ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جریمه نقدی صبا و شهرداری



 

 

جریمه نقدی صبا و شهرداری

 

کمیته انضباطی باشگاه‌های صبا و شهرداری تبریز را به جریمه نقدی محکوم کرد.

*جریمه نقدی برای باشگاه شهرداری تبریز

در دیدار دو تیم شهرداری تبریز و راه آهن تعداد زیادی از تماشاگران تیم شهرداری تبریز مرتکب تخلفاتی شدند.بر همین اساس باشگاه فوق به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه 20 میلیونی ریالی برای صبا قم

دیدار دو تیم صبای قم و ملوان بندر انزلی مورخ 18/6/90 در حالی به میزبانی شهر قم برگزار شد که از سوی  تماشاگران تیم میزبان تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس باشگاه صبای قم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان در حالی 18/6/90 در آبادان برگزار شد که تماشاگران تیم آبادان مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس به باشگاه فوق طبق بند 4 ماده 22 تذکر داده می شود تا با اعمال تدابیر لازم از بروز هر گونه تخلف از ناحیه هواداران در مسابقات آتی جلوگیری کنند


ویدیو مرتبط :
پرداخت جریمه ی نقدی برای فعالیت های مذهبی در تاجیکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه نقدی برای شهرداری ارومیه


جلسه فوق‌العاده کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضای کمیته برای رسیدگی به گزارش ناظر مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه تشکیل شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و کردستانچی دبیر هیئت والیبال ارومیه در جلسه حضور داشتند. ابتدا گزارش ناظر مسابقه قرائت شد. مفاد این گزارش حکایت از رفتار دور از انتظار برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه داشت که به برخی بازیکنان تیم مقابل توهین کرده‌اند.  قسمتی از فیلم مسابقه نیز مورد بازبینی قرار گرفت و اعضای کمیته انضباطی هر یک نقطه نظر خود را بیان کردند.

در نهایت رأی کمیته انضباطی به شرح زیر صادر شد:

برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه در بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال بین تیم‌های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه با رفتار نامناسب، جو ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده و برخورد ایشان مغایر با اصول جوانمردی و روحیه ورزشکاری بوده است. بنابراین با اختیارات حاصله از ماده 10 آئین نامه انضباطی به ویژه بند 39 آن به تیم شهرداری ارومیه در این خصوص تذکرکتبی داده شد. چنانچه این گونه رفتار ناشایست تکرار شود، تدابیر شدیدتر از جمله محرومیت از حضور تماشاگر در زمین مسابقه اتخاذ خواهد شد. همچنین باشگاه شهرداری ارومیه مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. لیدرهای این تیم نیز دو جلسه از حضور در سالن مسابقه محروم شدند.