ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جهانبخش روی جلد sport هلند


ثبت هفتمین برد متوالی در لیگ برتر باعث شد تا آلکمار به عنوان بهترین تیم سال 2016 هلند مورد توجه بسیاری از رسانه ها و روزنامه های ورزشی این کشور قرار بگیرد.

ورزش سه: ثبت هفتمین برد متوالی در لیگ برتر باعث شد تا آلکمار به عنوان بهترین تیم سال 2016 هلند مورد توجه بسیاری از رسانه ها و روزنامه های ورزشی این کشور قرار بگیرد. به نقل از سایت 11 نیوز شاگردان ون دن بروم بعد از نیم فصل فاجعه بار در سال 2015 در تعطیلات زمستانی به بازسازی خود پرداخته و توانستند بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از قدرت های برتر فوتبال هلند بر سر زبان ها بیاندازند. آلکمار با هفت برد متوالی در لیگ هلند و اضافه کردن 21 امتیاز به اندوخته هایش یکی پس از دیگری رقبا را از پیش رو برداشت و به رده سوم جدول رسید.

همین عملکرد استثنایی کافی بود تا آلکمار به یکی از سوژه های اصلی رسانه های خبری هلند بدل شود تا جایی که بعد از بازی با خرونیخن که با برتری 3-1 قرمزپوشان آلکمار به پایان رسید تا این تیم به جمع سه تیم برتر جدول اضافه شود روزنامه sport چاپ آمستردام با چاپ تصویری از شادی رون ولار و علیرضا جهانبخش با این تیتر که «حالا نوبت آژاکس است» به استقبال جدال حساس تیم های دو و سوم جدول در هفته آینده رفت.

آلکمار در بازی بعدی خود باید در ورزشگاه آمستردام آرنا مقابل آزاکس صف آرایی کند از همین رو بسیاری از روزنامه ها و سایت های خبری از الان به استقبال این جدال حساس رفتند که در این بین ملی پوش ایرانی آلکمار هم به خاطر درخشش اخیر خود بدجوری مورد توجه قرار گرفته است. بدون شک اگر شاگردان ون دن بروم که پنجمین تیم گلزن اروپا در سال 2016 هستند بتوانند آژاکس را هم از پیش رو بردارند، نام شان را بیشتر از همیشه بر سر زبان ها می اندازند.

جهانبخش روی جلد sport هلند


ویدیو مرتبط :
گل جهانبخش به آژاکس هلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دور افتخار جهانبخش با پرچم ایران در جشن صعود به لیگ برتر هلند



اخبار,اخبارورزشی,اخبارعلیرضاجهانبخش

تیم فوتبال نایمخن قهرمان زودهنگام لیگ دسته اول هلند شد.

نایمخن که علیرضا جهانبخش ، ستاره جوان فوتبال ایران را در اختیار دارد در بازی های لیگ دسته اول هلند موفق شد با پیروزی یک بر صفر برابر اسپارتا روتردام ، قهرمان زودهنگام بازی های لیگ هلند شود و کاپ قهرمانی این بازی ها را بدست آورد و بار دیگر به سطح اول فوتبال این کشور برگردد. جهانبخش در این مراسم پرچم ایران را به شانه انداخته بود و دور افتخار می زد. جهانبخش یکی از ستاره های تیم ملی است که باشگاه های معتبر دنیا به دنبال جذبش هستند. از او به عنوان جانشین جدید خسرو حیدری و مسعود شجاعی  در خط میانی تیم ملی نام می برند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین