ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه سرنوشت ساز در وزارت ورزش


اوضاع نابسامان پرسپولیس وزارت ورزش را به تکاپو انداخته تا شرایط این تیم را به حالت عادی بازگرداند.

ورزش سه: باخت های پیاپی حمید درخشان به همراه پرسپولیس او را به درب خروجی این تیم نزدیک کرده است.

این در حالی است که مسوولان وزارت ورزش جلسه ای را ساعاتی پیش برگزار کردند و طی آن به بررسی شرایط این تیم پرداختند و راهکارهای مدنظرشان برای برون رفت این تیم از بحران را ارائه دادند.

گفته می شود علیرغم فرصت دو ساله ای که گفته می شود به حمید درخشان داده شده، این مربی تا بازی با تیم پدیده فرصت دارد و در صورتی که این بازی هم با باخت سرخپوشان تهرانی همراه شود او از سمت خود برکنار خواهد شد و با گزینه های مدنظر خود مذاکره خواهد کرد.

وزارت ورزشی ها حتی گزینه مدنظر خود را انتخاب کرده اند و گفته می شود دو مربی مدنظر و آلترناتیو درخشان ایرانی نیستند.


ویدیو مرتبط :
ویدئو: حواشی جلسه پیشکسوتان پرسپولیس با وزارت ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه شبانه در وزارت ورزش برای تعیین تکلیف پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال  پرسپولیس

 
اخبار ورزشی - ادامه بلاتکلیفی در هیأت مدیره قرمزپوشان
جلسه شبانه در وزارت ورزش/ چهار گروه برای در اختیار گرفتن پرسپولیس پیشنهاد دادند

چهار گروه برای در اختیار گرفتن پرسپولیس در جلسه شب گذشته در وزارت ورزش پیشنهاد دادند.

به گزارش فارس، انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس و قول معاون وزارت ورزش مبنی بر انتخاب اعضای جدید قبل از سال 93 باعث شده تا تکاپوی زیادی در وزارت ورزش برای انتخاب هیأت مدیره پرسپولیس به وجود آید.

از همین رو شب گذشته از ساعت 21 الی 24 جلساتی شبانه در وزارت ورزش برگزار شد.

در این جلسات چهار گروه که برخی از آنها چهره‌هایی بودند که مدیرعامل سابق پرسپولیس بودند به صورت جداگانه خواستار به خدمت گرفتن این تیم شدند.

این در شرایطی است که وزارت ورزش نیز به آنها اعلام کرد که حاضر است در صورتی با پیشنهاد آنها موافقت کند که گزینه مورد نظر یعنی «پول» روی میز باشد تا مشکل قرمزپوشان حل شود.

با وجود اینکه این چهار گروه همه برای پرداخت پول چراغ سبز نشان دادند اما فعلا از هیچکدام از آنها خبری نشده و وزارت ورزش و جوانان نیز در انتظار فرد مورد نظر است.

این در شرایطی است که وزارت ورزش به دنبال حل مشکل قرمزپوشان تا قبل از سال 93 است؛ اما با این وضعیت به نظر می‌رسد که در پرسپولیس هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

اخبار ورزشی - فارس