریبم كنند ولی محرم گفت حرف نزنم.»

اخبار,اخبار ورزشی, جام‌جهانی


 شجاع خلیل‌زاده پس از بازی با پرسپولیس و به خاطر اشتباهی كه مرتكب شده بود به سیبل انتقادات اهالی فوتبال تبدیل شد تا شرایط برایش سخت شود.

وی در آن روزها و به پیشنهاد محرم نویدكیا سكوت كرد وجواب منتقدانش را نداد و بالاخره پس از یك ماه سكوتش را شكست و صحبت‌هایی را مطرح كرد كه در ادامه از حضورتان می‌گذرد.

* مدتی است كه خیلی كم مصاحبه می‌كنی. چرا؟
- چون محرم نویدكیا گفته بود صحبت نكنم.
 
* چرا؟
- پس از بازی با پرسپولیس همه شمشیرشان را برای من از رو بستند و می‌‌خواستند به خاطر همان یك اشتباه مرا زمین بزنند و تخریبم كنند. محرم هم وقتی دید كه بابت این حرف‌ها حسابی به هم ریختم از من خواست تا جواب‌شان را ندهم و سكوت كنم تا خودشان ساكت شوند. دقیقا همین‌طور هم شد. آن اشتباه دستاویز یك عده شد تا تخریبم كنند.

 * مگر با كسی دشمنی داشتی یا از تخریب كردن تو چه چیزی عاید آن افراد می‌شد؟
- نمی‌دانم دنبال چه چیزی بودند اماوقتی جواب‌شان را ندادم ساكت شدند و دهان‌شان را بستند. كجای دنیا یك بازیكن را به خاطر یك اشتباه زمین می‌زنند كه اینجا می‌خواستند با من این كار را كنند؟ از محرم ممنونم كه با راهنمایی‌اش مرا به یك شرایط خوب رساند. در فوتبال‌مان مثل نویدكیا را ندیدم. خیلی هوای بازیكنان جوان را دارد و برای تیم هم مربی است و هم بازیكن!
 
* به نظرت همان انتقادها بود كه باعث شد اردوی آخر تیم ملی را از دست بدهی؟
- آقای كی روش مربی نیستند كه توجهی به انتقادات غیركارشناسانه كنند. ایشان خواستند تا برخی از مدافعان لیگ كه در رسانه‌ها خودشان را محق و مستحق حضور در تیم ملی می‌دانستند را محك بزنند. آنها را دعوت كردند تا عیارشان مشخص شود. خود من دراكثر اردوها حضور داشتم و سرمربی تیم ملی به خوبی مرا می‌شناسند و نیازی نبود كه محك بخورم.

 * یعنی امیدواری كه یكی از مسافران جام‌جهانی شوی؟
- آدمی با امید زنده است. سعی می‌كنم در آسیا و چند هفته باقیمانده لیگ خودی نشان بدهم. كارلوس كرش مربی نیست كه حق یك بازیكن را ضایع كند. ایشان به بازیكنان جوان خیلی بها می‌دهند و همین مرا به حضور دوباره در تیم ملی خیلی امیدوارمی‌كند.
اخبار ورزشی - روزنامه گل


ویدیو مرتبط :
باج ندادم برای شرکت شایعه درست کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خردبین: به احترام کاشانی جواب مایلی کهن را ندادم



 

 

خردبین: به احترام کاشانی جواب مایلی کهن را ندادم

محمود خردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت سرخپوشان گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و قصد داریم از تعطیلات لیگ برتر استفاده کنیم تا بهتر از گذشته بشویم.

 

به درخواست استیلی قرار است اردویی در مشهد برپا کنیم و تا پنجشنبه در این شهر حضور خواهیم داشت.وی ادامه داد: در بازی با صنعت نفت آبادان نمایش خوبی ارائه دادیم و مطمئن هستم با ادامه این روند بهتر خواهیم شد و آن وقت هیچ حریفی جلودار پرسپولیس نخواهد بود.

خردبین در مورد شایعه قهر رالف زومدیک نیز اظهار داشت: زومدیک از مدت ها قبل مرخصی گرفته بود و نمی دانم چرا شایعه قهر او را مطرح کردند. زومدیک با کادر فنی هماهنگ است و به زودی در تمرینات ما حاضر خواهد شد.

سرپرست پرسپولیس درباره بازی با استقلال در لیگ برتر گفت: هنوز زود است بخواهیم درباره دیدار با استقلال صحبت کنیم، اما باید بگویم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و برای این بازی برنامه ریزی خواهیم کرد.

خردبین در انتها درباره صحبت های محمد مایلی کهن نیز گفت: هنوز از صحبت های مایلی کهن ناراحت هستم و قصد داشتم جواب او را بدهم، اما آقای کاشانی گفت سکوت کنم و به خاطر ایشان دیگر اظهار نظری نکردم...../ برنا