ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جشنواره گل رئال مقابل سوسیه‌داد/توقف چلسی و پیروزی پرگل لیورپول



جشنواره گل رئال مقابل سوسیه‌داد

تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی‌اش شکستی سنگین را بر میهمان خود، رئال سوسیه‌داد تحمیل کرد.

در دومین شب از هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگوبرنابئو پذیرای رئال سوسیه‌داد بود.

شاگردان کارلو آنچلوتی که نمی‌خواستند از کورس قهرمانی جا بمانند موفق شدند در حضور 75 هزار هوادار خودی با نتیجه 5 بر یک مقابل رئال سوسیه‌داد به برتری رسیده و فاصله‌شان را با مدعیان کمتر کنند.

برای کهکشانی‌ها در این بازی کریستیانو رونالدو (12، 26- پنالتی و 76)، کریم بنزما (18) و سامی خدیرا (36) گلزنی کردند تا رئال 31 امتیازی شود و جایگاه سومی‌اش را استحکام ببخشد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی با 34 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید به ترتیب با 33 و 31 در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. شایان ذکر است که بارسا و اتلتیکومادرید یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

در ادامه این هفته از مسابقات لالیگا امشب (شنبه) 2 دیدار دیگر برگزار می‌شود که در نخستین بازی ختافه پذیرای الچه است و در دیداری دیگر اتلتیک بیلبائو در زمین خود به مصاف لوانته می‌رود.

هفته سیزدهم لالیگا فردا (یکشنبه) با انجام دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
* سلتاویگو - رایووایکانو
* اسپانیول - سویا
* والنسیا - وایادولید
* ویارئال - اتلتیکومادرید
* رئال بتیس - بارسلونا

-----------------------------------------------------------------
توقف چلسی و پیروزی پرگل لیورپول

تیم فوتبال چلسی در دیداری خانگی مقابل میهمان خود متوقف شد.

در ادامه رقابت‌ها از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، پنج دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان وست‌برومویچ بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 اتوئو در دقیقه 45 و هازارد 90 (پنالتی) برای چلسی گلزنی کردند و لانگ 61 و سسنیون 68 برای وست‌برومویچ گلزنی کردند.

چلسی با این تساوی 21 امتیازی شد و به رده سوم جدول سقوط کرد.

در دیدار مهم دیگر تیم فوتبال لیورپول میزبان فولام بود که این مسابقه با پیروزی پرگل 4 بر صفر به سود لیورپول خاتمه یافت.

آموربیه‌تا (گل به خودی) در دقیقه 23، اسکرتل 26 و سوارز 36 و 54 برای لیورپول گلزنی کردند.

لیورپول با این برد 23 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و فولام در امتیاز 10 باقی ماند.

اشکان دژاگه بازیکن ملی‌پوش کشورمان در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و 90 دقیقه کامل بازی کرد.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:
استون ویلا 2 کاردیف 0
کریستال‌پالاس 0 اورتون 0
ساوتهمپتون 4 هال‌سیتی 1
ورزش3/فارس


ویدیو مرتبط :
گل های بازی چلسی 2 - 0 رئال سوسیه داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری میلان، رئال و بایرن؛ جشنواره گل آرسنال و چلسی



 

 

 

آرسنال

 

 

شب دوم دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه دوم پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، رئال مادریدو میلان در مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

عصر ایران ورزشی- شب دوم دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه دوم پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، رئال مادرید و میلان در مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

در گروه E بایرن مونیخ با گل های توماس مولر و میروسلاو كلوزه 2 بر صفر رم را شكست داد تا فینالیست فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا دور تازه این رقابت ها را با بردی مهم و روحیه بخش آغاز كند. كلوژ هم در خانه بازل سوئیس 2 بر یك پیروز از میدان خارج شد و در جدول این گروه بالاتر از جالوروسی ایستاد.

در گروه F مردان كارلو آنچلوتی در خانه ژیلینا جشنواره ای از گل را به راه انداختند. آبی های لندن با درخشش آنلكای فرانسوی با حساب 4 بر یك از سد میزبان خود عبور كردند. آنلكا به تنهایی نیمی از گل های تیمش را در این بازی به ثمر رساند. اسپارتاك مسكو نیز با گلی كه آزپیلیكوئتا، بازیكن المپیك مارسی به این تیم هدیه داد، توانست فرانسوی ها را در خانه شان شكست دهد و با 3 امتیاز به روسیه بازگردد.

در گروه G رئال مادرید در شبی كه مهاجمانش هرگز قدر فرصت های گلزنی را نمی دانستند، با دو گل هیگوآین از سد آژاكس آمستردام عبور كرد. مردان مورینیو در حالی در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسیدند كه كریستیانو رونالدو، آنخل دی ماریا و حتی خود هیگوآین بارها تا مرز گلزنی پیش رفتند اما استكلنبرگ، دروازه بان هلندی ها تا پایان بازی تنها دو بار توپ را از درون دروازه اش بیرون كشید.

میلان هم در جوزپه مه آتسا برابر اوسر همین نتیجه را گرفت تا فرانسوی ها چهارشنبه شب تلخی را پشت سر بگذارند. ایبرا زننده هر دو گل پیروزی بخش روسونری در این بازی بود تا رقابت میلان و رئال مادرید در گروه مرگ رقابت ها شانه به شانه پیش برود.

آرسنال و شاختار دونتسك هم تیم های پیروز گروه H رقابت ها در پایان هفته نخست بودند. در حالی كه توپچی های لندن در ورزشگاه امارات جشنواره ای از گل را به راه انداختند و اسپورتینگ براگا از پرتغال را با 6 گل بدرقه كردند، شاختار دونتسك اوكراین با یك گل از سد پارتیزان بلگراد صربستان گذشت و با 3 امتیاز در كنار آرسنال در صدر جدول گروه پایانی رقابت ها ایستاد.

نتیجه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا:

نتیجه دیدارهای چهارشنبه:

** گروه E

* بایرن مونیخ 2 - رم صفر

توماس مولر (79)، میروسلاو كلوزه (83)

* بازل یك - كلوژ 2

اشتوكر (45)(بازل)؛ رادا (9)، ترائوره (12) (کلوژ)

** گروه F

* المپیك مارسی صفر - اسپارتاك مسكو یك

آزپیلیكوئتا (82، گل به خودی)

* چلسی 4 - ژیلینا یك

مایكل اسین (13)، نیكولا آنلكا (24، 28)، استاریج (48) (برای چلسی)

آلكس (55، گل به خودی)( برای ژیلینا)

** گروه G

* رئال مادرید 2 - آژاكس آمستردام صفر

گونزالو هیگوآین (31، 73)

* میلان 2 - اوسر صفر

زلاتان ابراهیموویچ (66،69)

** گروه H

* آرسنال 6 - براگا صفر

سسك فابرگاس (9، پنالتی، 53)، آندره آرشاوین (30)، چاماخ (34)، ولا (69،84)

* شاختار دونتسك یك - پارتیزان بلگراد صفر

اسما (71)..../تحلیل:عصرایران