ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جریمه 5 هزار دلاری علی‌اكبری بخشیده شد



پس از رایزنی‌های مسولان فدراسیون كشتی ایران با رییس فیلا، جریمه 5 هزار دلاری امیر علی‌اكبری بخشیده شد.به گزارش ایسنا، پس از اینكه فدراسیون بین‌المللی كشتی امیرعلی اكبری و محمد بنا را به دلیل رفتارهای ناشایست 5 هزار دلار جریمه كرده بود با رایزنی‌های فدراسیون ایران این جریمه بخشیده شد.

 

جعفر اولیا سرپرست تیم ایران اظهار كرد: شب گذشته فیلم كشتی علی اكبری بازبینی شد و از سوی شورای المپیك آسیا نیز از مسولان برگزاری مسابقات خواسته شده تا دقت بیشتری در داوری‌های كشتی صورت گیرد. همین مسئله باعث شد كه ما امروز هیچ مشكلی در زمینه داوری نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال كه شنیده شده مسولان ایرانی نیز هدایایی به داوران كشتی طی روزهای گذشته اهدا كرده‌اند، گفت: به هیچ وجه این مساله صحت ندارد. شما یك دلار را بیاورید كه بگوید از یكی از ایرانی‌ها گرفتم. چرا ما هدیه می‌دهیم و این هدیه در حد یك بسته پسته است كه این مسئله هیچ ربطی به رشوه دادن ندارد.

وی ادامه داد: به هر حال در زمانی كه بنا و علی اكبری از كوره در رفته بودند من آنجا نبودم و به خاطر این رفتارها مارتینتی از من گله كرد. حتی به ما گفتند اگر می‌خواهید فیلم برای بازبینی مجدد به شورای حكمیت ورزش در سوئیس برود، كه ما چندان مایل به پی‌گیری كار نبودیم چرا كه احساس می‌كردیم این مسئله در تعاملات ما تاثیر می‌گذارد.

سرپرست تیم ملی كشتی ایران در پایان گفت: با توجه به فشارهای شورای المپیك آسیا و صحبت‌هایی كه با مارتینتی كردیم خوشبختانه مشكل داوری حل شده و دیگر به راحتی نمی‌توانند داورها در كشتی‌ها دخالت كنند. البته به این نكته نیز توجه داشته باشید كه امروز همه پیروزی‌های كشتی ما با اقتدار و اختلاف امتیاز بالا بود.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
جریمه ۱۰ هزار دلاری ایران در جام ملتهای آسیا$محمود تبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه 19 هزار دلاری برای پرت کردن ته سیگار+تصویر



یک مرد 38 ساله سنگاپوری به دلیل پرت کردن ته سیگار در فضای عمومی به 19 هزار و 800 دلار جریمه شد.

به گزارش فارس، تمیزی و نظافت در سنگاپور یک قانون کلی است و نظافت فضاهای عمومی باید رعایت شود، دولت در این مورد با هیچ کس شوخی ندارد، به همین منظور 600 دوربین‌های مداربسته برای نظارت بر جرایم در شهر مستقر شده است.

به گزارش رویترز، هفته پیش یک مرد 38 ساله به دلیل پرت کردن 34 ته سیگار از پنجره آپارتمان خود طی 4 روز به 19 هزار و 800 دلار سنگاپور معادل 13 هزار و 128 یورو جریمه شد و این شخص باید به مدت 5 ساعت شهر را تمیز کند.

سال گذشته نیز 2500 شکایت در مورد پرت کردن ته سیگار توسط شهروندان شد که 206 نفر آنها جریمه و مجازات شدند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,سیگار

 اخبار گوناگون - فارس