ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جمشیدیان: ماهیت قلعه نویی را شناختم


هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: قبل از بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روم و با همه دست می‌دهم اما سمت قلعه‌نویی نمی‌روم.

خبرگزاری تسنیم: احمد جمشیدیان درباره شرایط تیم فوتبال پیکان گفت: همین که در دو بازی اخیر شکست نخورده‌ایم، می‌تواند خوب باشد. ما نیاز به سه امتیاز داریم تا هم حاشیه امنیت خوبی برای خودمان ایجاد کنیم و هم به لحاظ روحی شرایط بهتری داشته باشیم.

وی افزود: سه بازی آینده ما با تیم‌‌های بالای جدول یعنی استقلال، نفت تهران و فولاد خوزستان است و می‌خواهیم مقابل این تیم‌های مدعی نتایج خوبی بگیریم. یکی از دلایلی که باعث شده تیم پیکان در میانه پایین جدول قرار بگیرد، عدم ثبات در این تیم بوده و اینکه همیشه در حال رفت و آمد به لیگ دسته اول و لیگ برتر بوده است. اگر این تیم مورد حمایت قرار بگیرد، پتانسیل قرار گرفتن در بالای جدول را دارد.

هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد دیدار تیمش با استقلال و ناراحتی که از امیر قلعه‌نویی دارد، گفت: اگر با ناراحتی از استقلال جدا شدم، به خاطر رفتاری بود که در روز آخر نقل‌وانتقالات با من کردند. شاید هر بازیکنی جای من بود هم ناراحت می‌شد. البته دیگر آن اتفاقات را فراموش کرده‌ام و بیشتر به موفقیت پیکان فکر می‌کنم.

«دلیلی ندارد که سمت امیر قلعه‌نویی بروم»، جمشیدیان با بیان این جمله تصریح کرد: قبل از بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روم و با همه دست می‌دهم اما سمت قلعه‌نویی نمی‌روم! هر بازیکنی جای من بود، هم این کار را می‌کرد، چون رفتن به سمت قلعه‌نویی یعنی توهین به خودم. همه هواداران استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان در پیام‌های خود در صفحات شبکه‌های اجتماعی به این موضوع تأکید داشته‌اند که حرکت آن آقا (قلعه‌نویی) چقدر ناجوانمردانه بوده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: به اعتقاد من به دست آوردن هر چیزی به هر قیمتی کار درستی نیست و این مسئله را در سال‌های گذشته شاهد بودیم. مردم هم دیگر کارهای این آقا را نمی‌پسندند.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصه جمشیدیان و استقلال پیچید / قلعه نویی : با همین اشجاری و محمدرضایی می سازم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قصه جمشیدیان و استقلال پیچید / قلعه نویی : با همین اشجاری و محمدرضایی می سازم

سپاهان سرانجام حاضر نشد تا احمد جمشیدیان را به استقلال بدهد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ مذاکرات استقلال با باشگاه سپاهان و مس کرمان برای جذب عنایتی و جمشیدیان به بن بست رسید تا قلعه نویی هم از جذب این دو بازیکن تقریبا منصرف شود. 

سپاهانی ها بعد از اتفاقات بازی استقلال و داماش به یکباره تغییر موضع دادند و اعلام کردند حاضر به جدایی جمشیدیان نیستند.

این اتفاق سبب شد تا امیر قلعه نویی در نشست با علی فتح الله زاده اعلام کند با توجه به جذب محمد رضایی و اشجاری حتی بدون جمشیدیان ناچار به ادامه مسیر لیگ خواهد بود اما او از مدیر تیم خواست تا هر طور شده یک مهاجم خوب گلزن ایرانی را برای تیمش جذب کند. اگرچه آنها نتوانستند هنوز رضایت مس کرمان را هم برای جذب عنایتی بگیرند و از این بابت هم دچار مشکل هستند./خبرآنلاین